Stiinte Economice

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

27 Septembrie 2024 In Știri

În atenția studenților Facultății de Științe Economice:

Evenimentul de deschidere a anului universitar la nivel de universitate “Toamna Studențească se va desfășura luni, 30.09.2024, ora 14.00, la Sala Transilvania.

Deschiderea oficială a anului universitar la nivelul Facultății de Științe Economice va avea loc marți, 01.10.2024, ora 11.00, în Aula Magna de la Facultatea de Medicină (str. Lucian Blaga, nr. 2A)

Pentru anul I de la programele de licență prima săptămână este „Săptămână de Orientare”, fără activități didactice. Pentru studenții din anii II și III licență, respectiv anii I și II master, activitățile didactice vor începe miercuri, 02.10.2024, conform orarului.

 

Program „Săptămâna de Orientare”

(pentru anul I programe de licență)

 

Luni 30.09.2024

14:00 – Toamna Studențească (Sala Transilvania)

 

Marți 01.10.2024

11:00 – Deschiderea anului universitar 2024-2025 la Facultatea de Științe Economice
(Aula Magna, Facultatea de Medicină, str. Lucian Blaga, nr. 2A)

 

Miercuri 02.10.2024

Vizite la partenerii Facultății de Științe Economice
Finanțe Bănci – Vizită la Banca Națională a României (Agenția Sibiu) – ora 12:00
Marketing – Vizită la KeepCalling - ora 10:00 grupa 1, ora 11:00 grupa 2
Contabilitate și Informatică de Gestiune – Vizită la Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR Filiala Sibiu) – ora 10:00 grupa 1, ora 11:00 grupa 2, ora 12:00 grupa 3
Management – Vizită la Continental Automotive Systems – ora 14:00
Business Administration – Vizită la Hotel Ramada – ora 12:00 grupa 1, ora 13:30 grupa 2
Business Informatics – Vizită la NTT – ora 12:00
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor – Vizită la Hotel Mercure – ora 12:00

 

Joi 03.10.2024

Întâlnirea cu SmartHub
Ora 09:00 - Business Administration (sala E11)
Ora 09:00 - Business Informatics (sala E11)            
Ora 10:00 - Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor  (sala E51)
Ora 11:00 - Contabilitate și Informatică de Gestiune (sala E11)
Ora 12:00 - Finanțe Bănci (sala E51)
Ora 13:00 – Management (sala E11)
Ora 14:00 – Marketing (sala E51)

 

ULBS D-School: proiecte și metode de colaborare
Ora 09:00 - Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor  (sala E51)
Ora 10:00 - Business Administration (sala E11)
Ora 10:00 - Business Informatics (sala E11)
Ora 11:00 - Finanțe Bănci (sala E51)
Ora 12:00 - Contabilitate și Informatică de Gestiune (sala E11)
Ora 14:00 – Management (sala E11)
Ora 15:00 - Marketing (sala E51)

10:00 Sibiu It Cluster & Studenții ULBS
(Aula Avram Iancu, Facultatea de Litere, B-dul Victoriei, 5-7)
Specializările: Management, Marketing, Finanțe Bănci, Contabilitate și Informatică de Gestiune

Ora 15:00 Sesiune de informare despre Mobilitățile de Studiu Erasmus+ 
(Locația: Aula „Avram Iancu”, a Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, Bulevardul Victoriei nr. 5-7, etaj 1)
Ora 18:00 Welcome to CSE! (Aria Rooftop Sibiu, Șoseaua Alba Iulia, nr. 100)

 

Vineri 04.10.2024

Să facem cunoștință cu secretariatul!
Ora 09:00 – Business Informatics (sala MP06)
Ora 10:00 – Contabilitate și Informatică de Gestiune (sala MP06)
Ora 11:00 – Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (sala MP06)
Ora 12:00 – Business Administration (sala MP06)
Ora 13:00 – Finanțe Bănci (sala MP06)
Ora 14:00 – Management (sala MP06)
Ora 15:00 – Marketing (sala MP06)

 

Vizită la biblioteca universitară

Ora 10:00 – Business Informatics
Ora 11:00 – Contabilitate și Informatică de Gestiune
Ora 12:00 – Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor
Ora 13:00 – Business Administration
Ora 14:00 – Finanțe Bănci
Ora 15:00 – Management
Ora 16:00 – Marketing

Program Săptămâna de Orientare la nivelul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu

Toate detaliile referitoare la cum se vor desfășura activitățile aferente anului I vor fi transmise la deschiderea de la nivelul facultății (marți, 01.10.2024, ora 11, Aula Magna).

19 Septembrie 2024 In Știri

Licență

MK - anul II     MK - anul III

BA - anul II     BA - anul III

BI - anul II

FB - anul II     FB - anul III

ECTS - anul II     ECTS - anul III

MG - anul II     MG - anul III

CIG - anul II     CIG - anul III

*Conform regulamentului de glisare, clasamentul s-a realizat pe baza rezultatelor din sesiunile de examene (ianuarie-februarie și iunie) și sesiunile de restanțe (februarie și iulie), fără a fi luate în calcul rezultatele obținute în sesiunea de reexaminări din 2-9 septembrie 2024.

**În conformitate cu procesul de glisare, eventualele contestații se depun până vineri, 20.09.2024, ora 15:00, la sediul Facultății de Științe Economice.

Master

MBM - anul II

B2 - anul II

B4 - anul II

B6 - anul II

B8 - anul II

*Conform regulamentului de glisare, clasamentul s-a realizat pe baza rezultatelor din sesiunile de examene (ianuarie-februarie și iunie) și sesiunile de restanțe (februarie și iulie), fără a fi luate în calcul rezultatele obținute în sesiunea de reexaminări din 2-9 septembrie 2024.

**În conformitate cu procesul de glisare, eventualele contestații se depun până vineri, 20.09.2024, ora 15:00, la sediul Facultății de Științe Economice.

11 Septembrie 2024 In Știri

Mai jos regăsiți listele cu studenții care au fost repartizați în cămine și lista cu studenții care sunt în așteptare pentru un loc în cămin.

Lista studenților repartizați în cămine 
Lista studenților în așteptare pentru un loc în cămin
Formular de contestație

Contestațiile se pot depune până în data de 12.09.2024 (formular PDF atașat):

  • fizic, la secretariat EM4, în intervalul orar 8.00-15.30
  • online, pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la ora 23.59

Contestațiile trebuie argumentate în baza Regulamentului privind organizarea și funcționarea căminelor studențelti ale ULBS, anexă la H.S. nr. 3831/25.07.2024, și se soluționează în data de 13.09.2024.

În perioada 14-16.09.2024 are loc confirmarea online a locurilor în cămin. Formularul de confirmare a locurilor în cămin va fi trimis pe email, iar necompletarea lui atrage pierderea locului ocupat în cămin.

Confirmarea locurilor în cămin se realizează online, în perioada 14.09.2024-16.09.2024, prin completarea formularului de mai jos:

Formular confirmare loc în cămine

Prin completarea formularului de confirmare sunteți de acord cu locul repartizat.

Studenții care nu completează formularul, prin urmare nu își confirmă locul în cămin, renunță la dreptul de a fi cazati în căminele studențești.

Lista studenților repartizați în cămine (după cofirmări)
Lista studenților în așteptare pentru un loc în cămin (după confirmări)

Preluarea locurilor în căminele studențești are loc în perioada 26-28.09.2024. Pentru cazarea efectivă urmăriți anunțurile postate pe https://campus.ulbsibiu.ro/ro/. Dacă în etapa următoare rămân locuri disponibile în căminele studențești, acestea vor fi anunțate pe pagina de internet a campusului universitar.

 

02 Septembrie 2024 In Știri

Cererile de reînmatriculare și documentele aferente (diploma de bacalaureat /diploma de licență în original, copie certificat de naștere, copie CI, 3 poze  se depun până, cel tarziu, în data de  15.09.2024 la sediu Facultății de Științe Economice, str. Calea Dumbrăvii, nr. 17 - secretariat EM2 (licență și master) între orele 9-14.

Tot atunci se achita taxa de reînmatriculare, prima tranșă din taxa de școlarizare și se încheie contractul de școlarizare.

Taxa pentru prima reînmatriculare este 200 lei. Începând cu a 2-a reinmatriculare taxa se majorează cu 50% față de taxa achitată anterior.

07 August 2024 In Știri
Clădirea Facultății de Științe Economice ULBS este închisă în perioada 1-28 august 2024, excepție făcând zilele de marți, când la facultate este program de lucru pentru secretariat, după cum urmează:
  • 6 august 2024, în intervalul 9-12,
  • 13 august 2024, în intervalul 9-12,
  • 20 august 2024, în intervalul 9-12.

Ne puteți contacta și în afara programului, pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Vă mulțumim!

30 Iulie 2024 In Știri

Cazarea studenților în căminele studențești pentru anul universitar 2024/2025 se va desfășura conform următorului calendar:

Pentru toate facultățile cu excepția facultății de Medicină

PerioadaActivitateResponsabil
05 - 31 august 2024 Înscrieri online în platforma de cazare https://cazare.ulbsibiu.ro/ Studenți
01 - 08 septembrie 2024 Validare cereri de cazare Comisiile de Cazare pe Facultăți
11 septembrie 2024 Afișare rezultate cazare (inclusiv liste așteptare) Comisiile de Cazare pe Facultăți
12 septembrie 2024 Depunere contestații Comisiile de Cazare pe Facultăți
13 septembrie 2024 Soluționare contestații Comisia Centrală de Cazare
14 - 16 septembrie 2024 Confirmare online locuri de cazare Comisiile de Cazare pe Facultăți
18 septembrie 2024 Glisare din lista de așteptare în funcție de locurile neconfirmare Comisiile de Cazare pe Facultăți
19 septembrie 2024 Afișare rezultate cazare (inclusiv liste așteptare) Comisiile de Cazare pe Facultăți
26 - 28 septembrie 2024 Preluarea locurilor de cazare Studenți


În atenția studenților care optează pentru un loc de cazare în căminul 4. Începând cu 1 martie 2025 există posibilitatea demarării lucrărilor de reabilitare a căminului 4, situație în care căminul se va închide. În acest caz, spațiile de cazare trebuie eliberate, fără posibilitate de relocare în alte spații de cazare ale ULBS.

Regulament de organizare și funcționare a căminelor studențești (.pdf)

25 Iulie 2024 In Știri

Pentru studenții din anii I,II,III licență și I,II master 

Învățământ cu frecvență

Conform Regulamentului privind evaluarea, examinarea și notarea studenților:

Art. 18: […] Studentul poate susține examenul în sesiunea de reexaminare, în regim cu taxă, la cel mult două discipline.

Art. 20: “Pentru a susține examenul în sesiunea de reexaminare, studentul trebuie să participe la cel puțin una din sesiunile anterioare (sesiunea de examene, respectiv sesiunea de restanțe)”.

Cererea pentru reexaminare (maxim 2 discipline) se poate depune în perioada 29.08.2024-30.08.2024 la secretariat EM 4, între orele 9-15, sau online, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Taxa de reexaminare (40 lei/disciplină) poate fi achitată în următoarele variante:
1) În contul personal UMS, accesând secțiunea Plăți.
2) Prin ordin de plată la orice bancă, în contul IBAN RO98TREZ57620F330500XXXX, CUI 4480173 cont deschis la Trezoreria Sibiu (pe ordinul de plată va trebui menționat numele și prenumele, facultatea, specializarea, reexaminare la disciplina/disciplinele...). O copie a ordinului de plată se transmite la secretariat în momentul depunerii cererii.
3) La Facultatea de Științe Economice, secretariat EM4, între orele 9-15, DOAR ÎN CAZURI EXCEPȚIONALE.


Participarea la examen este condiționată de achitarea în prealabil a taxei, depunerea cererii și respectarea condițiilor conform Regulamentului.

PROGRAMARE REEXAMINĂRI
Cerere reexaminărierere reexaminări (.pdf)

18 Iulie 2024 In Știri

Datorită numărului mare de candidați din județele Vâlcea, Argeș, Dolj , Gorj și Olt, ale căror dosare au fost validate și declarate admise în sesiunea iulie 2024, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu a luat decizia ca depunerea documentelor în original în vederea confirmării locurilor să aibă loc și la Colegiul Național „Alexandru Lahovari” din Râmnicu Vâlcea.Măsura a fost luată pentru a veni în sprijinul candidaților, ca urmare a traficului îngreunat din aceste zile, cauzat de inchiderea Văii Oltului.

Așadar candidații care au fost declarați admiși la ULBS sunt așteptați și la Colegiul Național „Alexandru Lahovari” din Râmnicu Vâlcea, situat pe strada General Praporgescu 19. ULBS va procesa aici dosarele în zilele de 22-23 iulie pentru candidații la Facultatea de Inginerie și în zilele de 25 si 26 iulie pentru restul facultăților din cadrul ULBS, în intervalul orar 9:00-13.00/ 15.00 -19.00. Procedura de confirmare a locurilor va fi asigurată de cadre didactice și personal administrativ din ULBS. Confirmarea locurilor la sediile facultăților din Sibiu continuă în programul normal de funcționare.

Admitere 2024 PunctLucruValcea progam 6

09 Iulie 2024 In Știri

Mai jos regăsiți atașate fișierele cu programarea pentru examenul de licență și disertație - susținerea orală

Licență:

BA (.pdf)
CIG - comisia 1 (.pdf)
CIG - comisia 2 (.pdf)
CIG - comisia 3 (.pdf)
ECTS - comisia 1 (.pdf)
ECTS - comisia 2 (.pdf)
FB (.pdf)
MK (.pdf)
MN - comisia 1 (.pdf)
MN - comisia 2 (.pdf)
MN - comisia 3 (.pdf)

Master:

B2 Comisia 1 (.pdf)
B4 Comisia 1 (.pdf)
B4 Comisia 2 (.pdf)
B6 (.pdf)
B8 Comisia 1 (.pdf)
B8 Comisia 2 (.pdf)
C1 (.pdf)

09 Iulie 2024 In Știri

Mai jos regăsiți atașate fișierele cu programarea pentru examenul de licență - proba scrisă

Examen scris BA (.pdf)
Examen scris CIG_1 (.pdf)
Examen scris CIG_2 (.pdf)
Examen scris MK (.pdf)
Examen scris MN (.pdf)
Examen scris FB (.pdf)
Examen scris ECTS_1 (.pdf)
Examen scris ECTS_2 (.pdf)

Pagina 2 din 43
Sunteți aici: Home Despre Știri & Evenimente
joomla visitor