Studenții reprezentați în Consiliul Facultății de Științe Economice:
Ciobotaru Valentin - ECTS anul 3 |
|
Lică Cosmin -MG anul 3 |
|
Țimbalari Carolina - Strategii si politici de Management și Marketing ale firmei (B4 anul 2) |
|
Veres Bianca - CIG anul 3 |
- Resurse umane
Cuantificarea periodică a rezultatelor cercetării personalului propriu reprezintă una din pârghiile prin care poate fi evaluată eficacitatea şi eficienţa acestei activităţi şi prin care se pot stabili apoi oportunităţi de îmbunătăţire. Evaluarea activității de cercetare se realizează prin intermediul Sistemului Integrat de Evaluare a Performanțelor Academice și Științifice (SIEPAS). Prin acest proces, la nivelul Facultăţii de Ştiinţe Economice se evaluează anual activitatea de cercetare ştiinţifică a membrilor, răspunzând cerinţelor organismelor naţionale şi internaţionale referitoare la astfel de evaluări.
- Resurse logistice
Facultatea de Ştiinţe Economice dispune de laboratoare proprii de cercetare în domeniul programelor de studii, a căror dotare corespunde exigenţelor temelor de cercetare abordate.
Infrastructura de cercetare a Facultății de Științe Economice - Centrul de Cercetări Economice al Universităţii ”Lucian Blaga” din Sibiueste descrisă la http://erris.gov.ro/The-economic-research-center.
ULBS asigură accesul electronic la publicații științifice internaționale și baze de date științifice prin proiectul național ANELIS plus - http://bcu.ulbsibiu.ro/bazededate.html.
- Resurse financiare
Susţinerea financiară a activităţii de cercetare se asigură prin:
- fonduri de la bugetul de stat pentru finanţarea programelor, a temelor şi acţiunilor noi din Planul Național de Cercetare-Dezvoltare și Inovare pentru perioada 2015-2020(PNCDI III) atribuite în sistem competitiv, precum şi a altor teme de cercetare de interes naţional sub formă de granturi derulate prin Ministerul Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice, UEFISCDI, ANCS, Academia Română etc.;
- contracte de cercetare încheiate cu agenţii economici, cu alte instituţii şi organizaţii;
- contracte de cercetare internaţionale (programe finanţate de Uniunea Europeană, de ţări partenere, de instituţii de cercetare, universităţi şi/sau companii străine).
COLT Technologies Sibiu
https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=23590&company=colttechnoP
TOPIA SRL
Cautam candidat absolvent de studii economice, , cu experienta precedenta minima sau medie in contabilitate / fiscalitate, interesat de o cariera in audit financiar cu expunere internationala, perseverent, si cu atitudine buna pentru munca in echipa. De preferinta din Sibiu, fara naveta, fara studii in derulare.Nu este necesara o experienta precedenta in audit, noi formam fiecare aspect al profesiei de auditor, astfel ca intr-un interval de trei-patru ani se va cuprinde intreaga intelegere a profesiei, promovand la pozitia de Audit Staff si apoi Senior, cu cresterea progresiva corespunzatoare a salariului. Munca in audit este variata si dinamica, lucram cu multi clienti (de regula multinationale), are o intensa curba a invatarii in primii ani, si reprezinta o platforma pentru dezvoltare profesionala catre pozitia de finance manager.
Lucram in buna parte in regim online, paperless, iar profesia de audit imbina elemente de contabilitate, IT, comercial, juridic, fiscalitate, organizare procedurata.
Websaitul www.topia.ro ofera multe informatii privind firma si portofoliul de clienti care ne recomanda.
Anuntul este vizibil pe bestjobs https://www.bestjobs.eu/ro/loc-de-munca/audit-staff-5310061 dar se pot trimite CV-uri si direct pe adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
KEEPCALLING
- Telecom Assistant/Junior Analyst, parte din echipa Telecom;
- TechSupport Assistant/Junior Developer, parte din echipa IT;
- Customer Support Assistant, parte din echipa de Customer Support Tello.
TER EXPRES RO SRL ANGAJEAZĂ CURIERI cu masina proprie
TER EXPRES cauta oameni care doresc să exploreze orașul Sibiu, beneficiind de un venit raportat la activitatea de transport a coletelor.
Ce trebuie să stii pentru a deveni curier ?
- Ai o modalitate de transport proprie.
- Ai un smartphone Android sau iOS.
- Ești autonom și îți place să îti faci singur programul.
Ce condiții oferim ?
- Flexibilitate
- îți alegi singur varianta de contract de munca care iti convine : 4 ore / zi sau 8 ore / zi, si intervalul orar în care lucrezi.
- Plata se calculează din momentul în care preiei cursa, şi nu doar de la punctul de ridicare către client
- Bonusuri pentru performanțele tale săptămânale
- Bonusuri de recomandare
- Câștigurile se virează săptămânal către tine!
Daca esti interesat trimite CV la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
FIRST BANK
FIRST BANK RECRUTEAZA IN SIBIU - OPERATIONS SPECIALIST CALL CENTER CERINTE/ CARE ESTE PROFILUL PE CARE IL CAUTAM ?
Studii superioare finalizate/ in curs de finalizare
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- Cunostiinte avansate de operare MS Office
- Orientare spre rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor
- Spirit de echipa, dinamism, flexibilitate , initiativa
- Disponibilitatea de a lucra in ture, in baza unui orar de lucru stabilit (ture de noapte, weekenduri si sarbatori legale).
RESPONSABILITATI & ATRIBUTII/ CE VEI FACE IN ACEST ROL?
- Tratarea apelurilor telefonice primite de la clienti ai bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, privind operatiunile bancare precum si alte tipuri de apeluri directionate, cu respectarea normelor si procedurilor interne;
- Tratarea mesajelor primite de la clientii bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, mesaje primite pe site-ul bancii sau adresa de email a bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;
- Tratarea apelurilor referitoare la rezolvarea sesizarilor, sugestiilor si reclamatiilor vizand activitatea bancii, primite de la potentiali clienti sau clienti ai bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;
- Asigura administrarea solicitarilor aferente serviciului winbank primite de la clienti prin toate canalele de comunicare si efectueaza operatiunile specifice
BENEFICII
- Pachetul salarial contine:
- salariu net 1.800 lei;
- spor de flexibilitate 350 lei net pentru 24/7;
- beneficii flexibile in valoare de 200 lei net;
- spor de noapte si de week-end 25%;
- Durata contract de munca: 6 luni
- Castigarea de experienta si competente noi pentru tine
- Locatie ultracentrala si nou renovata in care iti vei desfasura activitatea
Relatii si transmitere CV: telefon 0743004758, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
SC 2B Smart Prom SRL
SC 2B Smart Prom SRL oferă o poziţie flexibila de internship pe proiectul caut-expert.ro cu posibilitatea colaborării ulterioare în sistem part-time, flexibil Platforma de intermediere servicii caut-expert.ro a intrat in finala INNOVATION LABS 2017 si este sprijinita de Google pentru promovare https://start-up.ro/castigatorii-innovation-labs-2017-sibiu/ Activităţile principale vor consta în :- dezvoltarea şi întreţinerea parteneriatelor existente, identificarea de noi clienţi şi oportunităţi de creştere
- administrare baza de date, emails admin, etc.
- webdesign in wordpress, mobile apps (prezinta un Avantaj)
- realizarea unor studii de piaţă-concurenţă
- menţinerea unei bune relaţii cu clienţii companiei
- SEO, SEM, (prezinta un Avantaj) Durată internship: 2-3 luni cu posibilitatea de angajare dupa terminarea internship-ului Beneficii actuale:
- diplomă de internship ro/eng, scrisoare de recomandare
- posibilitatea continuării activităţii în cadrul companiei în cazul în care există sinergie între candidat şi companie (program part-time, flexibil si cu beneficii motivante) Abilităţi necesare:
- limba engleza
- nivel mediu-avansat, rigurozitate şi atenţie la detalii,
- cunoştiinţe SEO si/sau Google Adwords (Ideal)
- dorinta de invatare si atentie la detalii
- CV-urile se pot trimite pe adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. până în data de 20.10.2019
SUPORT MARKETING si Operational
(la Asociatia Club Sportiv Benzoi - www.benzoi.ro)CANDIDATUL IDEAL:
- Student (preferabil studiaza marketing-ul).
- Creativ si atitudine pozitiva.
- Abilitati de comunicare si scriere foarte bune.
- Invatare rapida si eficienta in activitate.
- Orientare pe obiective si respectare deadline-uri.
- Abilitati de planificare, organizare si prioritizare.
- Cunostinte PC.
- Cunostinte de marketing, canale si instrumente de promovare online si design.
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat.
- Nu sunt necesare cunostinte anterioare cu privire la domeniul de activitate (zbor si parasutism).
DESCRIEREA JOBULUI:
- program: se stabileste impreuna in functie de posibilitati si sezonalitate.
- locatie: Aerodrom Magura, Cisnadie (birou in constructie) insa se poate lucra preponderent de acasa.
Atributiuni:
- lucru direct cu specilistul de marketing contractat si gestionarea contractului cu acesta (prevede: administrare social media, campanii online, scriere articole, comunicate presa, etc.);
- suplimentar fata de contractul cu specialistul (parti neacoperite): administrare canale social media; diferite campanii; editare continut si mesaje targetate; newslettere; SEO si administrare continut website / admin wordpress; etc.) - conform strategie si plan de actiune;
- administrare continut website (wordpress admin);
- lucru la oferte dedicate / specifice, prezentari;
- colectare date de marketing;
- (partial) gestionare rezervari si implicare in activitate operationala, evenimente proprii;
- (optional) rol de asistent manager si activitati specifice de office;
- (optional) vanzari - ca venit suplimentar din comisioane;
AVANTAJE:
- invatare si oportunitatea de a te implica intr-un proiect real;
- contribuirea la dezvoltarea unui proiect cool in zona Sibiu;
- posibilitatea de petrecere a timpului liber outdoor, facand ceva deosebit;
- posibilitatea de implicare a colegilor si prietenilor in activitati de voluntariat;
- venit suplimentar (contract de munca)
Schwarz Gruppe Int
Schwarz Gruppe Int este un brand consacrat pe piața din România, specializat pe vânzarea de tonere ECO-OEM și servicii de Grafică & Print. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe ține să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Ne bucurăm de implicarea continuă în proiecte inovative și nu avem timp să ne plictisim.
Ce vei face:
Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Grafică la activități ce necesită creativitate, spontaneitate, dinamism și perspicacitate:
• Vei realiza materiale grafice, pre-press, DTP, prelucrare imagine;
• Vei proiecta și adapta machete grafice pe baza solicitărilor de lucru cu respectarea termenelor stabilite;
• Pe scurt, vei realiza grafica pentru afișe, postere, flyere, pliante, mape, reviste, planuri, colantări, înfolieri, volumetrii diverse etc.;
De ce aptitudini și calificări ai nevoie:
• Să fii proaspăt absolvent, licențiat;
• Cunoștințe de bază - Corel Draw, Adobe Photoshop sau Adobe InDesign, Adobe Illustrator (experiența nu este obligatorie);
• Organizat, atent la detalii, capabil să își fixeze priorități și să le aducă la îndeplinire.
Ce îți oferim noi:
• Salariu atractiv;
• Mediu de lucru profesionist;
• Program full-time și stabilitate pe termen lung.
• Posibilitatea de-a crește împreună cu noi si a te dezvolta la locul de munca.
Dacă vrei să să ne cunoșți, să înveți și să te dezvolți și nu in ultimul rand să-ti petreci zilele de Luni până Vineri alături de noi, salută-ne cu un CV la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. și află mai multe despre noi accesând www.schwarzgruppeint.ro.
Development & Integration Association SRL
DEVELOPMENT & INTEGRATION ASSOCIATIONCRISTIAN, STRADA XIII, NR. 107/5
TELEFON 0369 780 100
TEAM PROGRAMATORII SERVICE
ANGAJEAZA CONSULTANT LIMBA GERMANA
Candidatul ideal
- stapaneste limba germana la un nivel avansat, scris si vorbit
- are abilitati excelente de comunicare
- ii place sa comunice si este orientat spre client
- este o persoana organizata cu o atitudine pozitiva
- lucreaza eficient si este o persoana foarte atenta la detalii
- are cunostiinte operare PC
- are cunostinte de MS Office
Descrierea jobului
- preluarea apelurilor si protocolarea acestora in baza de date a firmei
- informarea clientiilor in raport cu activitatea companiei
- colaborarea in bune conditii cu echipa si celalalte departamente
- comunicarea scrisa dupa un model structurat
- intelegerea si redarea de texte
- medierea cazurilor spre multumirea clientului
Avantaje
- loc de munca stabil; firma activeaza din anul 2011
- flexibilitatea programului de lucru. Nu avem pauze fixe, fiecare isi organizeaza timpul de lucru
- program de lucru, decent, de luni pana vineri, in weekend nu se lucreaza
- programarea flexibila a concediului, fiecare isi primeste concediul atunci cand doreste
- echipa tanara
- pachetul salarial de baza motivant si peste medie
- conditii de munca excelente la standardele UE
Alături de nouă alte departamente înfiinţate de Development & Integration Association SRL , Programatorii Service srl aşa cum spune numele are ca obiect de activitate crearea de software. Colectivul nostru este tânăr şi bine calificat. Procesul de calificare este continu din cauza nevoii de a fi mereu la zi cu cele mai noi tehnologii. Înţelegem că numai fiind în posesia a ce este mai bun şi mai nou putem fi competitivi.Programatorii oferă în definitiv soluţii complete pentru afacerea ta în materie de software indiferent de proiect.Suntem asaltaţi de un val de idei măreţe care transpuse în tehnologie redefinesc continuu ceea ce numim progres.Milioane de soluţii pentru miloane de nevoi ale lumii moderne sunt oferite de aceşti maeştri ai codului, progrmatorii.
Criterii job
Limbi străine: germana
Tip job: Full time
Oraș: Sibiu, Cristian
Departament Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Traduceri
Industrie Call-center / BPO, IT / Telecom
Metropolitan Beauty Academy
Te asteptam in echipa Metropolitan Beauty Academy, pentru a fi primul care intra in contact cu clientii nostri, prin crearea unui marketing de calitate. Suntem una din cele mai puternice academii de beauty din tara, iar prin intermediul tau, vrem sa se afle acest lucru. Te asteptam cu un CV la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Ne poti gasi pe B-dul Victoriei nr.42, et.2 (peste drum de bazinul Olimpia), la tel. 0753 19 25 25 sau pe site www.curs-calificare.ro.Continental Automotive
Intern TeamAssistant Sibiu Plant Purchasing
➡What will you be doing?
Organize and take care of the daily administrative activities given by the department coordinator;
Responsible for conducting all correspondence, and taking care about the proper
distribution of the information to all relevant persons;
Responsible for receiving the new employees in the department;
Ensure the necessary resources (room, beamer, etc.).
➡Qualifications
Besides being awesome, you need to be/have:
Student in economics area or similar;
Very good communication skills;
Good command of English.
What we offer
We will do our best so you can be your best!
Your environment is important to us – so we make sure your team is beyond cool.
Based on the values that define us, here are the extras we have:
▪Pay for Performance;
▪Flexible Working Time; Mobile Work;
▪Personalized Development & Training Programs;
▪System for Rewarding Improvement Ideas;
▪Health Management Programs & Medical Room on Site;
▪Restaurant Concept & Coffee Corner on Site;
▪Other benefits to enjoy after-work and community projects.
Opel
Firma Opel angajeaza o persoana full-time pe postul de analist achizitii cu data de incepere cat mai curand . Limbi straine : franceza la nivel avansat , engleza. Interviul va avea loc in franceza This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.Bavarian Village
Iesi din rutina si traieste o experienta inedita in centrul Londrei!Bavarian Village cea mai reprezentativa atractie din cadrul Targului de Craciun de la Londra, ofera acum sansa ca pentru 2 luni, sa faci parte dintr-o echipa ambitioasa, profesionista, realizand totodata un venit considerabil. Posturile disponibile sunt pentru personal bar, bucatarie, grill care necesita un nivel de baza al lb. engleze.
Perioada desfasurarii: 13 noiembrie – 5 ianuarie
Se ofera cazare de cate 2 pers in camera si 2 mese principale. Dupa aceasta perioada se ramane cu o suma considerabila incepand cu 2300 de lire.
Compania activeaza in cadrul Targului de Craciun al 10 lea an consecutiv, si ofera garantie si suport absolut pentru toti angajatii care fac parte din echipa.
Nu se percepe nici un fel de comision, activitatea este transparenta, iar mai multe detalii despre activitatea din Londra se pot gasi pe Google, cautand numele “Bavarian Village – Winter Wonderland Londra”. Se pot gasi video-uri, referinte si testimoniale.
Pentru detalii si informatii: 0756 907 129
KPMG
Candidaţii trebuie să stăpânească limba franceză şi română la nivel avansat, precum şi engleza la nivel intermediar.
Stagiul are o durată de 5 luni, între ianuarie-mai 2018.
Remuneraţie:
Salariu lunar din partea KPMG: 280 euro net.
Alocaţie lunară din partea AUF: 100 euro net pentru stagiarii cu domiciliul în Bucureşti şi Ilfov şi 200 euro net pentru stagiarii din restul judeţelor.
Data limită pentru transmiterea candidaturii este 15 octombrie 2017 la adresele This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. şi This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. precizând în subiectul emailului: stage audit francophone KPMG .
Vă rog să citiţi toate detaliile la adresa de mai jos:
https://www.auf.org/appels_candidatures/appel-candidatures-pour-des-stages-dinsertion-professionnelle-2017-2018-kpmg-roumanie
Pentru orice întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi!
FC Hermannstadt
FC Hermannstadt cauta asistent relatii publice - full time. Candidatul trebuie sa aibe studii in domeniu (finalizate sau in curs de finalizare), proactiv, bun comunicator, atent la detalii, gramatica impecabila, cunoscator al limbii engleze, cunostiinte avansate operare PC si internet. Responsabilitatile sale vor fi:- gestionarea relatilor cu mass media
- crearea si distribuirea comunicatelor de presa
- monitorizare media
- supervizarea si implementarea strategiei de comunicare a clubului
- planificarea si organizarea de evenimente, conferinte de presa, actiuni de promovare ale clubului
- crearea si gestiunea continutului viitorului site cat si a conturilor de social media ale clubului
- pregatirea materialelor de comunicare ale clubului
- supervizarea productiei publicitare a clubului
- gestiunea relatiei cu fanii, partenerii si finantatorii clubului
POLYCONTACT
Polycontact is an innovative Swiss technology company based in Chur. For over 50 years we have been developing and producing unique, custom-built applications in the areas of micromechanics and sensor technology for the automobile industry We are looking for candidates just like you!!! If you are interested, want to be part of a young team wich is building its own future, send us your resume at This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., or call us 0799 909 970 We are hiring students during the summer holidays for the departments: Finance, Human Resources, Logistic, Production, Engineering, Quality.- centralizare si prelucrare date;
- audit-uri interne;
- identificari, ajutoare vizuale;
- optimizari procese impreuna cu sefii de linie
- participare activa in cadrul procesului de recrutare si selectie
- actualizare fisiere personal
- actualizare matrice polivalenta
- participare activa la procesul de angajare
- Elaborare si actualizare instructiuni control;
- Elaborare si actualizare planuri de control;
- Participare in echipa responsabila cu elaborarea si actualizarea PFMEA-ului (Process Failure Mode and Effect Analysis);
- Formare si validare controlori de linie;
- Intocmirea unei baze de date a neconformitatilor, realizarea de raportari si statistici privind neconformitatile interne;
- Intocmirea bazei de date a neconformitatilor, realizarea de raportari si statistici cu neconformitatile interne (Analiza Pareto);
- Monitorizarea procesului de realizare a mostrelor initiale;
- Participare la sedinta QRQC (Quick Reaction Quality Control) pentru rezolvarea problemelor de calitate;
- Elaborare plan de convergenta pentru eliminarea defectelor;
- Intocmirea si actualizarea tuturor graficelor legate de calitate (PPM intern; PPM QW; Eficienta controlori; etc).
- pregăteşte documentatia tehnologica necesara procesului de productie/parametrii tehnologici de coasere ca rezultat al schimbarii ingineresti
- ofera suport departamentului productie pentru punerea in aplicare a schimbarii tehnologice
- schite, desene, prototipuri cu piese – material informativ pentru a vizualiza schimbarea, care urmeaza a fi distribuite tuturor departamentelor implicate in schimbarea inginereasca;
- Audituri interne depozit
- Verificare si actualizare Master Data in sistemul ERP
- Inregistrare documente in sistemul ERP
- Inventar articole non-product/consumabile
- Organizare documente financiar contabile
- Introducere date in sistemul financiar contabil
- Arhivare documente financiar contabile
Conacul Maria Theresa
Conacul Maria Theresa este o pensiune cotată cu 5 margarete, situată în comuna Orlat, pe strada Victoriei la nr. 632, în județul Sibiu.Întregul complex turistic a fost creat și amenajat pentru familii cu copii și pentru grupuri organizate care doresc să descopere istoria și frumusețea Mărginimii Sibiului.
Amenajarea clădirii istorice este deosebit de ofertantă pentru dezvoltarea unui resort turistic și al unei afaceri de succes în acest domeniu.
Experiența angajatorilor în aria serviciilor publice oferă garanția dezvoltării profesionale și personale tuturor celor care vor alege ca start în activitatea profesională un job în Echipa noastră.
Daca iti doresti o cariera intr-o companie de succes, conditii de munca excelente, respect, promovare si venituri salariale decente, echipa noasta din Orlat cauta:
Bucătari și ajutori de bucătari
Barmani și ospătari
Contabil gestiune primara
Contact : 0758 023480
Premier Hotel 3*** & 4****
Angajeaza receptioneri, viitori sefi receptie, manageri vanzari, manageri generali.
Conditii: cunoscator limba engleza, germana etc, si cunostinte elementare la calculator (word, excel etc.)
Pentru detalii sunati la tel: 0744503059 si This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.PROFION
Compania noastră vă oferă ocazia unică de a vă integra într-o echipă performantă și profesionistă, care investește în cariere de succes.
Căutăm:
- Manager operațiuni
- Manager dezvoltare
- Consultant Junior
Detalii la: 0757524519!
Depunere CV-uri: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
PRECISA
Angajam Consultanti Vanzari (birou si teren)
Alatura-te echipei noastre!
Avem nevoie de o persoana motivata, corecta, dinamica si organizata care va veni sa lucreze cu noi la sediul din Sibiu.
Cum stii ca te cautam:
- Esti absovent al unei facultati tehnice/ chimie/bioinginerie (preferabil);
- Ai excelente abilitati de comunicare;
- Posezi permis de conducere categoria B (valabil pentru teren);
- Cunosti bine limba engleza;
- Operarea PC-ului nu reprezinta o problema pentru tine;
- De asemenea un mare avantaj il constituie experienta in vanzarea de reactivi, aparatura si consumabile de laborator; Sigur te intrebi ce vei face efectiv:
- Desigur vei promova si vinde produsele noastre;
- Vei derula activitati specifice muncii de birou/Vanzari (ofertare (valabil pentru biroru), comenzi clienti si furnizori (valabil pentru birou), discutii cu clientii)
- Vei mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti;
- Vei identifica clienti noi/oportunitati de dezvoltare;
- Vei fi implicat in diverse activitati ale firmei; Noi iti oferim:
- Un mediu de lucru placut inconjurat de oameni dedicati ca si tine;
- Salariu fix si comision (in functie de vanzari)
- Telefon;
- Calculator;
- Masina (valabil numai pentru teren)
- Cursuri specifice pentru a ajuta la cresterea ta;
- Posibilitate promovare;
Daca esti interesat te rugam sa ne trimiti CV-ul tau impreuna cu poza pe adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., impreuna cu raspunsul la urmatoarea intrebare: Cum procedezi atunci cand un client refuza sa cumpere de la tine? Vom analiza aplicatia ta si te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire. Daca tu nu esti interesat de acest job te rugam sa dai share la acest anunt, exista persoane pe care le poti ajuta sa isi gaseasca un loc de munca.
HOTEL CASA LUXEMBURG
Căutam o colegă (sau un coleg) care să fie o persoană organizată, responsabilă. activă şi sociabilă. Zâmbetul larg şi plăcerea de a interacţiona şi de a cunoaşte oameni sunt câteva din atributele pe care le căutăm noi. Pentru a putea comunica eficient cu oameni din toată lumea este nevoie de cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional. Pentru a face parte din echipa noastră te rugăm să ne transmiţi cv-ul tău:
HOTEL CASA LUXEMBURG
Piaţa Mică nr.16
Tel: 0721004400, 0723666177
E-mail: office©casaluxemburg.ro
Pliant (.pdf)
Anunt de angajare-Part time
Candidatul ideal:
-absolvent/absolventa de studii economice, de preferinta specializarea-contabilitate;
-cunostinte operare PC;
Descrierea jobului:
-contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa si banca;
-contabilizeaza si inregistreaza deconturile;
-intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;
-contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor;
-verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ;
-verifica si corecteaza jurnalul de vanzari;
-efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
-intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
-colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
-utilizeaza servicii de internet banking;
-verifica solduri de plata/incasat cu colaboratorii, tine evidenta acestora si programeaza plata acestora;
-duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica;
Motivatie:
-Posibilitatea de a invata si progresa in domeniu;
-Posibilitatea de a dobandi experienta profesionala;
CV-urile pot fi depuse la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Contact telefonic: 0726316977
Ziarul TRIBUNA Sibiu
Ziarul TRIBUNA Sibiu angajează absolvent sau student pasionat de MARKETING. Cerințe: cunoștințe solide operare calculator, limba engleză – nivel avansat, seriozitate. Șansa de a te remarca într-un domeniu concurențial de viitor. Salariu motivant, bonuri de masă plus bonusuri lunare direct proporționale cu performanța personală.
Vino în echipa profesioniștilor de la TRIBUNA!
Așteptăm CV-urile la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
SIMEA Sibiu
SIMEA Sibiu SRL este o companie membră a concernului Siemens fiind specializată în producția de subansamble și componente electronice și electrice, confecționare de cabluri și prelucrări metale.
SIMEA Sibiu oferă oportunități de angajare pe perioada vacanței pentru studenți - în producție, pentru activități de montaj manual, testare, reparații etc.
Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă pe perioada vacanței și doriți să desfășurați o activitate ce nu presupune efort fizic, într-un mediu de lucru curat, vă invităm să vă depuneți CV-ul până la data de 24.06.2016 la următoarea adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Informații la telefon: 0269/206461
Cafe Wien
Echipa Cafe Wien nu e completă fără tine!
Căutăm ospătar/ospătăriță
Job-ul este unul sezonier, pe perioada vacanței This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
ALPHA BANK
Alpha Bank Romania SA organizeaza interviuri pentru ocuparea pozitiei de analist credite IMM debutant (locatia Sibiu). Astfel, studentii Facultatii de Stiinte Economice (aflati in an terminal)/ masteranzii, pentru care analiza economica-financiara a companiilor / contabilitatea financiara nu mai reprezinta o necunoscuta ci mai degraba o provocare, sunt invitati sa trimita CV-urile pe adresa de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
GARANTI BANK
CONSILIER VÂNZĂRI
Responsabilități:
- Abordare proactivă, directă a potențialilor clienți:
- Prezintă produsul de credit în detaliu: condiții, criterii de eligibilitate, setul de documente necesare în vederea obținerii creditului și modul de completare, intocmai dosarului de creditare;
- Se implică direct în campaniile de marketing desfășurate: flyere, prezentări, birouri de informații;
- Raportează zilnic coordonatorului direct rezultatele activității proprii.
Cerințe:
- Studii medii/superioare (poți să-ți construiești o carieră în domeniul bănci/finanțe);
- Experiență (limba engleză, operare PC).
Beneficii:
- Contract de muncă cu salariu fix și parte variabilă din comisioane;
- Bonuri de masă;
- Training de specialitate.
Pentru mai multe detalii:
Afis (.pdf)
DOMO
Consultant vânzări
- Căutăm "aproape absolvenți" care nu sunt mulțumiți cu orice fel de soluție
- Pe aceia care preferă un loc nou de muncă de care să nu se plângă
- Mai ales pe cei care știu să se vândă... și le place să vândă
- Pe cei care o "rup ușurel" pe engleză pentru că ne plac cosmopoliștii
- Inclusiv pe toți aceia care sunt îndrăgostiți de bani și simt fluturași de salariu în stomac
- mașină... de călcat
- telefon... cu disc mobil
- sef... cu pretenții de vedetă
- salariu bun... dimineața, la prânz și seara...
Trimite CV-ul la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefon: 0722 552 409 sau te așteptăm cu CV-ul în oricare dintre magazinele Domo.
Numai candidații selecționați vor fi contactați.
BRIDGE INTEGRATED CUSTOMER SERVICES
Societatea BRIDGE INTEGRATED CUSTOMER SERVICES este o societate afiliată firmei INDECA BUSINESS din Heilbronn Germania, având ca obiect principal de activitate servicii de call center. Indeca Business are 4 locații deschise în 3 țări (Germania, Kosovo, România). Clienții firmei INDECA Business sunt magazine online, bănci, agenții de voiaj, firme de curierat etc. Angajații ideali pentru acest job sunt vorbitorii de limbă germană - (nivel C1) abilități foarte bune de comunicare, spontaneitate dar și abilități limbă germană în scris și cunoștințe PC. Call center-ul deschis în Sibiu este de tip Inbound respectiv se vor prelua apeluri de la clienți cu privire la comenzi/restituiri de produse/bani, garanții, înlocuiri produse, plăți etc. Programul este flexibil între orele 09.00 - 22.00, atât full time cât și part time (avem studenți care lucrează 4 sau 5/h pe zi - 300 sau 400 euro net). Salariul net începe de la 600 euro net pentru normă întreagă. Date de contact:
BRIDGE INTEGRATED CUSTOMER SERVICES, Hermannstadt,
Tel. 0040 0724 392 822
E-MAIL: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Faurecia
Compania automotive Faurecia, producatoare de componente auto, recruteaza un student in an terminal sau un absolvent, pentru un post de Junior in departamentul financiar-contabil. CV-urile se pot trimite la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Jules angajează!
Barman /Chelner
Ce îți oferim:
- Un job bine adaptat vieții de student cu șanse de promovare și specializare în domeniu
- Flexibilitatea orelor/zilelor în care poți lucra
- Pachet salarial atractiv cumulat cu alte avantaje materiale
Experienta nu este obligatorie.
Informații și detalii suplimentare la telefon: 0742/194192 sau This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ; www.jules-restaurant.roOffice Sibiu Mihai Viteazu Partener ING Bank
Consultant ING Office
Care vor fi responsabilitatile tale?
- Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și IMM-urilor,
- Oferirea de consultanță și de suport clienților în realizarea operațiunilor, ori de câte ori este nevoie,
- Procesarea cu maximă atenție, confidențialitate și meticulozitate a datelor și documentelor clienților,
- Asigurarea de suport post-vanzare de calitate clienților în vederea dezvoltării unei relații pe termen lung cu aceștia,
- Participarea activă la atingerea obiectivelor calitative și de vânzări ale echipei.
Te invităm să ne abordezi, trimițând un CV la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. pănă cel târziu la data de 25/06/2015. IMPORTANT : anunțul se adresează în special studenților din an terminal sau master ai Facultății de Științe Economice
Super Mamma
Super Mamma angajează! E timpul să câștigi bani și să acumulezi experiență!
Ce îți oferim:
- jobul perfect
- flexibilitate
- stabilitate pachet salarial atractiv
- posibilități de promovare
Raiffeisen Bank
Prezentare companie
Raiffeisen Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca, oferind o gama completa de produse si servicii de calitate superioara persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari, prin multiple canale de distributie: unitati bancare, retele de ATM si EPOS, phone-banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) si internet banking (Raiffeisen Online).
Raiffeisen Bank are o retea de 540 agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti, dintre care aproape 105.000 de IMM-uri si 8.000 corporatii mari si medii.
Agentia pe care o reprezint este o agentie de vanzari directe de produse bancare, noi fiind specializati in vanzarea de credite si carduri.
Prezentare job
Pozitia disponibila in cadru echipei noastre este aceea de: Agent vanzari credite
Responsabilitati :
- identificarea de potentiali noi clienti;
- identificarea nevoilor financiare ale clientilor
- informarea clientilor de produsele Raiffeisen si explicarea beneficiilor si a costurilor;
- explicarea documentatiei necesare si asistarea clientului la completrea formularelor
- colectarea documentelor pentru aplicatia de credit si/ sau card
- informarea clientului despre decizia departamentului de credit
- obtinerea de referinte de la clientii existenti si potentiali
- participarea la sesiunile de instruire si la programele de dezvoltare profesionala pregatite de Departamanetul de Training.
Cerinte:
"¢ Comunicare si negociere;
"¢ Organizare si coordonare;
"¢ Analiza si sinteza;
"¢ Operare PC (MS-Office);
Oferta (bonusuri, beneficii) :
"¢ Contract Individual de Munca;
"¢ Pachet salarial motivant: salariu fix + bonus lunar;
"¢ Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes;
"¢ Telefon de serviciu;
"¢ Training de specialitate;
Asteptam CV-ul tau pe adresa de mail; This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la sediul nostru de pe Str.Calea Dumbravii nr.24 etaj.1 tel: 0757093415 ; 0369444792, fax: 0369444790,
in perioada 11-30.05.2015 .
Speram ca vei considera compania noastra ca o posibila oportunitate de dezvoltare a carierei tale!
Hotel Fantanita Haiducului
Hotel de 3 stele situat la 15 minute distanta de Sibiu pe DN1 km 292.4.
Complex turistic ce pune la dispozitia clientilor restaurant traditional romanesc, 44 camere , teren tenis in nocturna, sauna, sala fitness, sala evenimente.
Conditii angajare:
- nu este obligatorie o calificare in domeniu
- pachet salarial cu transport inclus
relatii la tel. 0722 773 962 sau 0756 027 380
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.fantanitahaiducului.ro
Pensiune din Sibiu ***
Pensiune din Sibiu*** caută recepțoner de preferință, absolvent studii licență/master.
Cerinte:
- abilităț de comunicare
- cel puțn o limbă străină
- abilităț de operare pe calculator
- capacitatea de organizare
Până la data de 27.03.2015.
GARANTI CREDITE DE CONSUM
Garanti Credite de Consum recruteaza consilier credite/agent vanzari.
CV-urile se trimit la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
BCR Payment Services
Centrul de procesare Sibiu angajează operatori introducere date
Oferim: mediu de lucru atractiv, colegi tineri și bine pregatiți, salariu fix + salariu valabil + tichete de masă + asigurare privată de sănătate, oportunitatea unui job în mediul bancar de operațiuni back-office.
Căutăm: persoane entuziaste, orientate pe soluții și rezultate, capabile să asimileze cunoștiințe noi , atente la detalii, dacă, în plus , ai bune cunoștiințe PC și știi engleză la nivel conversațional, ești candidatul ideal.
Dacă ești interesat(ă) de oferta noastră, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
MILLENIUM BANK
Dacă îț dorești să devii bancher și să îț construiești viitorul în strânsă legătură cu domeniul bancar, atunci vino la Millennium Bank. Mai ales că nu trebuie să îț faci griji din cauza lipsei de experiență. Suntem siguri că merită să crești alături de noi.
CV-urile insotite de scrisoarea de intentie pot fi trimise atat pe adresa de e-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
ALPHA BANK SIBIU
Alpha Bank Sibiu își prezintă disponibilitatea de a angaja studenți absolvenți ai Facultății de Științe Economice. Persoana de contact: dna. Prislopeanu, Sucursala Sibiu, Str. Someșului nr. 2A.
CV-urile se trimit la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefon: 021-455.6615
BRD ANGAJEAZA !
Va invitam sa trimiteti CV-uri la BRD - Groupe Societe Generale SA, adresa de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
EXIMTUR ROMANIA
Angajeaza studenti si/sau absolventi ai studiilor de licenta si/sau master, cunoscatori ai limbilor germana si engleza.
Doritorii pot trimite CV pe adresa de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Conacul Maria Theresa este o pensiune cotată cu 5 margarete, situată în comuna Orlat, pe strada Victoriei la nr. 632, în județul Sibiu.
Întregul complex turistic a fost creat și amenajat pentru familii cu copii și pentru grupuri organizate care doresc să descopere istoria și frumusețea Mărginimii Sibiului.
Amenajarea clădirii istorice este deosebit de ofertantă pentru dezvoltarea unui resort turistic și al unei afaceri de succes în acest domeniu.
Experiența angajatorilor în aria serviciilor publice oferă garanția dezvoltării profesionale și personale tuturor celor care vor alege ca start în activitatea profesională un job în Echipa noastră.