HOTĂRÂREA CONSILIULUI FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE nr. 131 din 30.09.2025

Privind:
1. Aprobarea cererilor de înmatriculare în anul universitar 2025-2026.
2. Aprobarea termenelor aferente anului universitar 2025-2026, până la care se pot depune cereri pentru refacerea de credite la discipline nepromovate în anii universitari anteriori.
3. Aprobarea utilizării Google Classroom în activitatea didactică, pentru fiecare disciplină, prin care fiecare cadru didactic să pună la dispoziție fișa disciplinei și materialele de studiu (pe parcursul semestrului).
4. Aprobarea condițiilor privind prezența invitaților externi la activitățile didactice în anul universitar 2025-2026.
5. Aprobarea condițiilor de reprogramare a activităților didactice în anul universitar 2025-2026.

Consiliul Facultății de Științe Economice,

în baza prevederilor art. 141 din Legea Învățământului Superior nr. 199/2023 și ale art. 80 din Carta ULBS, în temeiul Regulamentului - cadru de organizare și funcționare a Consiliilor Facultăților din cadrul ULBS, în urma rezultatului votului exprimat prin mijloace electronice cu termen limită data de 30.09.2025, ora 20.00, la care au participat 12 membri, fiind întrunit cvorumul și numărul de voturi necesar,

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. Aprobarea, în unanimitate, a cererilor de înmatriculare în anul universitar 2025-2026.

Art. 2. Aprobarea, în unanimitate, a termenelor aferente anului universitar 2025-2026, până la care se pot depune cereri pentru refacerea de credite la discipline nepromovate în anii universitari anteriori. [ 15 octombrie 2025, pentru disciplinele din semestrul I • 15 martie 2026, pentru disciplinele din semestrul al II-lea. ]

Art. 3. Aprobarea, în unanimitate, a utilizării Google Classroom în activitatea didactică, pentru fiecare disciplină, prin care fiecare cadru didactic să pună la dispoziție fișa disciplinei și materialele de studiu (pe parcursul semestrului).

Art. 4. Aprobarea, în unanimitate, a condițiilor privind prezența invitaților externi la activitățile didactice în anul universitar 2025-2026. [ Cadrele didactice titulare sunt obligate să completeze și să trimită către directorul de departament, cererea pentru invitații externi cu cel puțin 14 zile înainte de desfășurarea activității didactice la care va participa invitatul extern • Aprobarea departamentului privind prezența cadrului didactic se realizează cu cel puțin 7 zile înainte de desfășurarea activității la care va participa invitatul extern. ]

Art. 5. Aprobarea, cu 11 voturi pentru, 0 voturi împotrivă și 1 abținere, a condițiilor de reprogramare a activităților didactice în anul universitar 2025-2026. [ 1. Realizarea unui schimb între discipline privind programarea activităților didactice ale seriei de studenți; • 2. Dacă punctul 1 nu este posibil, cadrul didactic are posibilitatea de a reprograma activitatea didactică în altă zi, fizic, în limita a 3 reprogramări într-un semestru, pe serie de studenți. ]

Decan,
Conf.Univ.Dr. Alin OPREANA