Stiinte Economice

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

05 Septembrie 2022 In Știri

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE DORESC REÎNMATRICULAREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022/2023

ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ

Cererile de reînmatriculare și documentele aferente (diploma de bacalaureat /diploma de licență în original, copie certificat de naștere, copie CI, 3 poze  se depun până, cel tarziu, în data de  19.09.2022 ora 14  la sediu Facultății de Științe Economice, str. Calea Dumbrăvii, nr. 17 (pentru licență secretariat EM2 și pentru master secretariat EM3) înre orele 9-14.

Tot atunci se achita taxa de reînmatriculare, prima tranșă din taxa de școlarizare și se încheie contractul de școlarizare.

Taxa pentru prima reînmatriculare este 200 lei. Începând cu a 2-a  reînmatriculare taxa se majorează cu 50% față de taxa achitată anterior.

30 August 2022 In Știri

catoiu iacob

Comunitatea academică a Facultății de Științe Economice deplânge trecerea la cele veșnice a prof. univ. dr. Dr.H.C Iacob CĂTOIU (1943 – 2022).

Profesorul Iacob Cătoiu rămâne în amintirea noastră ca o personalitate marcantă a învățământului superior românesc, cu o carieră de peste 45 de ani dedicată promovării marketingului. Cu o activitate didactică și de cercetare deosebit de bogată, prof. Iacob Cătoiu a reprezentat un nume marcant în formarea și dezvoltarea Școlii de Marketing din România.

Prin munca sa domnul profesor a contribuit cu succes la formarea a zeci de generații de studenți, doctoranzi, cadre didactice și profesioniști din domeniul marketingului, fiind totodată un important promotor al tradițiilor și obiceiurilor din Sibiu și din Mărginimea Sibiului.

Vă mulțumim domnule profesor pentru susținerea permanentă acordată Facultății de Științe Economice din cadrul ULBS, pentru activitatea academică susținută alături de cadrele didactice și studenții din Sibiu.

Drum lin spre stele, Domnule Profesor! Sincere condoleanțe familiei îndoliate!

 

08 August 2022 In Știri
Studenții care au făcut înscrierea online trebuie să se prezinte la Secretariatul DPPD (Calea Dumbrăvii, nr 34, parter, camera 001C, în clădirea Facultății de Drept) în perioada 26 septembrie 2022 – 9 octombrie 2022 (între orele 9.00-13), pentru confirmarea locului, cu actele necesare nivelului la care s-au înscris, pentru a încheia contractul de studii pentru anul universitar 2022-2023.
Regimul studiilor la Nivel I și II din cadrul programului de formare psihopedagogică este același cu cel pe care studentul îl are în cadrul studiilor de licență, respectiv masterat, la care este repartizat final.
Studenții care au fost admiși pe locurile cu taxă se obligă să achite sumele aferente conform
cerințelor stipulate în contractul de studii încheiat cu Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu.
În anul universitar 2022 – 2023, cuantumul taxei este de 700 RON/an pentru studenții de la Nivelul I ZI, respectiv 1050 RON/an pentru studenții de la Nivelul II ZI. Suma se achită eșalonat, 40% din suma se achită la confirmarea locului obținut în urma concursului de admitere, în momentul încheierii contractului. Suma se poate achita prin ordin de plată/ virament bancar sau mandat poștal (plata se efectuează în contul IBAN RO98TREZ57620F330500XXXX, cont deschis la Trezoreria Sibiu). Ordinul de plată trebuie să conţină la detalii plată următoarele date:
- Beneficiarul ULBS
- CIF-ul ULBS (4480173)
- CNP-ul candidatului
- Forma de învățământ
- programul pentru care a fost achitată suma.
Aceste acte sunt:
Pentru Nivelul I zi (aferent studenților înscriși în anul I, ciclul de licență)
- Copie Carte de identitate
- Copie Certificat de naștere
- Copie Certificat căsătorie (doar dacă e cazul)
- Copie ordin de plată cu 40 % din totalul sumei de 700 ron ( studentii care au fost admisi pe locurile cu taxa)
Pentru Nivelul II zi (pentru studenții înscriși în anul I la programele de master) :
- Copie Carte de identitate
- Copie Certificat de naștere
- Copie Certificat căsătorie (doar dacă e cazul)
- Copie adeverință de absolvire licență
- Copie adeverință Nivel I (pentru cei care au absolvit ciclul de licență și Nivelul I într-o altă
universitate decât ULB)
- copie ordin de plată cu 40 % din totalul sumei de 1050 ron ( studentii care au fost admisi pe locurile cu taxa)

ATENȚIE: sunt considerați înscriși (înmatriculați) la Nivelul I sau II zi, numai studenții care au
încheiat contractele de studii cu DPPD !
Pentru eventuale întrebări despre procesul de înscriere sau confirmare ne puteți contacta la nr de telefon : 0269/211.602 sau prin adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 

https://admitere.ulbsibiu.ro/articol/101/programul-de-formare-psihopedagogic-nivel-i
https://admitere.ulbsibiu.ro/media/2022/Criterii_Socio-Umane.pdf#page=21
https://admitere.ulbsibiu.ro/articol/102/programul-de-formare-psihopedagogic-nivel-ii

29 Iulie 2022 In Știri

Cazarea studenților în Căminele studențești pentru anul universitar 2022/2023 se va desfășura conform următorului calendar:

15-28 august Înscrieri online în platforma de cazare
29 august – 2 septembrie Validare de către Comisiile de Cazare pe Facultăți
6-7 septembrie Afișare rezultate cazare (inclusiv liste așteptare) – de către Facultăți
8-9 septembrie Confirmare online locuri de cazare
12 septembrie Rezultate după confirmări
Confirmări ale studenților care au glisat din lista de așteptare
22-25 septembrie (ora 20) Preluare camere
26 septembrie Rezultate după preluare camere
Liste așteptare, centralizate de la toate facultățile

Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați website-ul: http://campus.ulbsibiu.ro

 

 

21 Iulie 2022 In Știri

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII I, II ȘI III LICENȚĂ ; ANII I ȘI II MASTER CARE VOR SUSȚINE REEXAMINĂRI ÎN PERIOADA 05.09.-11.09.2022 (ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ)

Cererea pentru reexaminare se poate depune în perioada 29.08.2022-02.09.2022 la secretariat EM 3, între orele 9-15

Taxa de reexaminare (35 lei/disciplină) poate fi achitată în următoarele variante:

  • În contul personal UMS, accesând secțiunea Plăți.
  • Prin ordin de plată la orice bancă, în contul IBAN RO98TREZ57620F330500XXXX, CUI 4480173 cont deschis la Trezoreria Sibiu (pe ordinul de plată va trebui menționat numele și prenumele, facultatea, specializarea, reexaminare la disciplina/disciplinele...). O copie a ordinului de plată se transmite la secretariat în momentul depunerii cererii
  • La Facultatea de Științe Economice, secretariat EM3, între orele 9-15.

*Pentru studenții din anii terminali care au susținut, deja, o reexaminare taxa se va dubla!

Participarea la examen este condiționată de achitarea în prealabil a taxei.

PENTRU ORICE NELĂMURIRE NE PUTEȚI CONTACTA LA NUMĂRUL DE TEL. 0269/210375.

Programare Reexaminări - Septembrie 2022

06 Iulie 2022 In Știri

Dragi studenți,

Cererile pentru solicitarea unui loc de tabără (Anexa nr. 4) se depun la secretariat EM3 în perioada 06 iulie -10 iulie 2022 între orele 9-15 sau pe email la adresa secretariatzi.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cererile semnate de studenți vor fi însoțite de documentele justificative care atestă implicarea în activități extracurriculare sau încadrarea în unul dintre cazurile sociale prevazute la art. 5 alin (1) lit. a) conform Metodologiei privind organizarea taberelor sudențești.

Cerere de înscriere (.docx)
Anexe la metodologia privind organizarea taberelor studențești (.docx)
Număr de locuri (.pdf)

Lista studenților care au aplicat pentru taberele studențești (.pdf)

06 Iulie 2022 In Știri

Mai jos puteți verifica baremul de corectare pentru examenul de licență - proba scrisă din iulie 2022.

Barem de corectare (.pdf)

04 Iulie 2022 In Știri

Mai jos regăsiți atașate fișierele cu programarea pentru examenul de licență - proba scrisă.

BA- sala E41 (.pdf)
CIG- sala M203 - M21 (.pdf)
ECTS- sala M210 - M22 (.pdf)
ECTS- sala MP06 - M03 (.pdf)
FB- sala E11 (.pdf)
MK- sala E51 (.pdf)
MM- sala E21 (.pdf)
MM- sala E31 (.pdf)

17 Iunie 2022 In Știri

Mai jos puteți regăsi listele cu studenții declarați admiși în urma scanării antiplagiat.

Listă studenți licență (.pdf)
Listă studenți disertație (.pdf)

Listă studenți ID/IFR (.pdf)

Pagina 5 din 41
Sunteți aici: Home Despre Știri & Evenimente
joomla visitor