Strategii de Retailing

Strategii de Retailing - Curs Master - Stiinte Economice ULBS

Pentru a câștiga bătălia concurențială, maniera de a comercializa produsele poate fi un teren propice pentru idei inovatoare. Înțelegerea activităților de administrare a firmelor ce operează în comerțul cu amănuntul și alimentația publică, este esențială pentru a putea alege între multiplele strategii de retailing pe care aceste firme le au la dispoziție.

  • Însuşirea conceptelor, componentelor și principiilor strategiilor de retailing
  • Conferirea de abilități cu privire la înțelegerea manierei în care se pot aplica diferitele strategii de retailing pe diversele formate de magazine și unități de alimentație publică
  • Familiarizarea cu principalele strategii de retailing, cu modalitatea de utilizare a acestora și aplicarea unor conoștințelor dobândite
Științe Economice ULBS

Facultatea de Științe Economice - Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

admitere.economice@ulbsibiu.ro
+4 0269 210 375

Vezi toate articolele

Științe Economice ULBS

Facultatea de Științe Economice - Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

admitere.economice@ulbsibiu.ro
+4 0269 210 375