Strategii și Politici de Management și Marketing ale Firmei

Un program inovator focusat pe dezvoltarea abilităților și cunoștințelor specifice administrării afacerilor, contribuind la formarea unei gândiri strategice a absolvenților.

“Ghidarea, încurajarea și stimularea curiozității sunt câteva din premisele dezvoltării personale și profesionale. Am avut parte de ele la B4 și mi-au fost de ajutor în obținerea locului de muncă dorit.”

Simone Stühler,
Ad Creative Specialist, KeepCalling

Domeniu de studii
Administrarea Afacerilor

Program de studii
Strategii și Politici de Management și Marketing ale Firmei

Limba în care se studiază
Română

Diplomă
Master în Administrarea Afacerilor

Durata
2 ani

Număr de locuri propuse la concurs pentru sesiunea Iulie 2024
50 locuri, din care:
30 locuri la buget
17 locuri cu taxă
3 locuri subvenționate de ULBS

Taxa de studii (2024-2025)
4.200 lei/an

Criterii de admitere
75% x Media la examenul de licență
25% x Nota la proba scrisă a concursului de admitere

Perioada de înscrieri

CRITERII ADMITERE MASTER →
Științe Economice ULBS

Facultatea de Științe Economice - Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

admitere.economice@ulbsibiu.ro
+4 0269 210 375

Vezi toate articolele

Științe Economice ULBS

Facultatea de Științe Economice - Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

admitere.economice@ulbsibiu.ro
+4 0269 210 375