Facultatea de Științe Economice are o direcție de dezvoltare ale cărei coordonate sunt valoarea, inițiativa, responsabilitatea și competența, iar evoluția sa este caracterizată de noutate, dinamism, rigoare și calitate în deplină concordanță cu exigențele tot mai ridicate ale mediului academic național și european.
În acest sens, programul de studii de licență Marketing (acreditat începând cu anul 2013) își propune atât o pregătire didactică a studenților în conformitate cu standardele naționale proprii domeniului Marketing, cât și una practică/profesională prin dezvoltarea de abilități și deprinderi în concordanță cu cerințele de pe piața muncii.
De ce ai alege o carieră în Marketing?
- Pentru că ești o persoană curioasă, dinamică, ce nu se poate hotărî care este punctul ei forte: analiza, creativitatea sau limbile străine. Marketing este domeniul în care le poți combina pe toate cu succes.
- Pentru că Marketing are aplicabilitate în orice industrie și este un domeniu vital pentru orice tip de business... și apropo, este mecanismul de bază din spatele platformelor Facebook și Google.
- Pentru că Marketing înseamnă poziționarea unui brand pe piață, cunoașterea publicului căruia te adresezi, măsurarea rezultatelor, promovarea de servicii sau produse atât prin canalele clasice, cât și în mediul online.
- Pentru că Marketing nu înseamnă doar vânzări și pliante! Este un mecanism complex care stă la baza alegerii unui produs dintre 100 de același fel. Iar mecanismul este pus în mișcare doar de ideile tale.
- Pentru că vrei să afli care este legătura dintre asocierea unei persoane publice, a unui mesaj, a unui brand și vânzarea de produse. Aici vei învăța să construiești o campanie de promovare de la planificare, mesaj, resurse, strategie, poziționare pe piață, până la evaluarea rezultatelor.
Numărul de locuri disponibile
10 locuri bugetate
3 locuri bugetate ULBS
2 locuri bugetate pentru absolvenții din mediul rural
4 locuri bugetate pentru absolvenții din R. Moldova și Diaspora
15 locuri cu taxă (din care 10 locuri subvenționate integral,
pentru primul an de studiu, de compania KeepCalling)
Detalii admitere
Admiterea se face pe bază de concurs de dosare.
Mai multe detalii despre perioada de înscriere găsești pe pagina Admitere - Studii de Licență sau la emailul: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Parteneriat ULBS - KeepCalling
KeepCalling te susține la început de carieră! Compania acoperă integral costul primului an de învățământ primilor 10 studenți acceptați la specializarea Marketing pe locurile cu taxă. De asemenea, KeepCalling va acoperi taxa de școlarizare pentru studenții anului doi și trei de învățământ la specializarea Marketing care obțin media generală peste 8.
Pe lângă sprijinul oferit studenților, compania dorește să modeleze cariera viitorilor experți în Marketing prin parteneriatul semnat cu ULBS. KeepCalling, unul dintre angajatorii de top din Sibiu, este o companie de telecomunicații cu birouri în România, SUA și Bolivia, înființată în anul 2002, ce are momentan peste 100 de angajați. KeepCalling a sponsorizat de-a lungul timpului numeroase proiecte educaționale, culturale, de mediu sau din domeniul sportului dovedind încă o dată că susținerea comunității locale este una dintre valorile de bază ale companiei.
KeepCalling deține un puternic department de Marketing online chiar în Sibiu, astfel că oricând în timpul facultății sau după absolvirea ei, poți aplica pentru un internship sau un job chiar în cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, vizitează: http://www.keepcalling.net.
Programe de Licență 2023-2026
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (ECTS)
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (ECTS) (Plan de Învățămmânt)
Fișe disciplină - ECTS 1 Fișe disciplină - ECTS 2 Fișe disciplină - ECTS 3
Administrarea afacerilor (BA)
Administrarea afacerilor în limba engleză - Business Administration (BA) (Plan de Învățămmânt)
Fișe disciplină - BA 1 Fișe disciplină - BA 2 Fișe disciplină - BA 3
Business Informatics (BI)
Informatică Economică (BI) (Plan de învățământ)
Finanțe (FB)
Finanțe și Bănci (FB) (Plan de Învățămmânt)
Fișe disciplină - FB 1 Fișe disciplină - FB 2 Fișe disciplină - FB 3
Management (MG)
Management (MG) (Plan de Învățămmânt)
Fișe disciplină - MG 1 Fișe disciplină - MG 2 Fișe disciplină - MG 3
Contabilitate (CIG)
Contabilitate și Informatică de Gestiune (CIG) (Plan de Învățămmânt)
Fișe disciplină - CIG 1 Fișe disciplină - CIG 2 Fișe disciplină - CIG 3
Marketing (MK)
Marketing (MK) (Plan de Învățămmânt)
Fișe disciplină - MK 1 Fișe disciplină - MK 2 Fișe disciplină - MK 3
Programe de master 2023-2025
Administrarea afacerilor
Administrarea afacerilor în turism și servicii (B2) (Plan De Învățământ)
Fișe disciplină - B2 1 Fișe disciplină - B2 2
Strategii și politici de management și marketing ale firmei (B4) (Plan de Învățământ)
Fișe disciplină - B4 1 Fișe disciplină - B4 2
Finanțe
Finanțe (B6) (Plan de Învățământ)
Fișe disciplină - B6 1 Fișe disciplină - B6 2
Contabilitate
Expertiză contabilă și audit (B8) (Plan de Învățământ)
Fișe disciplină - B8 1 Fișe disciplină - B8 2
Management
Managementul afacerilor în limba engleză - Business Management (C1) (Plan de Învățământ)
Fișe disciplină - C1 1 Fișe disciplină - C1 2
Arhiva planuri de învățământ
Licență:
Plan de învățământ 2023 - 2026 ECTS
Plan de învățământ 2022 - 2025 ECTS
Plan de învățământ 2021 - 2024 ECTS
Plan de învățământ 2020 - 2023 ECTS
Plan de învățământ 2019 - 2022 ECTS
Plan de învățământ 2023 - 2026 BA
Plan de învățământ 2022 - 2025 BA
Plan de învățământ 2021 - 2024 BA
Plan de învățământ 2020 - 2023 BA
Plan de învățământ 2019 - 2022 BA
Plan de învățământ 2023 - 2026 FB
Plan de învățământ 2022 - 2025 FB
Plan de învățământ 2021 - 2024 FB
Plan de învățământ 2020 - 2023 FB
Plan de învățământ 2019 - 2022 FB
Plan de învățământ 2023 - 2026 MM
Plan de învățământ 2022 - 2025 MM
Plan de învățământ 2021 - 2024 MM
Plan de învățământ 2020 - 2023 MM
Plan de învățământ 2019 - 2022 MM
Plan de învățământ 2023 - 2026 CIG
Plan de învățământ 2022 - 2025 CIG
Plan de învățământ 2021 - 2024 CIG
Plan de învățământ 2020 - 2023 CIG
Plan de învățământ 2019 - 2022 CIG
Plan de învățământ 2023 - 2026 MK
Plan de învățământ 2022 - 2025 MK
Plan de învățământ 2021 - 2024 MK
Plan de învățământ 2020 - 2023 MK
Plan de învățământ 2019 - 2022 MK
Master:
Plan de învățământ 2023-2024 B2
Plan de învățământ 2022-2023 B2
Plan de învățământ 2021-2022 B2
Plan de învățământ 2020-2021 B2
Plan de învățământ 2023-2024 B4
Plan de învățământ 2022-2023 B4
Plan de învățământ 2021-2022 B4
Plan de învățământ 2020-2021 B4
Plan de învățământ 2023-2024 B6
Plan de învățământ 2022-2023 B6
Plan de învățământ 2021-2022 B6
Plan de învățământ 2020-2021 B6
Plan de învățământ 2023-2024 B8
Plan de învățământ 2022-2023 B8
Plan de învățământ 2021-2022 B8
Plan de învățământ 2020-2021 B8
Plan de învățământ 2023-2024 C1
Plan de învățământ 2022-2023 C1
Plan de învățământ 2021-2022 C1
Plan de învățământ 2020-2021 C1
Clubul Studenților Economiști
Clubul Studentilor Economisti (CSE) este organizatia nonguvernamentala care functioneaza in cadrul Facultatii de Stiinte Economice inca din anul 1995.Clubul Studenților Economiști are drept scop:
- Promovarea principiilor competenței și valorii
- Apărarea demnității, drepturilor și intereselor membrilor săi
- Promovarea legalității și a democrației
- Dezvoltarea unor relații între cadrele didactice și studenți astfel încat procesul de învățământ să fie cât mai eficient
- Ridicarea nivelului profesional al membrilor
Erasmus Student Network
Erasmus Student Network (ESN) Sibiu o secțiune a ESN, cea mai mare asociație studențească interdisciplinară din Europa, care activează în 37 de țări, prin intermediul a mai mult de 550 de secțiuni și care din 1989 sprijină și contribuie cu succes la dezvoltarea schimburilor internaționale de studenți. Pornind de la misiunea generală, activitatea ESN Sibiu se conturează astfel: - Lucrăm în interesul studenților internaționali; - Ne dorim să facem intergrarea studenților internaționali cât mai ușoară, amuzantă și constructivă cu putință; - Promovăm multiculturalismului în grupurile studențești și să încurajăm voluntariatul; - Promovăm mobilitatea internațională și oferim informațiile necesare pentru studenții care doresc să studieze în străinătate; - Contribuim la îmbunătățirea și accesibilitatea mobilitatăților studenților https://www.facebook.com/Erasmus.Student.Network.SibiuÎntrebări despre admitere
- Care este perioada de înscriere?
- Licență:
- 5 - 7 septembrie 2018, între orele 9:00 - 15:00
- 8 - 9 septembrie 2018, între orele 9:00 - 12:00
- 10 septembrie 2018, între orele 9:00 - 15:00
- Care sunt specializările la care ma pot înscrie?
-
Licență:
- Finanțe și Bănci
- Contabilitate și Informatică de Gestiune
- Management
- Economia Comerțului Turismului și Serviciilor
- Administrarea afacerilor - în limba engleză (Business Administration)
- Marketing
- Ce locuri sunt disponibile pentru studiile universitare de licență?
- Pentru a consulta locurile disponibile click aici.
- Ce locuri sunt disponibile pentru studiile universitare de master?
- Pentru studiile universitare de master, nu se organizează concurs de admitere în sesiunea de toamnă (septembrie 2018). Toate locurile au fost ocupate în sesiunea de vară (iulie 2018).
- Ce trebuie să conțină dosarul de înscriere pentru studiile universitare de licență?
-
- fișă de înscriere și declarație completată de candidat conform modelului Facultăţii de Ştiinţe Economice (care va fi listată la punctul de înscriere);
- diploma de bacalaureat sau echivalentă cu aceasta, în original / copie legalizată (la notar) / copie certificată "Conform cu originalul" de către persoanele care au atribuții desemnate în acest sens, din cadrul comisiei de admitere de la nivelul facultății; absolvenţii de liceu care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunea iunie-iulie 2018 sau în sesiunea august – septembrie 2018, pot prezenta, în locul diplomei de bacalaureat, adeverinţa eliberată de liceu, în care se menţionează media generală de bacalaureat, mediile obţinute în anii de liceu şi notele obţinute la probele susţinute;
- certificatul de naştere, - original plus copie – originalul este necesar pentru confirmarea copiei la înscriere şi nu va fi reţinut de facultate;
- carte de identitate, original plus copie – originalul este necesar pentru confirmarea copiei la înscriere şi nu va fi reţinut de facultate;
- adeverinţă medicală;
- trei fotografii tip diplomă 3x4cm;
- chitanţa de plată a taxei de înscriere pentru organizarea şi desfăşurarea concusului de admitere, conform hotărârii Senatului Universităţii “Lucian Blaga” din Sibiu (o singură taxă indiferent de numărul opţiunilor la admiterea din cadrul facultăţii);
- adeverinţa de înscriere la prima facultate, certificată de secretariatul facultăţii la care a făcut prima înscriere, pentru candidaţii înscrişi la două facultăţi din ULBS şi alte universităţi din ţară;
- adeverinţă din care să rezulte calitatea de student la prima specializare (student pe locuri subvenţionate de la bugetul de stat sau student pe locuri cu taxă), pentru studenţii care candidează pentru un al doilea program de studii de licenţă/master;
- diploma de licenţă sau diploma echivalentă cu aceasta pentru absolvenţii care doresc să urmeze o a doua specializare, în original / copie legalizată (Ia notar) / copie certificată ”Conform cu originalul” de către persoanele care au atribuții desemnate în acest sens, din cadrul comisiei de admitere de la nivelul facultății, sau adeverinţă pentru promoţia 2018;
- certificat de competenţă lingvistică pentru limba română eliberat de instituţiile abilitate de MEN (doar pentru candidaţii străini care doresc să urmeze programe de studii în limba română);
- dosar plic;
- declarație de consimțământ privind regulamentul european general privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR);
- 15 plicuri A5 timbrate şi autoadresate, după caz (doar pentru candidaţii la învăţământul la distanţă şi cu frecvenţă redusă).
- La ierarhizarea candidaților ce este mai importantă media sau opțiunea?
-
Ierarhizarea candidaților înscriși se realizează electronic în funcție de media de admitere și de ordinea opțiunilor din fișa de înscriere.
- Care este cuantumul taxei de școlarizare?
-
Pentru studii unversitare de licență cu frecvență: 3200 lei/an.
Pentru studii universitare de master cu frecvență: 3600 lei/an.
Taxele pentru programele de studii universitare de licență ID și studii universitare de master IFR pot fi consultate aici. - Unde achit taxa de înscriere? Dar taxa de școlarizare?
-
Taxa de înscriere se achită în numerar la sediul Facultății de Științe Economice (Str. Calea Dumbravii nr. 17), atunci când se depune dosarul de înscriere. Taxa de școlarizare se achită în numerar la casieriile universității (Bd. Victoriei nr. 10).
- Dacă intru la taxă pot glisa pe locurile bugetate? Cum?
-
Se poate trece pe locurile finanțate de la bugetul de stat după primul an de studiu, pe baza rezultatelor obținute în primul an universitar.
- Pot să primesc bursă?
-
Da, există mai multe tipuri de burse care sunt acordate studenților: burse sociale, burse de merit, burse de performanță.
- Ce posibilități de angajare am după absolvire?
-
Datorită dezvoltării continue a Sibiului, te poți angaja în companii multinaționale, insituții financiare, bănci, instituții din administrația publică locală, entități de consultanță, audit și evaluare financiară, cercetare, companii de IT, publicitate, marketing, vânzări, agenții de turism și în multe alte locuri.
- Unde aș putea găsi mai multe informații?
-
În criteriile de admitere și condițiile specifice Facultății de Științe Economice
Pentru orice alte întrebări îți stăm la dispoziție la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., la numărul de telefon +4-0269.21.03.75 sau la sediul Facultății de Știinte Economice, Calea Dumbrăvii nr. 17 cu programul L-J 8:00-16:00 si V 8:00-14:00.
Documente utile
Regulamentul de admitere al Universității "Lucian Blaga" din Sibiu pentru anul universitar 2018 - 2019
Criterii de admitere și condiții specifice Facultatea de Științe Economice 2018 - 2019
ORDIN Nr. 6102/2016 din 15 decembrie 2016
ORDIN Nr. 3062/2018 din 16 ianuarie 2018
Certificate și atestate lingvistice acceptate pentru înscriere
Declarație de consimțământ privind regulamentul european general privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR)
Metodologia de admitere pentru etnicii români (Diaspora)
Ordin comun MEN-MAE-MRP-admitere români de pretutindeni
Metodologie aprobată prin Ordin comun MEN-MAE-MRP
Declarații și formulare pentru etnicii români (Diaspora)
Declarație privind apartenența la identitatea culturală română
Formular de înscriere la admitere 2018 Republica Moldova și Diaspora
Pentru înscrierea la studii în anul universitar 2018-2019, dosarele pentru recunoașterea studiilor cetățenilor români și din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European și din Confederația Elvețiană se transmit numai de către universități la Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED) – Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, prin poștă sau printr-un delegat al universității.
- pentru cetățenii UE, SEE și din Confederația Elvețiană vă rugăm să o contactați pe doamna secretar șef Daniela Petrovici a Universității "Lucian Blaga" din Sibiu (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.);
- pentru cetățenii români din Republica Moldova și Diaspora, vă rugăm să contactați reprezentantul desemnat de către Facultatea de Științe Economice, Conf. univ. dr. Daniela Petrașcu (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.);
- pentru cetățenii străini, alții decât cei menționați mai sus, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Internaționale, doamna Iulia Gîță (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.);
- pentru orice alte întrebări legate de procesul de admitere vă rugăm să contactați Facultatea de Științe Economice, secretar admitere Conf. univ. dr. Eduard Stoica (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau +4 (0269)-210375).
Pentru mai multe informații privind echivalarea studiilor efectuate în străinătate vă rugâm să consultați siteul: http://www.cnred.edu.ro
Departament 1 Departament 2
DEPARTAMENT 1
Conf. univ. dr. Lia Baltador E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E32 CV Google Scholar | Prof. univ. dr. Lucian Belascu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E32 CV Google Scholar | Conf. univ. dr. Camelia Budac E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: EM1 CV Google Scholar |
Conf. univ. dr. Oana Duralia E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Lucia Fraticiu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E33 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Mircea Fuciu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E44 CV Google Scholar |
Prof. univ. dr. Livia Ilie E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar | Conf. univ. dr. Paul Lucian E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E32 CV Google Scholar | Conf. univ. dr. Silvia Marginean E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E44 CV Google Scholar |
Prof. univ. dr. Liviu Mihaescu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E44 CV Google Scholar | Conf. univ. dr. Ioana Negru E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E43 CV Google Scholar | Conf. univ. dr. Virgil Nicula E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E43 CV Google Scholar |
Prof. univ. dr. Claudia Ogrean E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E34 CV Google Scholar | Conf. univ. dr. Alin Opreana E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E32 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Alma Pentescu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar |
Lect. univ. dr. Cristina Popa E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E32 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Doris Popescu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E32 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Eugen Popescu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar |
Lect. univ. dr. Roxana Popsa E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Anca Serban E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Radu Alexandru Serban E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E52 CV Google Scholar |
Prof. univ. dr. habil. Razvan Serbu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: EP4 CV Google Scholar | Prof. univ. dr. habil. Cristina Tanasescu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: DECANAT CV Google Scholar | Asist. univ. dr. Sorin Terchila E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E43 CV Google Scholar |
Conf. univ. dr. Mihai Tichindelean E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar | Asist. univ. dr. Monica Tichindelean E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E43 CV Google Scholar | Conf. univ. dr. Cosmin Tileaga E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: EM10 CV Google Scholar |
Conf. univ. dr. Ramona Todericiu E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E13 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Dumitru Troanca E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: EP4 CV Google Scholar | Lect. univ. dr. Anca Vacar E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E42 CV Google Scholar |
Lect. univ. dr. Simona Vinerean-Opreana E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Room: E32 CV Google Scholar |