Stiinte Economice

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

19 Februarie 2022 In Știri

Dosarele pentru acordarea burselor sociale pentru semestrul II, anul univeristar 2021/2022 se depun în perioada 21.02.2022 – 11.03.2022 la Secretariat EM3, între orele 9:00 - 14:00, tel contact 0269/210375 int. 110!
Actele necesare întocmirii dosarului de bursă socială se regăsesc în Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți. (art.23-29)
ATENȚIE!!!
Dosarele de burse sociale se preiau numai dacă sunt complete (respectă documentația necesară din Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți!

30 Martie 2022 In Știri

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII II ȘI III LICENȚĂ CARE AU REFACERI DE CREDITE DN ANII I ȘI II SEMESTRUL II ȘI ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL II MASTER CARE AU REFACERE DE CREDITE DIN ANUL I SEMESTRUL II

ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ

VĂ RUGĂM SĂ COMPLETAȚI FORMULARUL / CEREREA ÎN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL (FĂRĂ A DEPĂȘI TERMENUL DE MAI JOS). DACĂ NU COMPLETATI CEREREA NU VETI PUTEA PARTICIPA LA EXAMENELE AFERENTE DISCIPLINELOR LA CARE AVETI REFACERE DE CREDITE.

În perioada 21 FEBRUARIE – 08 APRILIE 2022 se completează cererea pentru refacerea de credite (pentru disciplinele aferente sem I) accesând link-ul:

https://forms.gle/CSZrVassF4n2yMu17

După completarea și trimiterea cererii online, taxa de refacere de credite poate fi achitată în următoarele variante:

  • În contul personal UMS, accesând secțiunea Plăți (după ce situația dumneavoastră școlarăeste operată de către secretariat – poate dura 1-2 zile de la depunerea cererii)
  • Prin ordin de plată la orice bancă, în contulIBAN RO98TREZ57620F330500XXXX, CUI 4480173 cont deschis la Trezoreria Sibiu (pe ordinul de plată va trebui menționat numele și prenumele, facultatea, specializarea, refacere de credite la disciplina/disciplinele...).

Notă: O copie a ordinului de plată se transmite prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • La Facultatea de Științe Economice,secretariat EM3, între orele 9-15.

Participarea la examen este condiționată de:

  • completarea cererii de refacerii de credit până la data de 08 aprilie 2022
  • participarea la cursuri 
  • achitarea în prealabil a taxei de refacere de credite.

PENTRU ORICE NELĂMURIRE NE PUTEȚI CONTACTA LA NUMĂRUL DE TEL. 0269/210375.

17 Februarie 2022 In Știri

ATENȚIE - Vă rugăm să consultați în permanență orarul deoarece acesta poate suferi modificări.

Toate activitățile didactice se vor desfășura cu prezență fizică.

Sălile care încep cu litera E se află la Facultatea de Științe Economice, cele care încep cu litera M se află la Facultatea de Medicină (Str. Lucian Blaga nr.2), sala care începe cu litera S se află la Facultatea de Litere și Arte (Bd-ul Victoriei nr. 5-7).
Sala Raiffeisen se află la Facultatea de Științe Economice (Calea Dumbrăvii nr. 17).
Sala AFT = Aula Facultății de Teologie (Str. Mitropoliei nr. 20)

Săptămâna impară este reprezentată de orele situate în partea stângă a celulei, iar săptămâna pară de orele din dreapta celulei.

Licență

 

Master

14 Februarie 2022 In Știri

Mai jos regăsiți atașate programările pentru proba scrisă și pentru susțineri - licență/disertație 2022

Proba scrisă - licență
BA examen online 17 02 2022 (.pdf)
CIG examen online 17 02 2022 (.pdf)
ECTS examen online 17 02 2022 (.pdf)
FB examen online 17 02 2022 (.pdf)
MG examen online 17 02 2022 (.pdf)
MK examen online 17 02 2022 (.pdf)

Susținerea lucrării de licență/disertație
BA si C1 sustineri 18 02 2022 (.pdf)
CIG FB si B8 sustineri 18 02 2022 (.pdf)
ECTS MM MK B2 si B4 sustineri 18 02 2022 (.pdf)

11 Februarie 2022 In Știri

HERO collage

La Continental Sibiu, diversitatea ne face mai puternici. Vârsta, sexul, naționalitatea, apartenența etnică, religia, orientarea sexuală, dizabilitățile - diferențele noastre ne definesc ca oameni. Și datorită lor avem abilități și experiențe, putere și talente diferite. La Continental, această multitudine de calități ne alimentează creșterea și ne dă determinarea de care avem nevoie pentru a dezvolta idei originale, produse inovatoare și noi modele de business. We are an #Employer4All!

Descoperă diversitatea locurilor de muncă și alătură-te echipei Continental Sibiu! 

? http://ow.ly/qE4O50HKeu7

10 Februarie 2022 In Știri
Workshop Imbunatatire continua 003 10 feb 2022
Marquardt organizează pentru studenții facultății noastre din anul 2 de studii de licență un workshop dinamic și interactiv. Va dura 14 săptămâni (câte 1 oră 30 min. / săptămână, începând cu 21 februarie 2022).
Unde?
La Facultatea de Științe Economice, în Raiffeisen hub (subsol, -1)
Cum vă puteți înscrie?
Trimiteți o scrisoare de motivație de maxim 1 pagină, în care să precizați de ce vreți să participați la acest workshop, către Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Perioada de înscrieri: 10-15 februarie 2022 (ora 23:00).
Lăsați-vă inspirați, colaborați și experimentați lucruri noi pentru voi... și în același timp, abilități actuale pentru angajații firmelor!
 
 
 
 
 
28 Ianuarie 2022 In Știri

Internship Graphics FB Linkedin NonEngineering SoMe

Știați că peste 60% din cei 4000 de angajați ai Continental Sibiu sunt studenți sau absolvenți ai Universității Lucian Blaga din Sibiu?

Fă și tu primii pași în carieră alături de noi. Poți începe chiar din 14 martie, în cadrul Continental Non-Engineering Internship!

Află mai multe detalii și înregistrează-te la evenimentul de selectie din 2 martie, accesând link-ul de mai jos:

https://www.continental-jobs.com/index.php?ac=jobad&id=1723376&jobId=211786BR

Alătură-te echipei noastre și poți deveni și tu unul dintre #peopleofcontinentalsibiu.

Date cheie ale programului:

  • Eveniment evaluare & selectie studenti – 2 Martie, ora 14:00 in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Sala EP2
  • Termen inregistrare pentru evenimentul de evaluare – 27 Februarie
  • Modalitate evaluare: 50% assessment fata in fata in cadrul evenimentului de selectie + 50% media notelor din ultimul an de studiu
  • Date incepere program: 14 Martie

 Detalii program (.pdf)

20 Ianuarie 2022 In Știri

 Mai jos puteți regăsi oferta de internship-uri plătite de la Continental Automotive:

  1. Departament: Supply Chain Management (Logistics)
  1. Departament: Finance & Purchasing
  1. Departament: Human Relations
13 Ianuarie 2022 In Știri

NOTĂ INFORMATIVĂ 

în atenția studenţilor care din motive legate de situaţia pandemică actuală (infectaţi sau contacţi direcţi), nu se pot prezenta la examene în perioada sesiunii de examinare 

IANUARIE  -  FEBRUARIE 2022

În situația în care în sesiunea de examinare desfășurată în sistem față în față, în perioada 17.01.2022 - 06.02.2022, studenții sunt infectați sau contacți direcți ai unor ai unor pacienţi infectaţi cu virusul COVID-19, pot susține examenele în sesiunea specială 1.

  1. CONDIȚII DE PARTICIPARE SESIUNE SPECIALĂ 1 (examene) (14 - 20 februarie 2022):
  • Depunerea unei cereri pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. conform (Anexa 1)
  • Cererea va fi însoţită de documentul emis de Direcţia de Sănătate Publică care atestă calitatea de infectat/contact COVID-19 pentru perioada sesiunii de examinare sau perioada sesiunii de restanţe.

Studenţii care nu au promovat examenele în sesiunea de examinare ianuarie  -  februarie 2022 şi care devin infectaţi/contacţi direcţi COVID-19 în perioada sesiunii speciale 1, pot susţine examenele restante în perioada 28 februarie - 06 martie 2022.

În săptămâna 28 februarie - 06 martie 2022 se organizează sesiune specială 2 (restanțe) pentru studenţii infectaţi sau contacţi direcţi ai unor pacienţi infectaţi cu virusul COVID-19  în perioada sesiunii de examene.

  1. CONDIȚII DE PARTICIPARE SESIUNE SPECIALĂ 2 (restanțe) (28 februarie - 06 martie 2022):
  • Depunerea unei cereri pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. conform (Anexa 1)
  • Cererea va fi însoţită de documentul emis de Direcţia de Sănătate Publică care atestă calitatea de infectat/contact COVID-19 pentru perioada sesiunii de examinare sau perioada sesiunii de restanţe.

Studenţii infectaţi sau contacţi direcţi ai unor pacienţi infectaţi cu virusul COVID-19 în sesiunile de examene ianuarie-februarie 2022 sunt eligibili pentru a beneficia de burse dacă susţin şi promovează examenele în sesiunea specială 1 (examene).

Cerere de susținere examen în sesiunea specială (.docx)
Notă informativă (.pdf) 

 

 

05 Ianuarie 2022 In Știri

Dragi studenți,

Programarea examenelor a fost refăcută. Au fost atribuite săli, datele pentru examinare nu au fost schimbate, însă pentru a putea intra în sălile de curs în condiții de siguranță anumite examene pot avea o altă oră de desfășurare. Așadar vă rugăm să verificați cu atenție intervalul orar aferent examinării.

Așa cum deja cunoașteți examenele se vor desfășura în format fizic. Vă rugăm să aveți în vedere respectarea normelor de protecție împotriva infecției cu SARS-CoV-2.

Programare examene sesiunea de iarna 2021-2022 
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ru4u7oFsxVacVr7u8n8sprVvUWXz5Hdo8xGeazRNYz8/edit?usp=sharing

Mult succes!

Pagina 7 din 41
Sunteți aici: Home Despre Știri & Evenimente
joomla visitor