Stiinte Economice

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

29 Octombrie 2024 In Știri

Rezultatele procesului de selecție pentru mobilități de studiu ERASMUS+ le găsiți aici: Listă admiși - Listă respinși

Deciziile cu privire la contestațiile depuse pot fi găsite în următorul document: Decizii contestații

25 Octombrie 2024 In Știri

Rezultatele procesului de selecție pentru mobilități de studiu ERASMUS+ le găsiți aici: Listă admiși - Listă respinși

Eventualele contestații se pot trimite pe email-ul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în data de 28 octombrie 2024, orele 08:00-13:00. 

15 Octombrie 2024 In Știri

Pentru echivalarea / recunoașterea unei discipline promovate de un student, în cadrul unui program de studii promovat anterior, studentul trebuie să depună o cerere la secretariatul facultății însoțită de situația școlară. 

Cererile de echivalare a disciplinelor se depun fizic, la secretariat EM2, în perioada 15.10.2024 – 31.10.2024, în intervalul orar 9-15. La cererile de echivalare se anexează situația matricolă care atestă promovarea disciplinelor pentru care se solicită echivalarea.

14 Octombrie 2024 In Știri

Stimați studenți,

în perioada 14.10.2024 - 20.10.2024 se pot depune dosarele în vederea obținerii unei mobilități de studiu în cadrul programului Erasmus+.
Pentru aceasta, accesați link-ul http://economice.ulbsibiu.ro/index.php/ro/international/selectie-studenti-erasmus.htmlcitiți cu atenție și încărcați documentele necesare prin completarea formularului https://forms.gle/45pa8hDxTcz4TAit7 .
 
Țările, universitățile și locurile disponibile le găsiți la link-ul:  http://economice.ulbsibiu.ro/index.php/ro/international/erasmus-parteneri.html
 
 
De reținut că selecția pentru mobilități de studiu Erasmus+ NON-UE se realizează la nivel de universitate pe baza depunerii unui dosar separat, accesând link-ul următor: https://docs.google.com/forms/d/1FZ1NROTOQfVzxyFrN82uazxL4dMo_hSIHnHVWNnKKxQ/viewform?edit_requested=true .
 
Pentru informații legate de procesul de selecție pentru mobilități de studiu Erasmus+ NON-UE vă rog să consultați site-ul: https://international.ulbsibiu.ro/erasmus/erasmus-outgoing-students/ - secțiunea ERASMUS OUTGOING STUDENTS - NON-EU COUNTRIES și eventualele întrebări să le adresați utilizând mailul: international@ulbsibiu.ro.
 
Lista cu țări/universități/locuri disponibile pentru mobilități de studiu țări NON-UE o găsiți aici.
Succes!
 
07 Octombrie 2024 In Știri

BURSE DE EXCELENȚĂ OLIMPICĂ 

BURSE DE PERFORMANȚĂ II 

BURSE SPECIALE 

BURSE PERFORMANȚĂ SPORTIVĂ

Dosarele se depun la secretariat EM 3, secretar Simona Hălmagiu, în perioada 08.10.2024 – 28.10.2024, între orele 8.00 – 15.00.

A. Dosarele pentru bursele de excelență olimpică internațională pentru studenții din anul I (art. 3 – art. 6 din Regulamentul de acordare a burselor) conțin:

- cerere solicitare bursă

- copie diplomă premiu I, II sau III la olimpiadele școlare internaționale recunoscute de Ministerul Educației

B. Dosarele pentru bursele de performanță II - performanțe științifice, inovație și brevete pentru studenții din anul II și III (art. 14 - art. 20 din Regulamentul de acordare a burselor) conțin:

- cerere solicitare bursă (Anexa 5 din Regulamentul de acordare a burselor)

- copie documente (brevet, articol publicat în jurnal, diplomă premiu, diplomă de participare la conferință etc.)

- tabel calcul punctaj individual, semnat de student

Notă: Bursa de performanță II se acordă studenților care cumulează minim 100 puncte.

C. Dosarele pentru bursele speciale cultural-artistice, bursele speciale de voluntariat sau activități extra curriculare, bursele de performanță sportivă (art. 33 - art. 49 din Regulamentul de acordare a burselor) conțin:

- cerere solicitare bursă (Anexa 5 din Regulamentul de acordare a burselor)

- copie documente (diplomă premiu concursuri / festivaluri / campionate / cupe / jocuri olimpice, diplomă voluntar, dovadă membru activ în organizații studențești, dovadă membru în colectiv de cercetare, decizie numire membru în diferite comisii etc.)

- tabel calcul punctaj individual, semnat de student

Notă: Bursele speciale se acordă studenților care cumulează minim 100 puncte.

07 Octombrie 2024 In Știri

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII II ȘI III LICENȚĂ CARE AU REFACERI DE CREDITE DIN ANII I ȘI II

ȘI

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL II MASTER CARE AU REFACERE DE CREDITE DIN ANUL I

Cererile pentru refacerea de credite la disciplinele nepromovate se depun fizic, la secretariat EM3, între orele 9-15:

- până în data de 15.10.2024 pentru disciplinele aferente semestrului 1

- până la data de 09.03.2025 pentru disciplinele aferente semestrului 2.

Taxa de refacere de credite se achită la data depunerii cererii din contul personal UMS, parcurgând următorii pași:

  1. Se accesează secțiunea FINANCIAR > Plăți
  2. Se selectează TIP TAXĂ > Taxă pe disciplină
  3. Se selectează ANUL UNIVERSITAR > 2024-2025
  4. Se selectează TAXĂ PE DISCIPLINĂ > Taxă refacere credite
  5. Se selectează TIP PLAN > Plan refaceri
  6. Se achită taxa pentru fiecare disciplină.

NotăRefacerea de credite presupune refacerea întregii activități didactice prevăzute în planul de învățământ la disciplinele nepromovate. Examenele de refacere de credite se susțin în sesiunile și la datele planificate pentru disciplinele respective în anul curent. Taxa pentru refacerea de credite oferă posibilitatea de participare la evaluare în sesiunea de examene și sesiunea de restanțe.

Formular Cerere refacere de credite (PDF)

07 Octombrie 2024 In Știri

BURSE SOCIALE

Dosarele se depun la secretariat EM 3, secretar Simona Hălmagiu, în perioada 08.10.2024 – 28.10.2024, între orele 8.00 – 15.00.

Regulament Burse

01 Octombrie 2024 In Știri

Stimați studenți,

Studenții deja cazați pot solicita transferul în alt cămin prin completarea link-ului următor. Formularul va fi activ până în data de 6 octombrie ora 18:00 iar răspunsul va fi transmis prin email în data de 8 octombrie.

https://forms.gle/XFNNc6Tf7peDKTEs9

Locurile repartizate vor putea fi preluate în zilele de 9 și 10 octombrie, până la ora 14:00.

27 Septembrie 2024 In Știri

În atenția studenților Facultății de Științe Economice:

Evenimentul de deschidere a anului universitar la nivel de universitate “Toamna Studențească se va desfășura luni, 30.09.2024, ora 14.00, la Sala Transilvania.

Deschiderea oficială a anului universitar la nivelul Facultății de Științe Economice va avea loc marți, 01.10.2024, ora 11.00, în Aula Magna de la Facultatea de Medicină (str. Lucian Blaga, nr. 2A)

Pentru anul I de la programele de licență prima săptămână este „Săptămână de Orientare”, fără activități didactice. Pentru studenții din anii II și III licență, respectiv anii I și II master, activitățile didactice vor începe miercuri, 02.10.2024, conform orarului.

 

Program „Săptămâna de Orientare”

(pentru anul I programe de licență)

 

Luni 30.09.2024

14:00 – Toamna Studențească (Sala Transilvania)

 

Marți 01.10.2024

11:00 – Deschiderea anului universitar 2024-2025 la Facultatea de Științe Economice
(Aula Magna, Facultatea de Medicină, str. Lucian Blaga, nr. 2A)

 

Miercuri 02.10.2024

Vizite la partenerii Facultății de Științe Economice
Finanțe Bănci – Vizită la Banca Națională a României (Agenția Sibiu) – ora 12:00
Marketing – Vizită la KeepCalling - ora 10:00 grupa 1, ora 11:00 grupa 2
Contabilitate și Informatică de Gestiune – Vizită la Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR Filiala Sibiu) – ora 10:00 grupa 1, ora 11:00 grupa 2, ora 12:00 grupa 3
Management – Vizită la Continental Automotive Systems – ora 14:00
Business Administration – Vizită la Hotel Ramada – ora 12:00 grupa 1, ora 13:30 grupa 2
Business Informatics – Vizită la NTT – ora 12:00
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor – Vizită la Hotel Mercure – ora 12:00

 

Joi 03.10.2024

Întâlnirea cu SmartHub
Ora 09:00 - Business Administration (sala E11)
Ora 09:00 - Business Informatics (sala E11)            
Ora 10:00 - Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor  (sala E51)
Ora 11:00 - Contabilitate și Informatică de Gestiune (sala E11)
Ora 12:00 - Finanțe Bănci (sala E51)
Ora 13:00 – Management (sala E11)
Ora 14:00 – Marketing (sala E51)

 

ULBS D-School: proiecte și metode de colaborare
Ora 09:00 - Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor  (sala E51)
Ora 10:00 - Business Administration (sala E11)
Ora 10:00 - Business Informatics (sala E11)
Ora 11:00 - Finanțe Bănci (sala E51)
Ora 12:00 - Contabilitate și Informatică de Gestiune (sala E11)
Ora 14:00 – Management (sala E11)
Ora 15:00 - Marketing (sala E51)

10:00 Sibiu It Cluster & Studenții ULBS
(Aula Avram Iancu, Facultatea de Litere, B-dul Victoriei, 5-7)
Specializările: Management, Marketing, Finanțe Bănci, Contabilitate și Informatică de Gestiune

Ora 15:00 Sesiune de informare despre Mobilitățile de Studiu Erasmus+ 
(Locația: Aula „Avram Iancu”, a Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, Bulevardul Victoriei nr. 5-7, etaj 1)
Ora 18:00 Welcome to CSE! (Aria Rooftop Sibiu, Șoseaua Alba Iulia, nr. 100)

 

Vineri 04.10.2024

Să facem cunoștință cu secretariatul!
Ora 09:00 – Business Informatics (sala MP06)
Ora 10:00 – Contabilitate și Informatică de Gestiune (sala MP06)
Ora 11:00 – Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (sala MP06)
Ora 12:00 – Business Administration (sala MP06)
Ora 13:00 – Finanțe Bănci (sala MP06)
Ora 14:00 – Management (sala MP06)
Ora 15:00 – Marketing (sala MP06)

 

Vizită la biblioteca universitară

Ora 10:00 – Business Informatics
Ora 11:00 – Contabilitate și Informatică de Gestiune
Ora 12:00 – Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor
Ora 13:00 – Business Administration
Ora 14:00 – Finanțe Bănci
Ora 15:00 – Management
Ora 16:00 – Marketing

Program Săptămâna de Orientare la nivelul Universității „Lucian Blaga” din Sibiu

Toate detaliile referitoare la cum se vor desfășura activitățile aferente anului I vor fi transmise la deschiderea de la nivelul facultății (marți, 01.10.2024, ora 11, Aula Magna).

Pagina 1 din 42
Sunteți aici: Home Despre Știri & Evenimente
joomla visitor