Apple și Google sunt considerate cele mai valoroase branduri din lume. Cu greu poți să găsești persoane care să nu utilizeze, ele sau familia lor, un iPhone sau care să nu folosească Google pentru căutările online.
Cum au ajuns aceste 2 branduri să câștige un loc esențial în viața noastră de zi cu zi?
Cel mai simplu răspuns e… prin marketing.
Marketingul înseamnă dezvoltarea unui business, punând clientul pe primul loc. Fără clienți, o firmă nu poate exista. Apple și Google și-au propus să descopere ce își doresc clienții și apoi au dezvoltat produse pentru ei.
Prin acest program de studiu, vei învăța cum să dezvolți o strategie creativă de marketing, cum poți construi valoare prin diferențiere, dar mai ales cum îți poți adapta cunoștințele de marketing specificului diferitelor industrii.
Vei învăța…
O combinație de aptitudini tehnice, creative, practice și analitice, axate pe înțelegerea clienților, dezvoltarea de produse pentru clienți, precum și conceperea de campanii de marketing integrate, în funcție de specificul diferitelor industrii.
Această diplomă te ajută dacă…
Ești interesat de crearea și implementarea de strategii de marketing creative, dezvoltarea unei baze de clienți pentru o companie, aspecte de branding, comunicarea cu clienții.
20 locuri la buget
34 locuri cu taxă
3 locuri subvenționate de ULBS
1 loc absolvenți licee din mediul rural
1 loc Diaspora + R.Moldova cu bursă
1 loc Diaspora + R.Moldova fără bursă
CRITERII ADMITERE LICENȚĂ →
Acesta este un program de studii complet, în care se studiază atât partea de strategie, cât și partea de comunicare de brand.