Misiunea prioritară a Facultăți de Științe Economice este de a-i instrui pe tinerii studenț astfel încât aceștia să devină necesari și utili mediului economic, social și de afaceri. Instruirea studențlor nu se limitează însă la transmiterea de cunoștințe, ci presupune un proces de formare complexă, în care relațile Facultăți cu firme, instituți ale statului, organizați neguvernamentale etc. joacă un rol important. Integrarea Facultăți în viața economică a zonei și strângerea relaților cu organizațile locale asigură absolvențlor posibilităț sporite în orientarea profesională.
Pentru realizarea obiectivului sus-mențonat, Facultatea de Științe Economice a acțonat pe mai multe direcți. O primă direcțe privește adaptarea pregătirii studențlor la cerințele pieței muncii prin extinderea numărului de specializări, spre a răspunde exigențelor dezvoltării economice a României în general, a economiei zonei Sibiului în particular. În același timp, aspectele calitative au constituit o preocupare constantă a conducerii Facultăți și tuturor cadrelor didactice, în scopul adaptării pregătirii studențlor economiști la standardele ocupațonale solicitate de angajatori și în general de piața muncii. În acest sens, programele de studiu sunt revizuite periodic pe baza analizelor comune cu studenți, cu absolvenți și cu reprezentanți angajatorilor. Cunoștințele, competențele și abilitățle dobândite trebuie să permită absolvențlor să se angajeze pe piața muncii, să dezvolte afaceri proprii și în același timp, să continue să învețe și să se pregătească permanent. Ca urmare, deși numărul de studenț ai Facultăți a crescut de la an la an, mai mult de șaizeci la sută dintre absolvenț sunt angajaț, în termen de maxim doi ani de la data absolvirii, la nivelul calificării universitare.
O altă direcțe majoră este creșterea rolului și importanței pregătirii aplicative, în completarea celei teoretice. Realizarea acestui obiectiv important a fost posibilă prin organizarea stagiilor de practică ale studențlor economiști la organizațile economice și sociale din județul Sibiu, din sudul Transilvaniei, nordul Olteniei și Munteniei, ca zone preponderente în care învățământul economic sibian asigură pregătirea economiștilor. Județul Sibiu posedă un important potențal economic și cultural, cu perspective reale de dezvoltare în perioada următoare. Fiind situat în centrul țării, la intersecța principalelor trasee comerciale și turistice, Sibiul a reprezentat dintotdeauna un centru de atracțe pentru multe proiecte economice, culturale și sociale.
Ca urmare a eforturilor depuse de conducerea Facultăți, în ultimii ani a crescut constant numărul de locuri și contracte pentru stagii de practică, precum și numărul de firme și instituți colaboratoare care și-au exprimat disponibilitatea pentru organizarea practicii studențlor. Aceste colaborări externe au sprijinit în mod real posibilitățle de documentare, atât ale studențlor economiști pentru elaborarea lucrărilor de licență, de disertațe, a lucrărilor și referatelor practice din cursul anului, cât și ale cadrele didactice, pentru elaborarea de lucrări științfice prezentate în cadrul sesiunilor de comunicări organizate de Facultatea de Științe Economice. După terminarea stagiilor de practică, chiar și din timpul studiilor, mulț studenț au fost recrutaț și angajaț în domenii variate: contabilitate și informatică de gestiune, marketing, servicii, management, asigurări, brokeraj, transporturi, comerț și turism.
În cadrul mai larg al Universități "œLucian Blaga", studenți de la Facultatea de Știinte Economice pot apela la Serviciul de Consiliere în domeniul Carierei (C.A.S.), fondat în 1996 în colaborare cu Consiliul Britanic și cu sprijinul Fondului "Know How", care are ca obiectiv stabilirea unor conexiuni între studenț, absolvenț și piața locurilor de muncă. Organizața oferă acestora consultanță regulată, inclusiv înlesnirea participării la interviuri, cu scopul de a-i ajuta să-și definească nevoile referitoare la angajare și carieră. Târgul locurilor de muncă organizat de C.A.S. în fiecare vară oferă studențlor posibilitatea de a lua legătură cu angajatorii și a obțne, fie stagii de muncă, fie contracte integrale. Pe aceeași linie, Asociața de Business a Universități (U.B.A.), este un club ce facilitează schimbul constant între facultăț, oameni de afaceri și studenț, în scopul de a-i ajuta pe studenț să cultive deprinderi și contacte în domeniul afacerilor, a le dezvolta abilitatea de a vorbi limba engleză și de a oferi sprijin în obțnerea de locuri de muncă și stagii de vară. În sfârșit, Universitatea Missouri, Columbia a oferit sprijin ULBS pentru a înființa o Școală de Bussines care să fie recunoscută pe plan națonal ca și centru de excelență academică și de cercetare în managementul afacerilor și în cercetarea aplicată.
Dinamismul dezvoltării economice globale face ca actualele cariere să fie mai puțn clar definite iar schimbările mai puțn previzibile decât erau în trecut. Organizațile se confruntă cu presiuni competitive tot mai mari în sensul reducerii numărului de nivele ierarhice dar și a numărului de angajaț. "Lupta" cu schimbarea a devenit sinonimă cu a face față solicitărilor pentru competențe profesionale și abilităț manageriale tot mai sofisticate, cu necesitaea înțelegerii și percepței realiste a propriilor valori, abilităț și interese. În acest carusel al schimbării, Facultăți de Științe economice îi revine un rol decisiv.
MOBILITĂȚI ESAYEP – SEE 2021-2022
În cadrul Programului de Educație, Burse, Ucenicie, și Antreprenoriatul Tinerilor – finanțat prin Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European (ESAYEP - SEE) 2020/2021 din cadrul ULBS, se lansează competiția de selecție pentru mobilități internaționale.
Facultatea de Științe Economice beneficiază de 2 burse disponibile în anul universitar 2021-2022, astfel:
- Bursă de tip Mobilitate de studiu (SMS) la University College of Southeast Norway - N KONGSBE02, pe domeniul de studiu Business and Administration, pentru o perioadă de 5 luni. Atenție: Studenții care aplică pentru această bursă trebuie să fie înscriși cel puțin în al doilea an de studii de licență
- Bursă de tip Mobilitate de plasament (SMP) la University of Liechtenstein – LI VADUZ 01 pe domeniul de studiu Education, pentru o perioadă de 6 luni
Grantul pentru studenți este de 1200 EUR/lună, la care se adaugă costul de transport (University College of Southeast Norway - N KONGSBE02 – 275 EUR; la University of Liechtenstein – LI VADUZ 01 – 275 EUR).
Criteriile de eligibilitate și de selecție minime:
- studenții care aplică pentru aceste burse trebuie să fie integraliști și să aibă rezultate academice și competențe lingvistive bune)
Calendarul procesului de selecție este următorul:
- 8-12 martie 2021 – depunerea dosarelor de candidatură (la decanatul facultății)
- 18 martie 2021, ora 13.00 – susținerea interviului pentru selecție (online)
- 22 martie 20212 – afișarea rezultatelor
- 23 martie 2021, ora 12.00 – depunerea contestațiilor (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)
- 12 aprilie 2021 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor
Dosarele de candidatură pentru selecție trebuie să cuprindă:
- Formular candidatură specific (Anexa 5 – Formular de candidatură studenti ESAYEP)
- CV Europass
- Scrisoare de intenție / motivație în limba engleză
- Rezultate academice (situație matricolă / adeverință de la secretariat cu media pe semestrul anterior / anul de studiu, precum și precizarea “Integralist”)
- Atestat limbă străină / Recomandare profesor de limbă
Aplicația pentru acest program are in vedere respectarea:
- Regulamentului Erasmus+ și a procedurilor Erasmus+ aprobate în ședința de Senat a ULBS (http://international.ulbsibiu.ro/index.php/erasmus/regulament-si-proceduri/)
- Ghidul Aplicantului 2019 – programul ESAYEP (http://www.eea4edu.ro/wp-content/uploads/2019/09/GUIDE_Mob_2019_EN_rev.pdf)
Informații suplimentare:
Documente utile:
Granturi ESAYEP-SEE pentru mobilități de studiu aferente anului academic 2023-2024 - SEMESTRUL I
În cadrul Programului de Educație, Burse, Ucenicie, și Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP) – finanțat prin Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European (SEE) din cadrul ULBS, se lansează competiția de selecție pentru mobilități internaționale.
Calendarul procesului de selecție este următorul:
- 14 martie 2023, ora 18:30, sala E21 (Facultatea de Științe Economice) - eveniment de prezentare a programului Erasmus+
- 22-24 martie 2023 – depunerea dosarelor de candidatură, electronic, prin completarea formularului 🔗https://forms.gle/Cooup3fRiaa7hP598
- 27 martie 2023, ora 10:00 – susținerea interviului ONLINE (studenții înscriși vor primi programarea pentru interviu prin email)
- 29 martie 2023 – afișarea rezultatelor procesului de selecție
- 30 martie 2023, orele 08:00-12:00 – depunerea contestațiilor la adresa de email 📩This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- 31 martie 2023 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor
Dosarele de candidatură pentru selecție trebuie să cuprindă
- Formular de eligibilitate și înscriere (descarcă aici)
- Scrisoare de intenție (tehnoredactată în limba engleză sau în limba străină în care se vor efectua studiile la prima opțiune exprimată);
- CV Europass (tehnoredactat în limba engleză sau în limba străină în care se vor efectua studiile la prima opțiune exprimată);
- Adeverință de student;
- Copie carte de identitate;
- Documente care atestă rezultatele academice anterioare: adeverință, situație școlară sau supliment la diplomă de la secretariatul facultății cu media generală a anilor anteriori (minim 6). Pentru studenții din anul I de la licență se ia în considerare media primului semestru absolvit, pentru studenții din ciclul de master se ia în calcul media generală de absolvire a programului de studii anterior încheiat.
- Document care atestă rezultatele testului de limbă străină (probă scrisă sau orală, cu caracter eliminatoriu). Sunt scutiți de acest test studenții care prezintă un certificat / atestat de limbă străină, emis de instituții autorizate cu nivel minim B1. (certificate internaționale / examen lingvistic la BAC)
- Alte documente opționale relevante pentru mobilitatea solicitată:
- Certificate lingvistice (fotocopii);
- Atestate profesionale (fotocopii);
- Diplome, certificate, atestări privind rezultatele cercetării științifice studențești, practicii, participării la proiecte extracurriculare etc. (fotocopii);
- Scrisori de recomandare de la cadre didactice sau coordonatori de stagiu (original).
Observaţie! În cazul în care candidatul nu deţine niciun certificat lingvistic, Centrul de Limbi Străine al Facultăţii de Litere și Arte va organiza evaluarea lingvistică pentru limbile engleză, franceză și germană pentru candidatura la mobilitățile de studiu Erasmus+ în vederea obținerii certificatului care atestă nivelul de cunoaștere a limbii respective. Înscrierile pentru testarea lingvistică se realizează de către studenți până în data de 12 martie 2023, prin completarea formularului https://forms.gle/smCcHicbnBLJFz7LA. Testul va fi organizat în 14 martie 2023, la Facultatea de Litere și Arte, ora 14:00.
Atenție! Testarea lingvistică este necesară DOAR pentru studenții care NU dețin deja un certificat de limbă de nivel minim B1 sau care nu sunt înscriși la un program de stidiu în limba engleză.
- În conformitate cu regulile Programului ESAYEP-SEE, pentru studenții care efectuează o mobilitate de studiu ESAYEP-SEE, grantul lunar este:
- Grant: 1200 EUR/lună
- Pentru costurile de transportse vor utiliza următoarele rate:
Volda University College, Norvegia |
360 EUR |
University College of Southeast Norvegia |
275 EUR |
University of Agder, Norvegia |
275 EUR |
University of Liechtenstein, Liechtenstein |
275 EUR |
University of Iceland, Islanda |
530 EUR |
Pentru studenţii si proaspeţii absolvenţi cu oportunităţi reduse (cei care beneficiază de bursă socială sau se califică pentru a beneficia conform Ordinului MEN 3392/2017, Art. 6, paragraful 2, cei de etnie romă sau cei cu statut de refugiat) care efectuează o mobilitate de studiu sau de plasament, la granturile pentru sprijinul individual se adaugă suma suplimentară ("top-up") de 250 EUR/lună.
Mobilitățile studenților selectați în cadrul acestui apel se vor putea desfășura doar în semestrul I al anului academic 2023/2024.
Documente suport:
- Formular de eligibilitate și înscriere
Aplicarea pentru acest program va avea în vedere respectarea:
În cadrul unui ciclu de studiu (licenţă, master şi doctorat), studenţii pot beneficia de mai multe mobilităţi de studiu şi practică, a căror durată cumulată să nu depăşească 12 luni per ciclu de studiu. Participanţii selectaţi sunt consideraţi "beneficiari de fonduri ESA YEP - SEE" şi sunt echivalenţi cu statutul de "studenţi ERASMUS+".
Granturi ESAYEP-SEE pentru mobilități de studiu aferente anului academic 2022-2023 - SEMESTRUL al II-lea
În cadrul Programului de Educație, Burse, Ucenicie, și Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP) – finanțat prin Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European (SEE) din cadrul ULBS, se lansează competiția de selecție pentru mobilități internaționale.
Calendarul procesului de selecție este următorul:
- 18 octombrie 2022, ora 16:00, sala E31 (Facultatea de Științe Economice) - eveniment de prezentare a programului Erasmus+ / ESAYEP-SEE
- 24-28 octombrie 2022 – depunerea dosarelor de candidatură online la adresa de email 📩This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- 03 noiembrie 2022, ora 10:00, sala EM10 – susținerea interviului de selecție
- 07 noiembrie 2022 – afișarea rezultatelor procesului de selecție
- 08 noiembrie 2022, orele 08:00-12:00 – depunerea contestațiilor la decanatul facultății
- 09 noiembrie 2022 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor
Dosarele de candidatură pentru selecție trebuie să cuprindă:
- Formular de candidatură ESAYEP-SEE (descarcă aici)
- CV Europass (în limba engleză / germană / franceză)
- Scrisoare de intenție/motivație (în limba engleză / germană / franceză)
- Extras foaie matricolă cu toate rezultatele academice anterioare candidaturii (pentru studenții din anul I nivel licență se va lua în considerare media de admitere)
- Atestat de limbă străină care să certifice cunoașterea limbii în care studentul va urma cursurile la universitatea gazdă (certificate internaționale / examen lingvistic la BAC)
- Documente opționale relevante pentru mobilitatea solicitată:
- Certificate lingvistice (fotocopii);
- Atestate profesionale (fotocopii);
- Diplome, certificate, atestări privind rezultatele cercetării științifice studențești, practicii, participării la proiecte extracurriculare etc. (fotocopii);
- Scrisori de recomandare de la cadre didactice sau coordonatori de stagiu (original).
Observaţie: În cazul în care candidatul nu deţine niciun certificat lingvistic, Centrul de Limbi Străine al Facultăţii de Litere și Arte va organiza evaluarea lingvistică pentru limbile engleză, franceză și germană pentru candidatura la mobilitățile de studiu Erasmus+ în vederea obținerii certificatului care atestă nivelul de cunoaștere a limbii respective. Înscrierile pentru testarea lingvistică se realizează de către studenți până în data de 21 octombrie 2022, prin completarea cereri. Cererea va fi trimisă prin email la adresa 📩This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Testul va fi organizat în 25 octombrie 2022, la Facultatea de Litere și Arte, iar detaliile privind programarea (ora și sala) vor fi transmise prin email candidaților.
Facultatea de Științe Economice beneficiază de 3 burse disponibile în anul universitar 2022-2023, astfel:
Universitate |
Domeniul de studiu |
SMS |
SMP |
University College of Southeast Norway - N KONGSBE02 |
41 - Business and Administration |
2 studenți x 5 luni (licență) |
0 |
University of Liechtenstein – LI VADUZ 01 |
P - Education |
1 student x 6 luni (licență) |
|
* Grant lunar pentru student: 1200 EUR/lună TERMENUL LIMITĂ PENTRU REALIZAREA MOBILITĂŢILOR ESAYEP-SEE ESTE 31.07.2023 |
Studenţii cu nevoi speciale pot solicita un grant suplimentar, după ce au fost selectaţi pentru efectuarea mobilităţii. Suportul financiar pentru studenţii cu nevoi speciale (inclusiv costuri pentru persoană însoţitoare) trebuie motivat într-o scrisoare oficială adresată Operatorului de Program. Această notificare va fi însoţită de documente justificative: cererea studentului prin care solicita suplimentarea grantului; declaraţia persoanei însoţitoare privind costuri adiţionale - dacă este cazul; documente medicale care să justifice nevoile speciale ale studentului.
Documente suport:
- Formular candidatură studenți 2022-2023 SEE-ESAYEP
Aplicarea pentru acest program va avea în vedere respectarea:
În cadrul unui ciclu de studiu (licenţă, master şi doctorat), studenţii pot beneficia de mai multe mobilităţi de studiu şi practică, a căror durată cumulată să nu depăşească 12 luni per ciclu de studiu. Participanţii selectaţi sunt consideraţi "beneficiari de fonduri ESA YEP - SEE" şi sunt echivalenţi cu statutul de "studenţi ERASMUS+".
Cadrul didactic |
An |
Program studiu |
Grupa |
|
Program de tutorat |
|
Programe de studii – licență anul I |
||||||
Cristina Popa |
I |
BA |
1 |
Luni / 11.20 – 12.50 / sala E32 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Lia Baltador |
I |
BA |
2 |
Marți / 16.20 – 18.00 / sala E32 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Marian Cristescu |
I |
BI |
1 |
Luni / 09.30 – 11.20 / sala E33 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Alexandra Marina |
I |
CIG |
1 |
Joi / 14.30 – 16.30 / sala E53 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Daniela Petrașcu |
I |
CIG |
2 |
Joi / 16.20 – 18.00 / sala E33 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Raluca Sava |
I |
CIG |
3 |
Marți / 16.00 – 18.00 / Decanat This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Roxana Popșa |
I |
ECTS |
1 |
Marți / 11.00 – 13.00 / sala E42 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Eugen Popescu |
I |
ECTS |
2 |
Joi / 13.00 – 14.30 / sala E42 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Liliana Bunescu |
I |
FB |
1 |
Vineri / 9.30 – 11.00 / Decanat This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Diana Mihaiu |
I |
FB |
2 |
Marți / 13.00 – 15.00 / sala EM1 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Radu Șerban |
I |
MG |
1 |
- |
Luni / 16.20 – 17.50 / sala E52 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Doris Popescu |
I |
MG |
2 |
- |
Joi / 11.30 – 13.30 / sala M512 |
|
Paul Lucian |
I |
MG |
3 |
- |
Marți / 9.40 – 11.10 / sala M512 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Camelia Budac (suplinitor sem. 1) |
I |
MK |
1 |
- |
Miercuri / 11.00 – 13.00 / sala EM1 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Camelia Budac (suplinitor sem. 1) |
I |
MK |
2 |
- |
Miercuri / 11.00 – 13.00 / sala EM1 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Programe de studii – licență anul II |
||||||
Cristina Tănăsescu |
II |
BA |
1, 2 |
Joi / 13.00 – 15.00 / sala E23 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Eduard Stoica |
II |
BI |
1 |
Luni / 08.00 – 10.00 / sala E23 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Diana Vasiu |
II |
CIG |
1, 2, 3 |
Vineri / 11.00 – 13.00 / sala E99 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Mircea Fuciu |
II |
ECTS |
1 |
Joi / 08.00 – 09.30 / sala E53 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Florina Tăvală |
II |
FB |
1 |
Luni / 18.00 – 19.00 / sala E52 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Lucia Frăticiu |
II |
MG |
1, 2 |
Joi / 13.00 – 15.00 / sala EM512 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Simona Vinerean-Opreana |
II |
MK |
1 |
Marți / 13.00 – 14.30 / sala E32 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Programe de studii – licență anul III |
||||||
Mihai Țichindelean |
III |
BA |
1 |
Luni / 13.00 – 14.30 / sala EM4 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Andreea Bogoslov |
III |
CIG |
1, 2 |
Luni / 14.30 – 16.20 / sala E53 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Sorin Terchilă |
III |
ECTS |
1, 2 |
Marți / 13.00 – 15.00 / sala E43 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Daria Sitea |
III |
FB |
1, 2 |
Vineri / 16.20 – 17.50 / sala E53 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Nancy Panța |
III |
MG |
1, 2 |
Luni / 09.40 – 11.10 / sala E32 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
||
Camelia Budac |
III |
MK |
1 |
Miercuri / 13.00 – 14.30 / sala EM1 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Observație: Practica de specialitate la programele de licență anul II
va fi coordonată și notată de tutorii de an.
COORDONATORI PROGRAME DE STUDII DE MASTER
Anul universitar 2024 – 2025
Cadrul didactic |
An |
Program studiu |
Program de consultații |
Programe de studii – master anul I |
|||
Alin Opreana |
I |
B2 |
Marți / 11.00 – 13.00 / Decanat This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Alin Opreana |
I |
B4 |
Marți / 11.00 – 13.00 / Decanat This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Ramona Orăștean |
I |
B6 |
Luni / 13.00 – 15.00 / sala E44 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Renate Bratu |
I |
B8 |
Luni / 12.00 – 14.00 / sala EP4 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Mihai Țichindelean |
I |
MBM |
Luni / 09.00 – 11.00 / sala EM4 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Programe de studii – master anul II |
|||
Alin Opreana |
II |
B2 |
Marți / 11.00 – 13.00 / Decanat This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Alin Opreana |
II |
B4 |
Marți / 11.00 – 13.00 / Decanat This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Ramona Orăștean |
II |
B6 |
Luni / 13.00 – 15.00 / sala E44 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Renate Bratu |
II |
B8 |
Luni / 12.00 – 14.00 / sala EP4 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Mihai Țichindelean |
II |
MBM |
Luni / 09.00 – 11.00 / sala EM4 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Observație: Practica de specialitate la programele de master anul II va fi coordonată și notată de coordonatorii de programe de studii.