Stiinte Economice

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

26 Septembrie 2020 In Știri

Luni, 28 septembrie 2020:

Marți, 29 septembrie 2020:

  • Deschiderea Festivă pe Facultate (toți studenții), după cum urmază:

Ora

Program de studiu

Link acces întâlnire (online)

10.00

Business Administration

meet.google.com/uot-voqw-psq

10.45

Contabilitate și Informatică de Gestiune


meet.google.com/aqc-rdpu-dwd

11.30

Economia Comerțului Turismului și Serviciilor

meet.google.com/vhy-iyob-qbh

12.15

Finanțe și Bănci

meet.google.com/juo-akfh-apm

13.00

Management

meet.google.com/mwk-yvag-ues

13.45

Marketing

meet.google.com/dgh-gktk-rtk

17.00

Master (toate programele)

meet.google.com/yrc-kzfk-orv

Miercuri, 30 septembrie 2020:

  • Anul I, ora 10 – întâlnire tutori – studenți (se folosesc aceleași link-uri de acces menționate pentru ziua de marți)
  • Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
  • Anul II-III (licență) și Anul I-II (master) – cursuri și/sau seminarii, conform orarului (publicat pe site)

Joi, 1 octombrie 2020:

  • Anul I, ora 10 și ora 12 – întâlnire tutori - secretariat – studenți (se folosesc link-uri de acces anunțate de tutori, ulterior)
  • Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
  • Anul I, ora 18 – întâlnire CSE (reprezentanți ai Clubului Studenților Economiști) – studenți, link acces: google.com/sdj-znfb-gdp
  • Anul II-III (licență) și Anul I-II (master) – cursuri și/sau seminarii, conform orarului (publicat pe site)

Vineri, 2 octombrie 2020:

  • Anul I, ora 10 – întâlnire tutori – reprezentanți Biblioteca ULBS – studenți, link acces: google.com/qva-njnt-pak
  • Anul I – participare eveniment Săptămâna de Orientare So ULBS, detalii aici: https://www.ulbsibiu.ro/ro/saptamana-de-orientare/
  • Anul I, ora 18 – întâlnire ALUMNI FSE (reprezentanți ai asociației absolvenților ALUMNI) – studenți, link acces: google.com/jnn-nzmw-dyb
  • Anul II-III (licență) și Anul I-II (master) – cursuri și/sau seminarii, conform orarului (publicat pe site)

NOTĂ: Accesul tuturor studenților, colegilor și colaboratorilor la toate activitățile desfășurate ONLINE se poate face utilizând doar adresele de email instituționale ULBS (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) !

25 Septembrie 2020 In Știri

Vă rugăm să consultați în permanență orarul deoarece acesta poate suferi modificări.

În atenția studentilor an III înscriși la DPPD/modul psihopedagogic: Cursul de Managementul clasei, an III ( prof.univ.dr. Carmen Sonia Dușe)
Orarul este: marti, miercuri, joi de la 12, iar codul este: f4hxwts https://classroom.google.com/c/NDMyNjUzNjY1MTla?cjc=f4hxwts

25 Septembrie 2020 In Știri

Mesajul decanului,

Încă un an universitar își ”deschide porțile” spre cunoaștere,  oportunități, experiențe și prietenie.

Dragi studenți de anul I, pentru voi anul universitar 2020-2021, reprezintă un nou început pe care sperăm să vă însoțim constructiv pe parcursul următorilor ani împreună cu comunitatea academică a facultății noastre, și nu numai.

De aceea, vă invităm dragi colegi, părinți și colaboratori să îi însoțim pe acest drum pe toți studenții familiei Științelor Economice odată cu Deschiderea Festivă a anului universitar 2020-2021, ce va avea loc în data de 29 septembrie 2020, în sistem online.   

În perioada următoare vă vom informa asupra programului Săptămânii de Orientare (28 septembrie – 2 octombrie) dedicată studenților de anul I, dar și asupra orarului cu activități didactice pentru toți studenții.

Cu prețuire,

Conf. univ. dr. habil. Cristina TĂNĂSESCU

Program Săptămâna de Orientare SO ULBS Facultate (.pdf)

deschiderea_anului_universitar_2020-2021.png

24 Septembrie 2020 In Știri
Dragi studenți,
Dragi colegi,
Dragi prieteni,
 
În această toamnă, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu și Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” din Sibiu vor organiza deschiderea oficială a noului an universitar într-un format mai restrâns, determinat de situația pandemică la nivel național și local. Evenimentul va avea loc luni 28 septembrie 2020, ora 12:00, la Sala Transilvania. Având în vedere că participarea fizică la festivitate va fi strict limitată la persoanele invitatate, evenimentul va putea fi urmărit live, atât pe pagina de internet a universității (www.ulbsibiu.ro), cât și pe paginile de facebook ale ULBS și AFT.
Deși ne-am fi dorit să fiți alături de noi într-un număr cât mai mare, contextul neobișnuit în care ne aflăm ne determină să ne conformăm unor măsuri elementare de prevenție. Am adoptat aceste măsuri cu un anume regret, dar mai ales cu responsabilitate, fiind convinși că siguranța tuturor primează în fața oricăror alte considerente.
 
Rector,
Prof. univ. dr. habil. Sorin Radu
DESCHIDERE AN UNIV 1
 
 
21 Septembrie 2020 In Știri

Anul universitar 2020-2021

      Începând cu data de 28 septembrie 2020 și până în data de 2 octombrie 2020 inclusiv se fac înscrieri și confirmări (prin încheierea contractului de studii) direct la Secretariatul DPPD (Calea Dumbrăvii, nr 34, parter, camera 001C,  în clădirea Facultății de Drept) unde se vor aduce actele necesare înscrierii. Aceste sunt:

Pentru Nivelul I zi (aferent studenților înscriși în anul I, ciclul de licență)

-           Copie Carte de identitate

-           Copie Certificat de naștere

-           Copie Certificat căsătorie (doar dacă e cazul)

Pentru Nivelul II zi (pentru studenții înscriși în anul I la programele de master)

-           Copie Carte de identitate

-           Copie Certificat de naștere

-           Copie Certificat căsătorie (doar dacă e cazul)

-           Copie adeverință de absolvire licență

-           Copie adeverință Nivel I (pentru cei care au absolvit ciclul de licență și Nivelul I într-o altă universitate decât ULB)

Studenții care au făcut înscrierea online trebuie să se prezinte la Secretariatul DPPD în perioada menționată mai sus pentru confirmarea locului, cu actele necesare nivelului la care s-au înscris, pentru a încheia contractul de studii pentru anul universitar 2020-2021.

 

ATENȚIE: sunt cosiderați înscriși (înmatriculați) la Nivelul I sau II zi, numai studenții care au încheiat contractele de studii cu DPPD!

Pentru  eventuale întrebări despre procesul de înscriere sau confirmare ne puteți contacta la nr de telefon 0269/211.602 sau prin adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  

16 Septembrie 2020 In Știri

Lista studenților înscriși la buget în anul universitar 2020-2021 în urma procesului de glisare.

Contestațiile se depun joi 17.09.2020 între orele 9-12 la Decanatul facultății.

Procesul de glisare are la bază rezultatele obținute după prima sesiune de restanțe.

Studenții care au glisat la buget sunt rugați să aducă diploma de bacalaureat în original, iar studenții de la master diploma de licență și diploma de bacalaureat în original până la data de 02.10.2020.

LICENȚĂ:

CIG BUGET AN 2
CIG BUGET AN 3
ECTS BUGET AN 2
ECTS BUGET AN 3
FB BUGET AN 2
FB BUGET AN 3
MK BUGET AN 2
MK BUGET AN 3
MM BUGET AN 2
MM BUGET AN 3
BA BUGET AN 2
BA BUGET AN 3

MASTER:

B2 BUGET
B4 BUGET
B6 BUGET
B8 BUGET
C1 BUGET

07 Septembrie 2020 In Știri

La reexaminările din perioada 7.09.2020 - 13.09.2020 se pot prezenta doar studenții care au trimis cererea pentru reexaminare și au achitat taxa de reexaminare până la data de 3.09.2020.

03 Septembrie 2020 In Știri

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE DORESC REÎNMATRICULAREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020/2021 ÎNVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ

Cererile de reînmatriculare și documentele aferente (diploma de bacalaureat /diploma de licență în original, copie certificat de naștere, copie CI, 3 poze  se depun până, cel tarziu, în data de  16.09.2020 la sediu Facultății de Științe Economice, str. Calea Dumbrăvii, nr. 17 (pentru licență secretariat EM2 și pentru master secretariat EM3) înre orele 9-14.

 Tot atunci se achita taxa de reînmatriculare, prima tranșă din taxa de școlarizare și se încheie contractul de școlarizare.

Taxa pentru prima reînmatriculare este 200 lei. Click aici: http://senat.ulbsibiu.ro/wp-content/uploads/270320/Situatia%20cuantumul%20taxelor%20administrative_Anexa%202.pdf

05 August 2020 In Știri

CFA day final .jpg

Daca doresti sa stii mai multe despre cum poti sa ai o cariera de succes in domeniul financiar, te invitam luni 10 august, incepand cu ora 18:00, la evenimentul “CFA Day”, realizat de Asociatia CFA Romania.

Vei afla de la invitatii nostri Alexandra Smedoiu, CFA – Partener Deloitte si Mihai Purcarea, CFA – CEO BRD AM, informatii despre certificarea CFA, cea mai prestigioasa din industria financiara, cum se poate obtine si ce beneficii poti avea. Moderatorul acestui webinar va fi Adrian Codirlasu, CFA - Presedintele Asociatiei CFA Romania.

Participarea la eveniment este gratuita si nu necesita inregistrare in avans. Prezentarea va avea loc pe Zoom, iar link-ul de acces este urmatorul:

https://zoom.us/j/95442649567

Pagina 12 din 41
Sunteți aici: Home Despre Știri & Evenimente
joomla visitor