Luni, 28 septembrie 2020:
- Deschiderea Festivă pe Universitate, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/news/deschiderea-noului-an-universitar/
- Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
Marți, 29 septembrie 2020:
- Deschiderea Festivă pe Facultate (toți studenții), după cum urmază:
Ora |
Program de studiu |
Link acces întâlnire (online) |
10.00 |
Business Administration |
|
10.45 |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
|
11.30 |
Economia Comerțului Turismului și Serviciilor |
|
12.15 |
Finanțe și Bănci |
|
13.00 |
Management |
|
13.45 |
Marketing |
|
17.00 |
Master (toate programele) |
- Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
Miercuri, 30 septembrie 2020:
- Anul I, ora 10 – întâlnire tutori – studenți (se folosesc aceleași link-uri de acces menționate pentru ziua de marți)
- Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
- Anul II-III (licență) și Anul I-II (master) – cursuri și/sau seminarii, conform orarului (publicat pe site)
Joi, 1 octombrie 2020:
- Anul I, ora 10 și ora 12 – întâlnire tutori - secretariat – studenți (se folosesc link-uri de acces anunțate de tutori, ulterior)
- Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
- Anul I, ora 18 – întâlnire CSE (reprezentanți ai Clubului Studenților Economiști) – studenți, link acces: google.com/sdj-znfb-gdp
- Anul II-III (licență) și Anul I-II (master) – cursuri și/sau seminarii, conform orarului (publicat pe site)
Vineri, 2 octombrie 2020:
- Anul I, ora 10 – întâlnire tutori – reprezentanți Biblioteca ULBS – studenți, link acces: google.com/qva-njnt-pak
- Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
- Anul I, ora 18 – întâlnire ALUMNI FSE (reprezentanți ai asociației absolvenților ALUMNI) – studenți, link acces: google.com/jnn-nzmw-dyb
- Anul II-III (licență) și Anul I-II (master) – cursuri și/sau seminarii, conform orarului (publicat pe site)
NOTĂ: Accesul tuturor studenților, colegilor și colaboratorilor la toate activitățile desfășurate ONLINE se poate face utilizând doar adresele de email instituționale ULBS (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) !
Vă rugăm să consultați în permanență orarul deoarece acesta poate suferi modificări.
În atenția studentilor an III înscriși la DPPD/modul psihopedagogic: Cursul de Managementul clasei, an III ( prof.univ.dr. Carmen Sonia Dușe)
Orarul este: marti, miercuri, joi de la 12, iar codul este: f4hxwts https://classroom.google.com/c/NDMyNjUzNjY1MTla?cjc=f4hxwts
Mesajul decanului,
Încă un an universitar își ”deschide porțile” spre cunoaștere, oportunități, experiențe și prietenie.
Dragi studenți de anul I, pentru voi anul universitar 2020-2021, reprezintă un nou început pe care sperăm să vă însoțim constructiv pe parcursul următorilor ani împreună cu comunitatea academică a facultății noastre, și nu numai.
De aceea, vă invităm dragi colegi, părinți și colaboratori să îi însoțim pe acest drum pe toți studenții familiei Științelor Economice odată cu Deschiderea Festivă a anului universitar 2020-2021, ce va avea loc în data de 29 septembrie 2020, în sistem online.
În perioada următoare vă vom informa asupra programului Săptămânii de Orientare (28 septembrie – 2 octombrie) dedicată studenților de anul I, dar și asupra orarului cu activități didactice pentru toți studenții.
Cu prețuire,
Conf. univ. dr. habil. Cristina TĂNĂSESCU
Program Săptămâna de Orientare SO ULBS Facultate (.pdf)
![DESCHIDERE AN UNIV 1](/images/DESCHIDERE_AN_UNIV-1.jpg)
Anul universitar 2020-2021
Începând cu data de 28 septembrie 2020 și până în data de 2 octombrie 2020 inclusiv se fac înscrieri și confirmări (prin încheierea contractului de studii) direct la Secretariatul DPPD (Calea Dumbrăvii, nr 34, parter, camera 001C, în clădirea Facultății de Drept) unde se vor aduce actele necesare înscrierii. Aceste sunt:
Pentru Nivelul I zi (aferent studenților înscriși în anul I, ciclul de licență)
- Copie Carte de identitate
- Copie Certificat de naștere
- Copie Certificat căsătorie (doar dacă e cazul)
Pentru Nivelul II zi (pentru studenții înscriși în anul I la programele de master)
- Copie Carte de identitate
- Copie Certificat de naștere
- Copie Certificat căsătorie (doar dacă e cazul)
- Copie adeverință de absolvire licență
- Copie adeverință Nivel I (pentru cei care au absolvit ciclul de licență și Nivelul I într-o altă universitate decât ULB)
Studenții care au făcut înscrierea online trebuie să se prezinte la Secretariatul DPPD în perioada menționată mai sus pentru confirmarea locului, cu actele necesare nivelului la care s-au înscris, pentru a încheia contractul de studii pentru anul universitar 2020-2021.
ATENȚIE: sunt cosiderați înscriși (înmatriculați) la Nivelul I sau II zi, numai studenții care au încheiat contractele de studii cu DPPD!
Pentru eventuale întrebări despre procesul de înscriere sau confirmare ne puteți contacta la nr de telefon 0269/211.602 sau prin adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Lista studenților înscriși la buget în anul universitar 2020-2021 în urma procesului de glisare.
Contestațiile se depun joi 17.09.2020 între orele 9-12 la Decanatul facultății.
Procesul de glisare are la bază rezultatele obținute după prima sesiune de restanțe.
Studenții care au glisat la buget sunt rugați să aducă diploma de bacalaureat în original, iar studenții de la master diploma de licență și diploma de bacalaureat în original până la data de 02.10.2020.
LICENȚĂ:
CIG BUGET AN 2
CIG BUGET AN 3
ECTS BUGET AN 2
ECTS BUGET AN 3
FB BUGET AN 2
FB BUGET AN 3
MK BUGET AN 2
MK BUGET AN 3
MM BUGET AN 2
MM BUGET AN 3
BA BUGET AN 2
BA BUGET AN 3
MASTER:
La reexaminările din perioada 7.09.2020 - 13.09.2020 se pot prezenta doar studenții care au trimis cererea pentru reexaminare și au achitat taxa de reexaminare până la data de 3.09.2020.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE DORESC REÎNMATRICULAREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020/2021 ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ
Cererile de reînmatriculare și documentele aferente (diploma de bacalaureat /diploma de licență în original, copie certificat de naștere, copie CI, 3 poze se depun până, cel tarziu, în data de 16.09.2020 la sediu Facultății de Științe Economice, str. Calea Dumbrăvii, nr. 17 (pentru licență secretariat EM2 și pentru master secretariat EM3) înre orele 9-14.
Tot atunci se achita taxa de reînmatriculare, prima tranșă din taxa de școlarizare și se încheie contractul de școlarizare.
Taxa pentru prima reînmatriculare este 200 lei. Click aici: http://senat.ulbsibiu.ro/wp-content/uploads/270320/Situatia%20cuantumul%20taxelor%20administrative_Anexa%202.pdf
Daca doresti sa stii mai multe despre cum poti sa ai o cariera de succes in domeniul financiar, te invitam luni 10 august, incepand cu ora 18:00, la evenimentul “CFA Day”, realizat de Asociatia CFA Romania.
Vei afla de la invitatii nostri Alexandra Smedoiu, CFA – Partener Deloitte si Mihai Purcarea, CFA – CEO BRD AM, informatii despre certificarea CFA, cea mai prestigioasa din industria financiara, cum se poate obtine si ce beneficii poti avea. Moderatorul acestui webinar va fi Adrian Codirlasu, CFA - Presedintele Asociatiei CFA Romania.
Participarea la eveniment este gratuita si nu necesita inregistrare in avans. Prezentarea va avea loc pe Zoom, iar link-ul de acces este urmatorul: