Marketing

Apple și Google sunt considerate cele mai valoroase branduri din lume. Cu greu poți să găsești persoane care să nu utilizeze, ele sau familia lor, un iPhone sau care să nu folosească Google pentru căutările online.

Cum au ajuns aceste 2 branduri să câștige un loc esențial în viața noastră de zi cu zi?

Cel mai simplu răspuns e… prin marketing.

Marketingul înseamnă dezvoltarea unui business, punând clientul pe primul loc. Fără clienți, o firmă nu poate exista. Apple și Google și-au propus să descopere ce își doresc clienții și apoi au dezvoltat produse pentru ei.

Prin acest program de studiu, vei învăța cum să dezvolți o strategie creativă de marketing, cum poți construi valoare prin diferențiere, dar mai ales cum îți poți adapta cunoștințele de marketing specificului diferitelor industrii.

Vei învăța…

O combinație de aptitudini tehnice, creative, practice și analitice, axate pe înțelegerea clienților, dezvoltarea de produse pentru clienți, precum și conceperea de campanii de marketing integrate, în funcție de specificul diferitelor industrii.

Această diplomă te ajută dacă…

Ești interesat de crearea și implementarea de strategii de marketing creative, dezvoltarea unei baze de clienți pentru o companie, aspecte de branding, comunicarea cu clienții.


Domeniu de studii
Marketing

Program de studii
Marketing

Limba în care se studiază
Română

Durata
3 ani

Număr de locuri propuse la concurs pentru sesiunea Iulie 2024
60 locuri, din care:

Taxa de studii (2023-2024)
3.300 lei/an

Criterii de admitere
Media de promovare a examenului de bacalaureat (100%)

Perioada de înscrieri

CRITERII ADMITERE LICENȚĂ →

Acesta este un program de studii complet, în care se studiază atât partea de strategie, cât și partea de comunicare de brand.

Anul 1

  • Microeconomie
  • Matematică aplicată în economie
  • Dreptul afacerilor
  • Marketing
  • Bazele contabilității
  • Informatică
  • Macroeconomie
  • Marketing online
  • Antreprenoriat
  • Istorie economică
  • Management
  • Economie europeană
  • Anul 2

  • Finanțe
  • Statistică
  • Comportamentul consumatorului
  • Tehnici de vânzare
  • Tehnici promoționale
  • Cercetări de marketing
  • Marketing internațional
  • Marketingul serviciilor
  • Marketing direct
  • Marketing turistic
  • Practică de specialitate
  • Anul 3

  • Gestiunea forțelor de vânzare
  • Simulări de marketing
  • Baze de date pentru marketing
  • Business to business marketing
  • Sistemul logistic al firmei
  • Marketing agro-alimentar
  • Analiza informațiilor utilizând SPSS
  • Introducere în teoria jocurilor
  • Module adiționale

  • Limbi străine pentru afaceri
  • Sport
  • Elaborarea lucrării de licență
  • Științe Economice ULBS

    Facultatea de Științe Economice - Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

    admitere.economice@ulbsibiu.ro
    +4 0269 210 375

    Vezi toate articolele

    Științe Economice ULBS

    Facultatea de Științe Economice - Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

    admitere.economice@ulbsibiu.ro
    +4 0269 210 375