Stiinte Economice

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

16 Iunie 2023 In Știri

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII I ȘI II LICENȚĂ ȘI ANUL I MASTER CARE VOR SĂ SUSȚINĂ EXAMENE PENTRU MĂRIRI DE NOTĂ

ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ

Cererea pentru mărire de notă se poate depune în perioada 21.06.2023-23.06.2023 la secretariat EM4 între orele 9-15.

ATENȚIE!!!

Măririle de notă se susțin în sesiunea de restanțe din vară.

Se pot prezenta la măriri de notă studenții integraliști în ambele sesiuni (iarnă și vară).

Nu se iau în considerare studenții ce au avut restanțe, chiar dacă au promovat examenele în perioada de restanță.

Studenții au voie la maxim trei examene de mărire.

Măririle de notă se susțin doar pentru disciplinele aferente anului universitar 2022/2023.

PENTRU ORICE NELĂMURIRE NE PUTEȚI CONTACTA LA NUMĂRUL DE TEL. 0269/210375.

15 Iunie 2023 In Știri

Mai jos regăsiți lista studenților care au depus cereri pentru Tabere Studențești 2023.

Lista studenti tabere 2023 (.pdf)

13 Iunie 2023 In Știri

 

În atenția studenților din anii terminali , anul III licență și anul II master care au reexaminări

Învățământ cu frecvență

 

Cererea pentru reexaminare se poate depune în perioada 19.06.2023-21.06.2023 la secretariat EM 4, între orele 9-15

Taxa de reexaminare (40 lei/disciplină) poate fi achitată în următoarele variante:

  • În contul personal UMS, accesând secțiunea Plăți.
  • Prin ordin de plată la orice bancă, în contul IBAN RO98TREZ57620F330500XXXX, CUI 4480173 cont deschis la Trezoreria Sibiu (pe ordinul de plată va trebui menționat numele și prenumele, facultatea, specializarea, reexaminare la disciplina/disciplinele...). O copie a ordinului de plată se transmite la secretariat în momentul depunerii cererii
  • La Facultatea de Științe Economice, secretariat EM4, între orele 9-15, DOAR ÎN CAZURI EXCEPȚIONALE.

Participarea la examen este condiționată de achitarea în prealabil a taxei.

      PENTRU ORICE NELĂMURIRE NE PUTEȚI CONTACTA LA NUMĂRUL DE TEL. 0269/210375.

29 Mai 2023 In Știri

Pentru obținerea creditelor aferente disciplinei Elaborarea lucrării de licență/disertație, studenții vor întocmi un Raport privind elaborarea lucrării de licență/disertație, pe care îl vor trimite prin email coordonatorului științific al lucrării până în data de 05.06.2023.

Raportul privind elaborarea lucrării de licență/disertatie trebuie transmis de către fiecare student din anul III licență și anul II master al Facultății de Științe Economice, indiferent dacă dorește să susțină lucrarea de licență/disertație în sesiunea iulie 2023 sau ulterior.

Dacă Raportul nu este trimis până la finele sesiunii de restanțe (iunie 2023), se echivalează cu neprezentarea la examenul aferent disciplinei Elaborarea lucrării de licență, care atrage drept consecință imposibilitatea încheierii situației matricole.

23 Mai 2023 In Știri

Dragi studenți,

Cererile pentru solicitarea unui loc de tabără (Anexa nr. 4) se depun la secretariat EM4 în perioada 24 mai – 14 iunie 2023 între orele 9-15 sau pe email la adresa secretariatzi.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cererile semnate de studenți vor fi însoțite de documentele justificative care atestă implicarea în activități extracurriculare sau încadrarea în unul dintre cazurile sociale prevazute la art. 5 alin (1) lit. a) conform art. 13 alin.2 din Metodologia privind organizarea taberelor sudențești.

 

Adresa-Tabere-ULBS.pdf

Anexa 4 cerere tabere studentesti 2023.docx

Calendar tabere.pdf

Metodologie Tabere studentedti MO Partea I nr. 407Bis.pdf

Nota repartitie tabere studentesti 2023.pdf

Tabere studentesti facultati.pdf

 

23 Aprilie 2023 In Știri

Mai jos regăsiți atașate instrucțiunile privind încărcarea lucrării de licență/disertație.

Instrucțiuni înscriere licență și disertație iulie 2023 (.pdf)

13 Martie 2023 In Știri

Studenţii care beneficiază de bursă în semestrul II anul universitar 2022-2023, sunt rugaţi să transmită un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la data de 17.03.2023.

E-mail-ul trebuie să conțină:

  • ·Numele și Prenumele
  • · CNP-ul
  • · Anul și specializarea
  • · Tipul bursei
  • ·Contul IBAN (BCR sau BRD).

Lista studenților care beneficiază de bursa

Lista studentilor care beneficiaza de bursa din fondurile ULBS

Atenție! Titularul numărului de cont trebuie să coincidă cu numele studentului, nu sunt acceptate conturi ale altor persoane.

17 Februarie 2023 In Știri

Dosarele pentru acordarea burselor sociale pentru semestrul II, anul univeristar 2022/2023 se depun în perioada 20.02.2023 – 10.03.2023 la Secretariat EM4, între orele 9:00 - 15:00, tel contact 0269/210375.

Actele necesare întocmirii dosarului de bursă socială se regăsesc în  Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți. (art.23-29)

Pentru calcul venitului se iau în considerare lunile noiembrie, decembrie și ianuarie.

Dosarele de burse sociale se preiau numai dacă sunt complete (respectă documentația necesară din Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți)!

Pot depune dosare de bursă socială, doar, studenții finanțați de la bugetul de stat!

Regulament de burse (.pdf)

17 Februarie 2023 In Știri

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII II ȘI III LICENȚĂ CARE AU REFACERI DE CREDITE DIN ANII I ȘI II SEMESTRUL II ȘI ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL II MASTER CARE AU REFACERE DE CREDITE DIN ANUL I SEMESTRUL II

ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ, AN UNIV. 2022-2023

În perioada 22.02.2023– 08.03.2023 se depun cererile pentru refacerea de credite (pentru disciplinele aferente sem II) la secretariat EM4 între orele 9-15.

Taxa de refacere de credite poate fi achitată în următoarele variante:

  • În contul personal UMS, accesând secțiunea Plăți
  • Prin ordin de plată la orice bancă, în contul IBAN RO98TREZ57620F330500XXXX, CUI 4480173 cont deschis la Trezoreria Sibiu (pe ordinul de plată va trebui menționat numele și prenumele, facultatea, specializarea, refacere de credite la disciplina/disciplinele...). O copie a ordinului de plată se transmite la secretariat în momentul depunerii cererii.
  • La Facultatea de Științe Economice, secretariat EM4, între orele 9-15.

Participarea la cursuri și la examen este condiționată de depunerea cererii și achitarea în prealabil a taxei.

PENTRU ORICE NELĂMURIRE NE PUTEȚI CONTACTA LA NUMĂRUL DE TEL. 0269/210375.

 

NOTĂ: VĂ RUGĂM SĂ DEPUNEȚI CEREREA ÎN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL (FĂRĂ A DEPĂȘI TERMENUL DE MAI SUS) PENTRU A FI ADĂUGAȚI ÎN CLASSROOM-URILE AFERENTE DISCIPLINELOR LA CARE AVEȚI REFACERE DE CREDITE  ȘI PENTRU A PUTEA PARTICIPA LA CURSURI.

DACĂ NU COMPLETATI CEREREA NU VETI PUTEA PARTICIPA LA EXAMENELE AFERENTE DISCIPLINELOR LA CARE AVETI REFACERE DE CREDITE.

14 Februarie 2023 In Știri

Mai jos regăsiți atașate programările pentru proba scrisă și pentru susțineri - licență/disertație 2023:

Proba scrisă - licență
Examen scris ECTS CIG FB BA MK - sala E21 (.pdf)
Examen scris MM - sala E11 (.pdf)

Susținerea lucrării de licență/disertație
Sustineri CIG FB B8 (.pdf)
Sustineri ECTS BA MK C1 B2 B4 (.pdf)
Sustineri MM (.pdf)

Pagina 3 din 41
Sunteți aici: Home Despre Știri & Evenimente
joomla visitor