Stiinte Economice

ȘTIRI

  • Burse an universitar 2024-2025
    Lista cu studenții bursieri a fost afișată astăzi 08.11.2024, ora 10.35 Conform “Regulamentului privind acordarea burselor și a altor forme…
    Scris pe Vineri, 08 Noiembrie 2024 09:36
  • Alegeri Studenți
    Mai jos găsiți locurile vacante și calendarul desfășurării alegerilor reprezentanților studenților în structurile de conducere ale ULBS. Toate detaliile procesului de alegeri…
    Scris pe Marți, 05 Noiembrie 2024 09:42
  • Rezultate finale ale procesului de selecție pentru mobilități de studiu ERASMUS+
    Rezultatele procesului de selecție pentru mobilități de studiu ERASMUS+ le găsiți aici: Listă admiși - Listă respinși Deciziile cu privire la…
    Scris pe Marți, 29 Octombrie 2024 11:31

TOPIA SRL

Cautam candidat absolvent de studii economice, , cu experienta precedenta minima sau medie in contabilitate / fiscalitate, interesat de o cariera in audit financiar cu expunere internationala, perseverent, si cu atitudine buna pentru munca in echipa. De preferinta din Sibiu, fara naveta, fara studii in derulare.
Nu este necesara o experienta precedenta in audit, noi formam fiecare aspect al profesiei de auditor, astfel ca intr-un interval de trei-patru ani se va cuprinde intreaga intelegere a profesiei, promovand la pozitia de Audit Staff si apoi Senior, cu cresterea progresiva corespunzatoare a salariului. Munca in audit este variata si dinamica, lucram cu multi clienti (de regula multinationale), are o intensa curba a invatarii in primii ani, si reprezinta o platforma pentru dezvoltare profesionala catre pozitia de finance manager.
Lucram in buna parte in regim online, paperless, iar profesia de audit imbina elemente de contabilitate, IT, comercial, juridic, fiscalitate, organizare procedurata.
Websaitul www.topia.ro ofera multe informatii privind firma si portofoliul de clienti care ne recomanda.
Anuntul este vizibil pe bestjobs https://www.bestjobs.eu/ro/loc-de-munca/audit-staff-5310061 dar se pot trimite CV-uri si direct pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

KEEPCALLING

Job-uri disponibile:
Joburile necesita skilluri diferite, mai putin skillurile de limba engleza care sunt la comun.
Va stam la dispozitie pentru extra detalii, studentilor si masteranzilor interesati sa afle mai multe.

 

TER EXPRES RO SRL ANGAJEAZĂ CURIERI cu masina proprie

TER EXPRES cauta oameni care doresc să exploreze orașul Sibiu, beneficiind de un venit raportat la activitatea de transport a coletelor.

Ce trebuie să stii pentru a deveni curier ?

  • Ai o modalitate de transport proprie.
  • Ai un smartphone Android sau iOS.
  • Ești autonom și îți place să îti faci singur programul.

Ce condiții oferim ?

  • Flexibilitate
  • îți alegi singur varianta de contract de munca care iti convine : 4 ore / zi sau 8 ore / zi, si intervalul orar în care lucrezi.
  • Plata se calculează din momentul în care preiei cursa, şi nu doar de la punctul de ridicare către client
  • Bonusuri pentru performanțele tale săptămânale
  • Bonusuri de recomandare
  • Câștigurile se virează săptămânal către tine!

Daca esti interesat trimite CV la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

FIRST BANK

FIRST BANK RECRUTEAZA IN SIBIU - OPERATIONS SPECIALIST CALL CENTER CERINTE/ CARE ESTE PROFILUL PE CARE IL CAUTAM ?
Studii superioare finalizate/ in curs de finalizare

  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
  • Cunostiinte avansate de operare MS Office
  • Orientare spre rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor
  • Spirit de echipa, dinamism, flexibilitate , initiativa
  • Disponibilitatea de a lucra in ture, in baza unui orar de lucru stabilit (ture de noapte, weekenduri si sarbatori legale).

RESPONSABILITATI & ATRIBUTII/ CE VEI FACE IN ACEST ROL?

  • Tratarea apelurilor telefonice primite de la clienti ai bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, privind operatiunile bancare precum si alte tipuri de apeluri directionate, cu respectarea normelor si procedurilor interne;
  • Tratarea mesajelor primite de la clientii bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, mesaje primite pe site-ul bancii sau adresa de email a bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;
  • Tratarea apelurilor referitoare la rezolvarea sesizarilor, sugestiilor si reclamatiilor vizand activitatea bancii, primite de la potentiali clienti sau clienti ai bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;
  • Asigura administrarea solicitarilor aferente serviciului winbank primite de la clienti prin toate canalele de comunicare si efectueaza operatiunile specifice

BENEFICII

  • Pachetul salarial contine: 
    • salariu net 1.800 lei; 
    • spor de flexibilitate 350 lei net pentru 24/7; 
    • beneficii flexibile in valoare de 200 lei net; 
    • spor de noapte si de week-end 25%;
  • Durata contract de munca: 6 luni
  • Castigarea de experienta si competente noi pentru tine
  • Locatie ultracentrala si nou renovata in care iti vei desfasura activitatea

Relatii si transmitere CV: telefon 0743004758, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

SC 2B Smart Prom SRL

SC 2B Smart Prom SRL oferă o poziţie flexibila de internship pe proiectul caut-expert.ro cu posibilitatea colaborării ulterioare în sistem part-time, flexibil Platforma de intermediere servicii caut-expert.ro a intrat in finala INNOVATION LABS 2017 si este sprijinita de Google pentru promovare https://start-up.ro/castigatorii-innovation-labs-2017-sibiu/ Activităţile principale vor consta în :
- dezvoltarea şi întreţinerea parteneriatelor existente, identificarea de noi clienţi şi oportunităţi de creştere
- administrare baza de date, emails admin, etc.
- webdesign in wordpress, mobile apps (prezinta un Avantaj)
- realizarea unor studii de piaţă-concurenţă
- menţinerea unei bune relaţii cu clienţii companiei 
- SEO, SEM, (prezinta un Avantaj) Durată internship: 2-3 luni cu posibilitatea de angajare dupa terminarea internship-ului Beneficii actuale:
- diplomă de internship ro/eng, scrisoare de recomandare
- posibilitatea continuării activităţii în cadrul companiei în cazul în care există sinergie între candidat şi companie (program part-time, flexibil si cu beneficii motivante) Abilităţi necesare:
- limba engleza
- nivel mediu-avansat, rigurozitate şi atenţie la detalii,
- cunoştiinţe SEO si/sau Google Adwords (Ideal)
- dorinta de invatare si atentie la detalii
- CV-urile se pot trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până în data de 20.10.2019

SUPORT MARKETING si Operational

(la Asociatia Club Sportiv Benzoi - www.benzoi.ro)
CANDIDATUL IDEAL:

- Student (preferabil studiaza marketing-ul).
- Creativ si atitudine pozitiva.
- Abilitati de comunicare si scriere foarte bune.
- Invatare rapida si eficienta in activitate.
- Orientare pe obiective si respectare deadline-uri.
- Abilitati de planificare, organizare si prioritizare.
- Cunostinte PC.
- Cunostinte de marketing, canale si instrumente de promovare online si design.
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat.
- Nu sunt necesare cunostinte anterioare cu privire la domeniul de activitate (zbor si parasutism).

DESCRIEREA JOBULUI:
- program: se stabileste impreuna in functie de posibilitati si sezonalitate.
- locatie: Aerodrom Magura, Cisnadie (birou in constructie) insa se poate lucra preponderent de acasa.

Atributiuni:
- lucru direct cu specilistul de marketing contractat si gestionarea contractului cu acesta (prevede: administrare social media, campanii online, scriere articole, comunicate presa, etc.);
- suplimentar fata de contractul cu specialistul (parti neacoperite): administrare canale social media; diferite campanii; editare continut si mesaje targetate; newslettere; SEO si administrare continut website / admin wordpress; etc.) - conform strategie si plan de actiune;
- administrare continut website (wordpress admin);
- lucru la oferte dedicate / specifice, prezentari;
- colectare date de marketing;
- (partial) gestionare rezervari si implicare in activitate operationala, evenimente proprii;
- (optional) rol de asistent manager si activitati specifice de office;
- (optional) vanzari - ca venit suplimentar din comisioane;

AVANTAJE:
- invatare si oportunitatea de a te implica intr-un proiect real;
- contribuirea la dezvoltarea unui proiect cool in zona Sibiu;
- posibilitatea de petrecere a timpului liber outdoor, facand ceva deosebit;
- posibilitatea de implicare a colegilor si prietenilor in activitati de voluntariat;
- venit suplimentar (contract de munca)

 

Schwarz Gruppe Int

Schwarz Gruppe Int este un brand consacrat pe piața din România, specializat pe vânzarea de tonere ECO-OEM și servicii de Grafică & Print. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe ține să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Ne bucurăm de implicarea continuă în proiecte inovative și nu avem timp să ne plictisim.


Ce vei face:
Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Grafică la activități ce necesită creativitate, spontaneitate, dinamism și perspicacitate:

• Vei realiza materiale grafice, pre-press, DTP, prelucrare imagine;
• Vei proiecta și adapta machete grafice pe baza solicitărilor de lucru cu respectarea termenelor stabilite;
• Pe scurt, vei realiza grafica pentru afișe, postere, flyere, pliante, mape, reviste, planuri, colantări, înfolieri, volumetrii diverse etc.;

 

De ce aptitudini și calificări ai nevoie:
• Să fii proaspăt absolvent, licențiat;

• Cunoștințe de bază - Corel Draw, Adobe Photoshop sau Adobe InDesign, Adobe Illustrator (experiența nu este obligatorie);
• Organizat, atent la detalii, capabil să își fixeze priorități și să le aducă la îndeplinire.


Ce îți oferim noi:
• Salariu atractiv;
• Mediu de lucru profesionist;
• Program full-time și stabilitate pe termen lung.

• Posibilitatea de-a crește împreună cu noi si a te dezvolta la locul de munca.

Dacă vrei să să ne cunoșți, să înveți și să te dezvolți și nu in ultimul rand să-ti petreci zilele de Luni până Vineri alături de noi, salută-ne cu un CV la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și află mai multe despre noi accesând www.schwarzgruppeint.ro.

Recticel Bedding România SRL

Development & Integration Association SRL

DEVELOPMENT & INTEGRATION ASSOCIATION
CRISTIAN, STRADA XIII, NR. 107/5
TELEFON 0369 780 100
TEAM PROGRAMATORII SERVICE

ANGAJEAZA CONSULTANT LIMBA GERMANA

Candidatul ideal
  • stapaneste limba germana la un nivel avansat, scris si vorbit
  • are abilitati excelente de comunicare
  • ii place sa comunice si este orientat spre client
  • este o persoana organizata cu o atitudine pozitiva
  • lucreaza eficient si este o persoana foarte atenta la detalii
  • are cunostiinte operare PC
  • are cunostinte de MS Office

Descrierea jobului
  • preluarea apelurilor si protocolarea acestora in baza de date a firmei
  • informarea clientiilor in raport cu activitatea companiei
  • colaborarea in bune conditii cu echipa si celalalte departamente
  • comunicarea scrisa dupa un model structurat
  • intelegerea si redarea de texte
  • medierea cazurilor spre multumirea clientului

Avantaje
  • loc de munca stabil; firma activeaza din anul 2011
  • flexibilitatea programului de lucru. Nu avem pauze fixe, fiecare isi organizeaza timpul de lucru
  • program de lucru, decent, de luni pana vineri, in weekend nu se lucreaza
  • programarea flexibila a concediului, fiecare isi primeste concediul atunci cand doreste
  • echipa tanara
  • pachetul salarial de baza motivant si peste medie
  • conditii de munca excelente la standardele UE
Descrierea companiei

Alături de nouă alte departamente înfiinţate de Development & Integration Association SRL , Programatorii Service srl aşa cum spune numele are ca obiect de activitate crearea de software. Colectivul nostru este tânăr şi bine calificat. Procesul de calificare este continu din cauza nevoii de a fi mereu la zi cu cele mai noi tehnologii. Înţelegem că numai fiind în posesia a ce este mai bun şi mai nou putem fi competitivi.Programatorii oferă în definitiv soluţii complete pentru afacerea ta în materie de software indiferent de proiect.Suntem asaltaţi de un val de idei măreţe care transpuse în tehnologie redefinesc continuu ceea ce numim progres.Milioane de soluţii pentru miloane de nevoi ale lumii moderne sunt oferite de aceşti maeştri ai codului, progrmatorii.

Criterii job

Limbi străine: germana
Tip job: Full time
Oraș: Sibiu, Cristian
Departament Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Traduceri
Industrie Call-center / BPO, IT / Telecom

Metropolitan Beauty Academy

Te asteptam in echipa Metropolitan Beauty Academy, pentru a fi primul care intra in contact cu clientii nostri, prin crearea unui marketing de calitate. Suntem una din cele mai puternice academii de beauty din tara, iar prin intermediul tau, vrem sa se afle acest lucru. Te asteptam cu un CV la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. . Ne poti gasi pe B-dul Victoriei nr.42, et.2 (peste drum de bazinul Olimpia), la tel. 0753 19 25 25 sau pe site www.curs-calificare.ro

Continental Automotive

Intern Team
Assistant Sibiu Plant Purchasing
➡What will you be doing?
Organize and take care of the daily administrative activities given by the department coordinator;
Responsible for conducting all correspondence, and taking care about the proper
distribution of the information to all relevant persons;
Responsible for receiving the new employees in the department;
Ensure the necessary resources (room, beamer, etc.).

➡Qualifications
Besides being awesome, you need to be/have:
Student in economics area or similar;
Very good communication skills;
Good command of English.
What we offer
We will do our best so you can be your best!
Your environment is important to us – so we make sure your team is beyond cool.
Based on the values that define us, here are the extras we have:
▪Pay for Performance;
▪Flexible Working Time; Mobile Work;
▪Personalized Development & Training Programs;
▪System for Rewarding Improvement Ideas;
▪Health Management Programs & Medical Room on Site;
▪Restaurant Concept & Coffee Corner on Site;
▪Other benefits to enjoy after-work and community projects.

Opel

Firma Opel angajeaza o persoana full-time pe postul de analist achizitii cu data de incepere cat mai curand . Limbi straine : franceza la nivel avansat , engleza. Interviul va avea loc in franceza Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

NTT Data

Ofertă job part-time

German speaking working student

Bavarian Village

Iesi din rutina si traieste o experienta inedita in centrul Londrei!
Bavarian Village cea mai reprezentativa atractie din cadrul Targului de Craciun de la Londra, ofera acum sansa ca pentru 2 luni, sa faci parte dintr-o echipa ambitioasa, profesionista, realizand totodata un venit considerabil. Posturile disponibile sunt pentru personal bar, bucatarie, grill care necesita un nivel de baza al lb. engleze.
Perioada desfasurarii: 13 noiembrie – 5 ianuarie
Se ofera cazare de cate 2 pers in camera si 2 mese principale. Dupa aceasta perioada se ramane cu o suma considerabila incepand cu 2300 de lire.
Compania activeaza in cadrul Targului de Craciun al 10 lea an consecutiv, si ofera garantie si suport absolut pentru toti angajatii care fac parte din echipa.
Nu se percepe nici un fel de comision, activitatea este transparenta, iar mai multe detalii despre activitatea din Londra se pot gasi pe Google, cautand numele “Bavarian Village – Winter Wonderland Londra”. Se pot gasi video-uri, referinte si testimoniale.
Pentru detalii si informatii: 0756 907 129

KPMG

Candidaţii trebuie să stăpânească limba franceză şi română la nivel avansat, precum şi engleza la nivel intermediar.
Stagiul are o durată de 5 luni, între ianuarie-mai 2018.
Remuneraţie:
Salariu lunar din partea KPMG: 280 euro net.
Alocaţie lunară din partea AUF: 100 euro net pentru stagiarii cu domiciliul în Bucureşti şi Ilfov şi 200 euro net pentru stagiarii din restul judeţelor.
Data limită pentru transmiterea candidaturii este 15 octombrie 2017 la adresele Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. precizând în subiectul emailului: stage audit francophone KPMG .
Vă rog să citiţi toate detaliile la adresa de mai jos:
https://www.auf.org/appels_candidatures/appel-candidatures-pour-des-stages-dinsertion-professionnelle-2017-2018-kpmg-roumanie
Pentru orice întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi!

FC Hermannstadt

FC Hermannstadt cauta asistent relatii publice - full time. Candidatul trebuie sa aibe studii in domeniu (finalizate sau in curs de finalizare), proactiv, bun comunicator, atent la detalii, gramatica impecabila, cunoscator al limbii engleze, cunostiinte avansate operare PC si internet. Responsabilitatile sale vor fi:
  • gestionarea relatilor cu mass media
  • crearea si distribuirea comunicatelor de presa
  • monitorizare media
  • supervizarea si implementarea strategiei de comunicare a clubului
  • planificarea si organizarea de evenimente, conferinte de presa, actiuni de promovare ale clubului
  • crearea si gestiunea continutului viitorului site cat si a conturilor de social media ale clubului
  • pregatirea materialelor de comunicare ale clubului
  • supervizarea productiei publicitare a clubului
  • gestiunea relatiei cu fanii, partenerii si finantatorii clubului
Cei interesati sa trimita un CV insotit de o poza si eventuale referinte la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

POLYCONTACT

Polycontact is an innovative Swiss technology company based in Chur. For over 50 years we have been developing and producing unique, custom-built applications in the areas of micromechanics and sensor technology for the automobile industry We are looking for candidates just like you!!! If you are interested, want to be part of a young team wich is building its own future, send us your resume at Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., or call us 0799 909 970 We are hiring students during the summer holidays for the departments: Finance, Human Resources, Logistic, Production, Engineering, Quality.
 
Productie:
  • centralizare si prelucrare date;
  • audit-uri interne;
  • identificari, ajutoare vizuale;
  • optimizari procese impreuna cu sefii de linie
Resurse umane:
  • participare activa in cadrul procesului de recrutare si selectie
  • actualizare fisiere personal
  • actualizare matrice polivalenta
  • participare activa la procesul de angajare
Calitate:
  • Elaborare si actualizare instructiuni control;
  • Elaborare si actualizare planuri de control;
  • Participare in echipa responsabila cu elaborarea si actualizarea PFMEA-ului (Process Failure Mode and Effect Analysis);
  • Formare si validare controlori de linie;
  • Intocmirea unei baze de date a neconformitatilor, realizarea de raportari si statistici privind neconformitatile interne;
  • Intocmirea bazei de date a neconformitatilor, realizarea de raportari si statistici cu neconformitatile interne (Analiza Pareto);
  • Monitorizarea procesului de realizare a mostrelor initiale;
  • Participare la sedinta QRQC (Quick Reaction Quality Control) pentru rezolvarea problemelor de calitate;
  • Elaborare plan de convergenta pentru eliminarea defectelor;
  • Intocmirea si actualizarea tuturor graficelor legate de calitate (PPM intern; PPM QW; Eficienta controlori; etc).
Inginerie:
  • pregăteşte documentatia tehnologica necesara procesului de productie/parametrii tehnologici de coasere ca rezultat al schimbarii ingineresti
  • ofera suport departamentului productie pentru punerea in aplicare a schimbarii tehnologice
  • schite, desene, prototipuri cu piese – material informativ pentru a vizualiza schimbarea, care urmeaza a fi distribuite tuturor departamentelor implicate in schimbarea inginereasca;
 
Logistică:
  • Audituri interne depozit
  • Verificare si actualizare Master Data in sistemul ERP
  • Inregistrare documente in sistemul ERP
  • Inventar articole non-product/consumabile
 
Finanțe:
  • Organizare documente financiar contabile
  • Introducere date in sistemul financiar contabil
  • Arhivare documente financiar contabile

Conacul Maria Theresa

Conacul Maria Theresa este o pensiune cotată cu 5 margarete, situată în comuna Orlat, pe strada Victoriei la nr. 632, în județul Sibiu.
Întregul complex turistic a fost creat și amenajat pentru familii cu copii și pentru grupuri organizate care doresc să descopere istoria și frumusețea Mărginimii Sibiului.
Amenajarea clădirii istorice este deosebit de ofertantă pentru dezvoltarea unui resort turistic și al unei afaceri de succes în acest domeniu. conacul maria theresa
Experiența angajatorilor în aria serviciilor publice oferă garanția dezvoltării profesionale și personale tuturor celor care vor alege ca start în activitatea profesională un job în Echipa noastră.
Daca iti doresti o cariera intr-o companie de succes, conditii de munca excelente, respect, promovare si venituri salariale decente, echipa noasta din Orlat cauta:
Bucătari și ajutori de bucătari
Barmani și ospătari
Contabil gestiune primara
Contact : 0758 023480

Premier Hotel 3*** & 4****

Angajeaza receptioneri, viitori sefi receptie, manageri vanzari, manageri generali.

Conditii: cunoscator limba engleza, germana etc, si cunostinte elementare la calculator (word, excel etc.)

Pentru detalii sunati la tel: 0744503059 si Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

PROFION

precisaCompania noastră vă oferă ocazia unică de a vă integra într-o echipă performantă și profesionistă, care investește în cariere de succes.

Căutăm:

  • Manager operațiuni
  • Manager dezvoltare
  • Consultant Junior

Detalii la: 0757524519!
Depunere CV-uri: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

PRECISA

Angajam Consultanti Vanzari (birou si teren)

precisaAlatura-te echipei noastre!

Avem nevoie de o persoana motivata, corecta, dinamica si organizata care va veni sa lucreze cu noi la sediul din Sibiu.

Cum stii ca te cautam:

  • Esti absovent al unei facultati tehnice/ chimie/bioinginerie (preferabil);
  • Ai excelente abilitati de comunicare;
  • Posezi permis de conducere categoria B (valabil pentru teren);
  • Cunosti bine limba engleza;
  • Operarea PC-ului nu reprezinta o problema pentru tine;
  • De asemenea un mare avantaj il constituie experienta in vanzarea de reactivi, aparatura si consumabile de laborator; Sigur te intrebi ce vei face efectiv:
  • Desigur vei promova si vinde produsele noastre;
  • Vei derula activitati specifice muncii de birou/Vanzari (ofertare (valabil pentru biroru), comenzi clienti si furnizori (valabil pentru birou), discutii cu clientii)
  • Vei mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti;
  • Vei identifica clienti noi/oportunitati de dezvoltare;
  • Vei fi implicat in diverse activitati ale firmei; Noi iti oferim:
  • Un mediu de lucru placut inconjurat de oameni dedicati ca si tine;
  • Salariu fix si comision (in functie de vanzari)
  • Telefon;
  • Calculator;
  • Masina (valabil numai pentru teren)
  • Cursuri specifice pentru a ajuta la cresterea ta;
  • Posibilitate promovare;

Daca esti interesat te rugam sa ne trimiti CV-ul tau impreuna cu poza pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., impreuna cu raspunsul la urmatoarea intrebare: Cum procedezi atunci cand un client refuza sa cumpere de la tine? Vom analiza aplicatia ta si te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire. Daca tu nu esti interesat de acest job te rugam sa dai share la acest anunt, exista persoane pe care le poti ajuta sa isi gaseasca un loc de munca.

HOTEL CASA LUXEMBURG

Căutam o colegă (sau un coleg) care să fie o persoană organizată, responsabilă. activă şi sociabilă. Zâmbetul larg şi plăcerea de a interacţiona şi de a cunoaşte oameni sunt câteva din atributele pe care le căutăm noi. Pentru a putea comunica eficient cu oameni din toată lumea este nevoie de cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional. Pentru a face parte din echipa noastră te rugăm să ne transmiţi cv-ul tău:

HOTEL CASA LUXEMBURG
Piaţa Mică nr.16
Tel: 0721004400, 0723666177
E-mail: office©casaluxemburg.ro

Pliant (.pdf)

Anunt de angajare-Part time

Candidatul ideal:

-absolvent/absolventa de studii economice, de preferinta specializarea-contabilitate;
-cunostinte operare PC;

Descrierea jobului:
-contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa si banca;
-contabilizeaza si inregistreaza deconturile;
-intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;
-contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor;
-verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ;
-verifica si corecteaza jurnalul de vanzari;
-efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
-intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
-colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
-utilizeaza servicii de internet banking;
-verifica solduri de plata/incasat cu colaboratorii, tine evidenta acestora si programeaza plata acestora;
-duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica;

Motivatie:
-Posibilitatea de a invata si progresa in domeniu;
-Posibilitatea de a dobandi experienta profesionala;

CV-urile pot fi depuse la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Contact telefonic: 0726316977

Ziarul TRIBUNA Sibiu

Ziarul TRIBUNA Sibiu angajează absolvent sau student pasionat de MARKETING. Cerințe: cunoștințe solide operare calculator, limba engleză – nivel avansat, seriozitate. Șansa de a te remarca într-un domeniu concurențial de viitor. Salariu motivant, bonuri de masă plus bonusuri lunare direct proporționale cu performanța personală.

Vino în echipa profesioniștilor de la TRIBUNA!

Așteptăm CV-urile la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

SIMEA Sibiu

SIMEA Sibiu SRL este o companie membră a concernului Siemens fiind specializată în producția de subansamble și componente electronice și electrice, confecționare de cabluri și prelucrări metale.

SIMEA Sibiu oferă oportunități de angajare pe perioada vacanței pentru studenți - în producție, pentru activități de montaj manual, testare, reparații etc.

Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă pe perioada vacanței și doriți să desfășurați o activitate ce nu presupune efort fizic, într-un mediu de lucru curat, vă invităm să vă depuneți CV-ul până la data de 24.06.2016 la următoarea adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Informații la telefon: 0269/206461

Cafe Wien

logo cafe wien

Echipa Cafe Wien nu e completă fără tine!

Căutăm ospătar/ospătăriță

Job-ul este unul sezonier, pe perioada vacanței Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

ALPHA BANK

logo alpha

Alpha Bank Romania SA organizeaza interviuri pentru ocuparea pozitiei de analist credite IMM debutant (locatia Sibiu). Astfel, studentii Facultatii de Stiinte Economice (aflati in an terminal)/ masteranzii, pentru care analiza economica-financiara a companiilor / contabilitatea financiara nu mai reprezinta o necunoscuta ci mai degraba o provocare, sunt invitati sa trimita CV-urile pe adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

GARANTI BANK

logo-garanti

CONSILIER VÂNZĂRI

Responsabilități:

  • Abordare proactivă, directă a potențialilor clienți:
  • Prezintă produsul de credit în detaliu: condiții, criterii de eligibilitate, setul de documente necesare în vederea obținerii creditului și modul de completare, intocmai dosarului de creditare;
  • Se implică direct în campaniile de marketing desfășurate: flyere, prezentări, birouri de informații;
  • Raportează zilnic coordonatorului direct rezultatele activității proprii.

Cerințe:

  • Studii medii/superioare (poți să-ți construiești o carieră în domeniul bănci/finanțe);
  • Experiență (limba engleză, operare PC).

Beneficii:

  • Contract de muncă cu salariu fix și parte variabilă din comisioane;
  • Bonuri de masă;
  • Training de specialitate.

Pentru mai multe detalii:  
Afis (.pdf)

 

DOMO

domo

Consultant vânzări

  • Căutăm "aproape absolvenți" care nu sunt mulțumiți cu orice fel de soluție
  • Pe aceia care preferă un loc nou de muncă de care să nu se plângă
  • Mai ales pe cei care știu să se vândă... și le place să vândă
  • Pe cei care o "rup ușurel" pe engleză pentru că ne plac cosmopoliștii
  • Inclusiv pe toți aceia care sunt îndrăgostiți de bani și simt fluturași de salariu în stomac
Recompensa:
  • mașină... de călcat
  • telefon... cu disc mobil
  • sef... cu pretenții de vedetă
  • salariu bun... dimineața, la prânz și seara...

Trimite CV-ul la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Telefon: 0722 552 409 sau te așteptăm cu CV-ul în oricare dintre magazinele Domo.
Numai candidații selecționați vor fi contactați.

BRIDGE INTEGRATED CUSTOMER SERVICES

logo bridge

Societatea BRIDGE INTEGRATED CUSTOMER SERVICES este o societate afiliată firmei INDECA BUSINESS din Heilbronn Germania, având ca obiect principal de activitate servicii de call center. Indeca Business are 4 locații deschise în 3 țări (Germania, Kosovo, România). Clienții firmei INDECA Business sunt magazine online, bănci, agenții de voiaj, firme de curierat etc. Angajații ideali pentru acest job sunt vorbitorii de limbă germană - (nivel C1) abilități foarte bune de comunicare, spontaneitate dar și abilități limbă germană în scris și cunoștințe PC. Call center-ul deschis în Sibiu este de tip Inbound respectiv se vor prelua apeluri de la clienți cu privire la comenzi/restituiri de produse/bani, garanții, înlocuiri produse, plăți etc. Programul este flexibil între orele 09.00 - 22.00, atât full time cât și part time (avem studenți care lucrează 4 sau 5/h pe zi - 300 sau 400 euro net). Salariul net începe de la 600 euro net pentru normă întreagă. Date de contact:
BRIDGE INTEGRATED CUSTOMER SERVICES, Hermannstadt,
Tel. 0040 0724 392 822
E-MAIL: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Stellenangebot Hermannstadt

Faurecia

faurecia

Compania automotive Faurecia, producatoare de componente auto, recruteaza un student in an terminal sau un absolvent, pentru un post de Junior in departamentul financiar-contabil. CV-urile se pot trimite la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Jules angajează!

logo jules

Barman /Chelner

Ce îți oferim:

  • Un job bine adaptat vieții de student cu șanse de promovare și specializare în domeniu
  • Flexibilitatea orelor/zilelor în care poți lucra
  • Pachet salarial atractiv cumulat cu alte avantaje materiale

Experienta nu este obligatorie.

Informații și detalii suplimentare la telefon: 0742/194192 sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ; www.jules-restaurant.ro

Office Sibiu Mihai Viteazu Partener ING Bank

ING lion RGB 200x200

Consultant ING Office


Care vor fi responsabilitatile tale?

  • Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și IMM-urilor,
  • Oferirea de consultanță și de suport clienților în realizarea operațiunilor, ori de câte ori este nevoie,
  • Procesarea cu maximă atenție, confidențialitate și meticulozitate a datelor și documentelor clienților,
  • Asigurarea de suport post-vanzare de calitate clienților în vederea dezvoltării unei relații pe termen lung cu aceștia,
  • Participarea activă la atingerea obiectivelor calitative și de vânzări ale echipei.

Te invităm să ne abordezi, trimițând un CV la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pănă cel târziu la data de 25/06/2015. IMPORTANT : anunțul se adresează în special studenților din an terminal sau master ai Facultății de Științe Economice

Super Mamma

super mama

Super Mamma angajează! E timpul să câștigi bani și să acumulezi experiență!

Ce îți oferim:

  • jobul perfect
  • flexibilitate
  • stabilitate pachet salarial atractiv
  • posibilități de promovare

Raiffeisen Bank

Raiffeisen68

Prezentare companie

Raiffeisen Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca, oferind o gama completa de produse si servicii de calitate superioara persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari, prin multiple canale de distributie: unitati bancare, retele de ATM si EPOS, phone-banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) si internet banking (Raiffeisen Online).
Raiffeisen Bank are o retea de 540 agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti, dintre care aproape 105.000 de IMM-uri si 8.000 corporatii mari si medii.
Agentia pe care o reprezint este o agentie de vanzari directe de produse bancare, noi fiind specializati in vanzarea de credite si carduri.

Prezentare job
Pozitia disponibila in cadru echipei noastre este aceea de: Agent vanzari credite

Responsabilitati :
- identificarea de potentiali noi clienti;
- identificarea nevoilor financiare ale clientilor
- informarea clientilor de produsele Raiffeisen si explicarea beneficiilor si a costurilor;
- explicarea documentatiei necesare si asistarea clientului la completrea formularelor
- colectarea documentelor pentru aplicatia de credit si/ sau card
- informarea clientului despre decizia departamentului de credit
- obtinerea de referinte de la clientii existenti si potentiali
- participarea la sesiunile de instruire si la programele de dezvoltare profesionala pregatite de Departamanetul de Training.

Cerinte:
"¢ Comunicare si negociere;
"¢ Organizare si coordonare;
"¢ Analiza si sinteza;
"¢ Operare PC (MS-Office);

Oferta (bonusuri, beneficii) :
"¢ Contract Individual de Munca;
"¢ Pachet salarial motivant: salariu fix + bonus lunar;
"¢ Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes;
"¢ Telefon de serviciu;
"¢ Training de specialitate;

Asteptam CV-ul tau pe adresa de mail; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la sediul nostru de pe Str.Calea Dumbravii nr.24 etaj.1 tel: 0757093415 ; 0369444792, fax: 0369444790,
in perioada 11-30.05.2015 .
Speram ca vei considera compania noastra ca o posibila oportunitate de dezvoltare a carierei tale!

Hotel Fantanita Haiducului

fantanita

Hotel de 3 stele situat la 15 minute distanta de Sibiu pe DN1 km 292.4.
Complex turistic ce pune la dispozitia clientilor restaurant traditional romanesc, 44 camere , teren tenis in nocturna, sauna, sala fitness, sala evenimente.

Conditii angajare:

  • nu este obligatorie o calificare in domeniu
  • pachet salarial cu transport inclus

relatii la tel. 0722 773 962 sau 0756 027 380
email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
www.fantanitahaiducului.ro

Pensiune din Sibiu ***

shutterstock 152850812

Pensiune din Sibiu*** caută recepțoner de preferință, absolvent studii licență/master.
Cerinte:

  • abilităț de comunicare
  • cel puțn o limbă străină
  • abilităț de operare pe calculator
  • capacitatea de organizare
Nu este necesară experiență, dar vor fi apreciate inițativa, entuziasmul, politețea și umorul. Dacă te potrivești și îț dorești acest job, trimite un cv la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Până la data de 27.03.2015.

 

GARANTI CREDITE DE CONSUM

logo-garanti

Garanti Credite de Consum recruteaza consilier credite/agent vanzari.

CV-urile se trimit la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

BCR Payment Services

7127-4

Centrul de procesare Sibiu angajează operatori introducere date

Oferim: mediu de lucru atractiv, colegi tineri și bine pregatiți, salariu fix + salariu valabil + tichete de masă + asigurare privată de sănătate, oportunitatea unui job în mediul bancar de operațiuni back-office.

Căutăm: persoane entuziaste, orientate pe soluții și rezultate, capabile să asimileze cunoștiințe noi , atente la detalii, dacă, în plus , ai bune cunoștiințe PC și știi engleză la nivel conversațional, ești candidatul ideal.

Dacă ești interesat(ă) de oferta noastră, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

MILLENIUM BANK

logo-millenium

Dacă îț dorești să devii bancher și să îț construiești viitorul în strânsă legătură cu domeniul bancar, atunci vino la Millennium Bank. Mai ales că nu trebuie să îț faci griji din cauza lipsei de experiență. Suntem siguri că merită să crești alături de noi.

CV-urile insotite de scrisoarea de intentie pot fi trimise atat pe adresa de e-mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

ALPHA BANK SIBIU

logo-alpha

Alpha Bank Sibiu își prezintă disponibilitatea de a angaja studenți absolvenți ai Facultății de Științe Economice. Persoana de contact: dna. Prislopeanu, Sucursala Sibiu, Str. Someșului nr. 2A.
CV-urile se trimit la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Telefon: 021-455.6615

BRD ANGAJEAZA ! 

logo-brd

Va invitam sa trimiteti CV-uri la BRD - Groupe Societe Generale SA, adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

EXIMTUR ROMANIA

logo-eximtur

Angajeaza studenti si/sau absolventi ai studiilor de licenta si/sau master, cunoscatori ai limbilor germana si engleza.

Doritorii pot trimite CV pe adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Conacul Maria Theresa este o pensiune cotată cu 5 margarete, situată în comuna Orlat, pe strada Victoriei la nr. 632, în județul Sibiu. 

Întregul complex turistic a fost creat și amenajat pentru familii cu copii și pentru grupuri organizate care doresc să descopere istoria și  frumusețea Mărginimii Sibiului. 

Amenajarea clădirii istorice este deosebit de ofertantă pentru dezvoltarea unui resort turistic și al unei afaceri de succes în acest domeniu.

Experiența angajatorilor în aria serviciilor publice oferă garanția dezvoltării profesionale și personale tuturor celor care vor alege ca start în activitatea profesională un job în Echipa noastră.

 keepcalling

KeepCalling is looking for two great Online Marketing Interns who want to take the first step in building their digital marketing career. They will have the chance to work on real world assignments, while having the support of senior specialists.

You will be joining an online marketing team competing in the US telecom market.

Please check the full description of the two internships. If you are interested in applying, please submit your CV and cover letter at Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Part time: 4hours/day;

Office / Work from home: 3 days in office, 2 work from home/week (in sync with internship coordinator);

Duration: 3 months, with option to extend to 6 months;

Profile: 2nd year of study or more, Marketing/Business Administration field; English proficiency.

Inbound & Social Media Internship

 Internship  scope:

  • Branding, positioning and marketing mix;
  • Consumer journey;
  • Competition research;
  • Audience research;
  • Applied creative thinking & writing;
  • Posts/communication on social media platforms - FB, Instagram, Twitter, Amazon posts - craft the message, choose the visuals, schedule them, follow up results & metrics;
  • Working with different tools & platforms across social media channels;
  • Influencers outreach and campaigns;

 

Online Marketing Internship

 Internship scope:

  • Branding and positioning, marketing mix;
  • Competition research;
  • Consumer journey and attribution;
  • Campaign best practices;
  • Keyword research and management;
  • Test and optimise ads and creatives for SEM;
  • Measurement and attribution, custom analysis;
  • Implement promotions;
  • Work with Google Ads and Google Analytics.

 

Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și motivată să se remarce la nivel internațional?

Primul pas înspre cariera ta începe cu noi!

 Dacă îți dorești să:

 •          Aplici cunoștințele dobândite pe băncile facultății;

 •          Îți construiești o carieră în managementul performanței;

 •          Înveți cele mai bune practici de la profesioniști în domeniu;

 •          Te dezvolți profesional într-un mediu internațional.

 

Te așteptăm alături de noi în departamentele: Research, Marketing, Digital Marketing, Graphic Design și Human Resources!

 Ce îți oferim:

 •          Program part-time (4-6 ore/zi) flexibil;

 •          Contract de muncă;

 •          Participarea la proiecte internaționale;

 •          Planuri de succesiune în carieră;

 •          Un mediu de lucru colaborativ;

 •          Diversitate și mobilitate în domeniul de activitate.

 

 Cum aplici: 

 Trimite-ne CV-ul tău la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 Persoană de contact: Andreea Poponea

 

library1

 

Biblioteca Centrală a Universități are rolul de a constitui, prelucra, organiza, dezvolta și conserva colecți enciclopedice de publicați cu caracter cultural-științfic, din țară și străinătate, pe toate categoriile de suporturi documentare și de a crea cadrul informațonal necesar sprijinirii activități dicadtice și de cercetare.

Personalul specializat al bibliotecii prin competență și profesionalism oferă utilizatorilor acces la resursele cunoașterii, acum și prin noile mijloace moderne de informare și documentare academică, cele ale tehnologiei informatice.

Site propriu al Bibliotecii Centrale Universitare
http://bcu.ulbsibiu.ro

Fond existent: peste 650.000 unităț documentare, reprezentând peste 450.000 de înregistrări în catalogul informatizat

  • 14.000 volume periodice
  • abonamente la importante baze de date electronice (SpringerLink, Legis)
  • un pachet de aplicați format din Alice for Windows, Softlink-Liberty5 - sisteme informatice dedicate de bibliotecă, acces liber la baze de date bibliografice
  • Săli cu acces liber la raft, pe 4 nivele, aranjate pe domenii
  • 400 locuri pentru studiu prevăzute cu echipamente de conectare la Internet și de tip Wireless, calculatoare, scanere, imprimante și multifuncțonale repartizate pe fiecare nivel.

library2

Parter:

  • Primire și înscriere utilizatori
  • Consultare cataloage
  • Împrumut la domiciliu
  • Multiplicare
  • Sală Internet

 

 

Etaj I:

Fond documentar cu acces liber la raft organizat pe următoarele domenii:

  • Medicină, Biologie, Nursing, Chimie, Fizică, Matematică, Calculatoare, Inginerie, Industria Alimentară, Industria Textilă, Mediu, Agricultură, Sport, Periodice

Etaj II:

Fond documentar cu acces liber la raft organizat pe următoarele domenii:

  • Lingvistică, Literatură, Fond Pimen, Biografii, Religie, Artă, Arhitectură, Etnologie, Periodice

Etaj III:

Fond documentar cu acces liber la raft. Biblioteci ale Centrelor Culturale:

  • Biblioteca Britanică, Biblioteca Germană, Biblioteca Americană, Biblioteca Franceză, Biblioteca Spaniolă, Biblioteca Neerlandeză, Thailandeză.

Etaj IV:

Fond documentar cu acces liber la raft organizat pe următoarele domenii:

  • Geografie, Biblioteconomie, Jurnalistică, Drept, Administrațe Publică, Politică, Economie, Management, Sociologie, Asistență socială, Psihologie, Filosofie, Educațe, Istorie, Cultură.

 

 

BURSE SOCIALE

Dosarele se depun la secretariat EM03 secretar: Simona Hălmagiu în perioada 08.10.2024 – 28.10.2024 între orele 8.00 – 15.00

Regulament Burse

 

BURSE DE EXCELENȚĂ OLIMPICĂ BURSE DE PERFORMANȚĂ II BURSE SPECIALE BURSE PERFORMANȚĂ SPORTIVĂ

Dosarele se depun la secretariat em 3 secretar: Simona Hălmagiu în perioada 08.10.2024 – 28.10.2024 între orele 8.00 – 15.00

A. Dosarele pentru bursele de excelență olimpică internațională pentru studenții din anul I (art. 3 – art. 6 din Regulamentul de acordare a burselor) conțin:

- cerere solicitare bursă

- copie diplomă premiu I, II sau III la olimpiadele școlare internaționale recunoscute de Ministerul Educației

B. Dosarele pentru bursele de performanță II - performanțe științifice, inovație și brevete pentru studenții din anul II și III (art. 14 - art. 20 din Regulamentul de acordare a burselor) conțin:

- cerere solicitare bursă (Anexa 5 din Regulamentul de acordare a burselor)

- copie documente (brevet, articol publicat în jurnal, diplomă premiu, diplomă de participare la conferință, etc.)

- tabel calcul punctaj individual, semnat de student

Notă: Bursa de performanță II se acordă studenților care cumulează minim 100 puncte.

C. Dosarele pentru bursele speciale cultural-artistice, bursele speciale de voluntariat sau activități extra curriculare, bursele de performanță sportivă (art. 33 - art. 49 din Regulamentul de acordare a burselor) conțin:

- cerere solicitare bursă (Anexa 5 din Regulamentul de acordare a burselor)

- copie documente (diplomă premiu concursuri / festivaluri / campionate / cupe / jocuri olimpice, diplomă voluntar, dovadă membru activ în organizații studențești, dovadă membru în colectiv de cercetare, decizie numire membru în diferite comisii, etc.)

- tabel calcul punctaj individual, semnat de student

Notă: Bursele speciale se acordă studenților care cumulează minim 100 puncte.

Orarul pentru anul universitar 2024-2025, semestrul I, poate fi accesat din cadrul link-ului alăturat: https://economice.edupage.org/timetable 
Din secțiunea CLASE (stânga, sus) se poate selecta specializarea dorită.

ATENȚIE - Vă rugăm să consultați în permanență orarul deoarece acesta poate suferi modificări.

Săptămâna impară este reprezentată de orele situate în partea stângă a celulei, iar săptămâna pară de orele din dreapta celulei.
- sălile care încep cu litera E se află la Facultatea de Științe Economice,
- Sala Raiffeisen se află la Facultatea de Științe Economice (Calea Dumbrăvii nr. 17)
- sălile care încep cu litera M se află la Facultatea de Medicină (Str. Lucian Blaga nr.2)
- sălile Amphitheatre Brukenthal, Quest Training Room și Data Evolution se află în sediul NTT DATA (Strada Șerbota nr. 2)
- sala Dumitru Stăniloae se află la Facultatea de Teologie (Str. Mitropoliei nr. 20)

An I DPPD, Psihologia educației, prof Olivia Andrei vinerea de la 9.40 în sala Stăniloaie et II Facultatea de Teologie
An II DPPD, Pedagogie 2, curs, prof Olivia Andrei joia de la 16.00 în sala Stăniloaie et II Facultatea de Teologie
An II DPPD, Pedagogie 2, seminar, asis. Teodora Milcu, joia de la 18.00 în sala 101, et I Facultatea de Drept.

 

CONFERINȚA ECONOMICĂ

iecs

IECS - International Economics Conference of Sibiu.

SĂPTĂMÂNA INTERNAȚIONALĂ

iweek

Cinci zile de prezentări ale profesorilor de la universități prestigioase.

 

RETHINK FINANCE PROJECT

kbge

Școala de vară internațională a Facultații de Științe Economice - Rethink Finance.

 

ABSOLVENȚII NOȘTRI

alumni

Asociația Alumni a Facultății de Științe Economice ULBS.

 

Parteneri

 
 

Newsletter

This module can not work without the AcyMailing Component

Contact

Calea Dumbrăvii nr.17, 550324, Sibiu, Romania

  • Telefon: +4 (0269)-210375

Socializare

Ne puteți urmări și pe rețelele de socializare.

Sunteți aici: Home Pagini
joomla visitor