Stiinte Economice

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

10 Februarie 2016 In Evenimente

companiaanuluiLansarea competitiei de antreprenoriat Compania Anului 2016.

Competiția Compania Anului este cea mai mare competitie interuniversitara de antreprenoriat din tara, prin care echipe de studenti din toate universitatile concureaza cu proiecte de afaceri pilot.

REGULAMENTUL competitiei este disponibil AICI.

Calendarul competitiei:

  • Inscrierea echipelor cu plan de afacere si scurt video pitch - 15 februarie - 13 martie
  • Evaluare si anuntarea semifinalistilor – 14 - 18 martie

Inscrierea in competitie se face prin formular electronic, cuprinzand:

  1. Datele de indentificare si de contact ale echipei
  2. Conceptul de business (max. 1000 caractere pt fiecare sectiune)
    1. Scurta descriere a afacerii
    2. Piata tinta si nevoia identificata
    3. Produsul/serviciul pe care il dezvolta pentru satisfacerea nevoii
    4. Strategia de marketing
    5. Avantajul competitiv al afacerii
  1. Video-prezentare a afacerii (link catre un material video de max. 2 minute, realizat de studenti)

Echipele semifinaliste parcurg ulterior urmatorele etape:

  • Incubatorul Bizzfactory (pilotarea afacerii) – 21 martie - 22 aprilie
  • Selectia finala – 25 aprilie - 5 mai
  • Finala nationala Compania Anului 2016 – 24-25 mai
05 Februarie 2016 In Știri

stire americaThis is the offer received from International Business School America, regarding short time programs opportunity

"I am writing to bring to your attention the opening of the International Mobility Program, which might be of interest to your institution. The program is organized by the International Business School Americas (IBS-Americas), responsible for coordinating short-term Certificate Programs in New York in partnership with renowned North-American Universities.

Promoting international engagement for undergraduate students, the program awards scholarships to students in order to recognize and encourage individual talents, academic achievement, leadership skills, and international experience. As the dean of IBS-Americas, it is my pleasure to invite your students to apply for them.

Our programs are held in January and in July each year in three different Campuses: The State University of New York, at New Paltz, Mount Saint Mary College, at Newburgh, and The College of Saint Rose, at Albany (New York’s Capital). All Institutions offer accommodation in their student dorms, as well as breakfast and lunch in class days.

They are all located in the state of New York, and offer the following intensive programs:

· Marketing and Value Management;
· Competitive Project Management;
· Corporate Financial Management;
· Strategic Thinking;
· Business English First Lessons.

These summer/winter three-week courses are designed to take place during vacation, allowing the participants to have an intensive contact with international quality education without the need of breaking academic and professional bonds.

Your students are eligible to apply for scholarships covering up to 70% of tuition costs. For this reason, if you could share the information below with your students or with the faculty members from the International Office, it would be greatly appreciated. All students, regardless of grade point average, area of study, citizenship or residency status are encouraged to apply.

To apply for a scholarship, please contact my assistant, Mr. Júlio Quadros (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) not later than February, 28th of 2016. You will be given an application form and all detailed information regarding the programs structure."

07 Ianuarie 2016 In Știri

stire bassetAdresa de e-mail unde puteți aplica pentru programul de internship oferit de firma BASSETT CORPORATION este:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .
Cunoașterea la nivel avansat a limbii engleze reprezinta singura condiție a companiei.

11 Decembrie 2015 In Evenimente
icon craciun

eveniment craciun tesatorul de vise

Țesătorul de vise
Poveste de Crăciun

Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu are plăcerea de a vă invita la spectacolul: "Țesătorul de vise", organizat de Florin Coșuleț împreună cu studenții departamentului de Arte Teatrale a ULBS, și cu participarea extraordinară a Corului Facultății de Teologie condus de Pr. prof. Sorin Dobre, a solistului Sebastian Stan și a Grupului de colindători ai Facultății de Științe Economice.

Spectacolul va avea loc pe 15 decembrie, ora 18:30 în Aula Magna (Facultatea de Medicină), str. L. Blaga, nr.2.

Studenții facultății noastre ne vor încânta cu colinde tradiționale. Nicoleta Lazar, Iulian Vasile Nistor, Mădălina Mirona, Andreea Simona Anghel, Iulia Haiduc, Alexandru Solomon, Aurelian Adam și Laura Anghel.

08 Decembrie 2015 In Știri

stire exam2În fișierul de mai jos găsiți programările pentru sesiunea de examene și sesiunea de restanțe.

Planificare examene (.xls)

02 Decembrie 2015 In Știri

stire licentaExamenul de Licență /Disertație - Sesiunea  Februarie 2016 se va susține în perioada: 22.02.2016 - 23.02.2016.

Cererile pentru participarea la Examenul de Licență/Disertație pentru sesiunea Februarie 2016 se depun la Secretariatul Facultății, în perioada 04.01.2016 - 18.01.2016.

Perioadă înscriere: 25.01.2016 - 05.02.2016.

 

Dosarul de înscriere la Licență pentru absolvenții Universității "Lucian Blaga" trebuie să conțină:

  • cerere tip de inscriere;
  • lucrare de licență - un exemplar copertat si unul pe cd;
  • declarație pe propria răspundere privind originalitatea conținutului și calitatea lucrării elaborate
  • certificat de naștere  -  copie legalizată;
  • certificat căsătorie (pentru candidate) - copie legalizată;
  • carte sau buletin de identitate - copie xerox;
  • diplomă bacalaureat - copie legalizată;
  • 2 fotografii color ¾;
  • certificat de competență lingvistică
  • fișă de lichidare
  • chitanța doveditoare plății taxei de înscriere la licență - 400 ron pentru absolvenții  promoțiilor anterioare anului 2015.

 

Dosarul de înscriere la disertatie pentru absolvenții Universității "Lucian Blaga" trebuie să conțină:

  • cerere tip de inscriere;
  • lucrare de disertație - un exemplar copertat si unul pe cd;
  • declarație pe propria răspundere privind originalitatea conținutului și calitatea lucrării elaborate
  • certificat de naștere   - copie legalizată;
  • certificat căsătorie (pentru candidate) - copie legalizată;
  • carte sau buletin de identitate - copie xerox;
  • diplomă licență - copie legalizată;
  • 2 fotografii color A¾;
  • fișă de lichidare
  • chitanța doveditoare plății taxei de înscriere la licență - 400 ron pentru absolvenții  promoțiilor anterioare anului 2015.
30 Noiembrie 2015 In Știri

stire alumniAsociația Alumni a Facultății de Științe Economice din cadrul Universității "Lucian Blaga" din Sibiu, acordă bursa Alumni, în valoare de 3.000 Lei, unui student al Facultății de Științe Economice, înscris la ciclul de studii universitare de licență anul II si III, respectiv, ciclul de master anul I. Regulamentul privind acordarea bursei ALUMNI este atasat mai jos. Data limita de depunere a dosarelor 02.12.2015 Luni 07.12.2015

Data susținerii interviului va fi comunicată!

Regulament

25 Noiembrie 2015 In Evenimente

Facultatea de Științe Economice vă invită la Dialogurile ULBS, 3 decembrie, ora 13:00, în Aula Magna (Facultatea de Medicina), Str. Lucian Blaga, Nr. 2A.

Tema dialogului va fi susținută de Ec. șef. BNR Valentin Lazea și se intitulează:"Reformele structurale: singura cale spre convergența reală".

A absolvit Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice, în 1982 și a urmat cursurile post universitare de economie la Universitatea din Sussex, Brighton, financiare la Washington DC și bancare la Milano. În 1993 s-a alăturat Băncii Naționale a Romaniei, la început ca economist, iar mai apoi ca șef al diviziei de politică monetară. Pe lângă poziția ocupată la BNR, domnul Lazea este un membru fondator al Centrului Român de Politici Economice, iar în perioada 2005 ț 2015 a fost președintele comisiei la TRANSFOND, o companie ce efectuează plăți electronice pentru băncile române.

13 Noiembrie 2015 In Știri

stire exam2Vă informăm că, potrivit O.U. nr. 73/2004, aprobată prin Legea nr. 527/2004 și a Ordinului M.E.C.T.S nr. 3845/12.04.2005 privind acordarea subvenției individuale de sprijin pentru cazarea studenților care locuiesc în alte locații decât căminele instituțiilor de învățământ superior, documentele pe care trebuie să le conțină dosarele studenților ce solicită alocația individuală de sprijin sunt următoarele:

  1. cerere tip de solicitare a îndemnizației individuale de sprijin;
  2. copia contractului de închiriere a unui spațiu de locuit în Municipiul Sibiu, altul decât cel din căminele studențești, vizat de Direcția Generală a Finanțelor Publice Sibiu;
  3. copii după B.I. ale tuturor membrilor familiei sau după certificatele de naștere pentru persoanele sub 14 ani;
  4. adeverință de elev/student pentru frați;
  5. adeverință cu venitul brut din luna depunerii dosarului în cauză pentru fiecare membru de familie care lucrează sau declarația pe propria răspundere autentificată de notar că nu realizează venit;
  6. adeverință de la organul fiscal că membrii familiei nu realizează alte venituri impozabile potrivit prevederilor Codului Fiscal;
  7. adeverință de la facultate că studentul este la forma de învățământ zi, locuri finanțate de la bugetul de stat și a realizat numărul de credite transferabile pentru a trece în anul de studiu 2014/2015.

În vederea transmiterii tabelelor și anexelor necesare încheierii contractelor instituționale de finanțare pentru anul financiar 2016, vă rugam sa ne transmiteți dosarele complete pana in data de 02.12.2015.

12 Noiembrie 2015 In Evenimente

logo mic job trust

logo job trustJOB TRUST PRESENTATION: Thursday, November 19, 2015

 

Universitatea Lucian Blaga, Sibiu, Faculty of Economic Sciences

19:30 ț 20:15 room M22 OR 20:30 ț 21:15 room E11

Interviews with the applicants would be done after the presentation

WORKING OPPORTUNITIES IN GREECE

Job Positions at 4* & 5* Hotels all over Greece

  • Front Office (Reception/Guest Relation/Bellman)
  • F&B Department (Hostess/Waiter)
  • Kitchen Department (Cook/Dishwashing)
  • Spa Department (Spa Therapist/Spa receptionist)
  • Animation (Sport activities, kids animation, shows)
  • Housekeeping department
  • Gardeners
  • Security
  • Other (Laundry, lifeguards, etc.)

The duration of work varies between 3 and 6 months. Usually these are summer months (from April-May to September-October). 

Benefits

  • Free accommodation
  • 3 meals per day
  •  monetary compensation of 350-600 Euro per months (or more for professionals with experience more than 3 years) .
  • certificates
  • Tickets compensation to and from Greece  (100E - 300E)

 

Costs of Job Trust programs

  • No commission to Job Trust (free of charge)
  • Tickets to Greece (compensated in the end of work)
  • EU Health card

How to Apply?

Online application: www.jobtrust.gr

Contacts:

Web-site: www.jobtrust.gr

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Tel.1: 0030 2313 053 116

Tel.1 0030 2313 028 382

Attached file

Pagina 34 din 41
Sunteți aici: Home Despre Știri & Evenimente
joomla visitor